مجله علمی و پزشکی

تلاش هلال احمر برای ایجاد پایگاه‌ها و موسسات درمانی و خدماتی در ایلام

مجله رز / هام؛ معاون وزیر بهداشت جمعیت هلال احمر؛ خدمات درمانی و توانبخشی از ایجاد پایگاه ها و موسسات پزشکی در استان خبر داد.

“قاسم سلیمانی دشتاکی” در دیدار با “فرید مرادیان” معاون وزیر بهداشت برای درمان و توانبخشی هلال احمر ضمن تبریک سالروز حماسه آزادسازی مهران ، ذکر غرور و افتخار عملیاتی را بیان کرد.

وی اظهار داشت: دیروز مهران در حضور دفاع در نبرد با دشمن در عملیات کربلا با بیان اینکه دروازه ورود به خانه مقدس االیات است و زیارت شماره یک حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به کربلا و در میانه توجه در کشور و جهان “.

فرماندار هام افزود: امروز همین اندازه گیری ها و به مرحله اجرا در آمده ، این بسیار خوب است و آینده ای روشن را برای مهران پیش بینی می کنیم ، ممکن است یک نیروی محرکه برای توسعه این منطقه از استان و کشور وجود داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای ارزنده هلال احمر در سطح استان ، ملی و بین المللی ، اظهار داشت: مأموریت هلال احمر در ایلا بسیار جدی است و درک این نکته ضروری است که بدانیم این استان مستعد تصادف و از طرف دیگر مرکز توجه است. اربعین “.

سلیمانی ، دشتکی عملکرد هلال احمر در استان را مناسب و مناسب توصیف کرد و فقط گفت: “نقش هلال احمر در آنچه که هست این است که وی غیرقابل تعویض است ، به لطف عوامل استانی و ملی این نهاد.”

با این وجود معتقد است که یک موجود آشیانه بالگرد دارد ، و آرامش خود را حفظ کرده است ؛ و در مبلغ 13 میلیارد تومان 20000 میلیاردی از استانها ، با یک هلیکوپتر تا زمانی که اعتبار در این زمینه اطمینان داشته باشد ، و همینطور کارهای عالی تومانی؛ باقیمانده

فرماندار و حمام از طرح های فرستاده هلال احمر استقرار پایگاه های بهداشتی ، خدماتی و تولیدی استقبال کردند و گفتند: “من ممنوعیت صادرات ندارم. در دیدار با فرماندار واسیت عراق و همچنین خواستار بازگشایی مدت تجارت ، تمام وقت شدیم.” در میان آنها نیاز به ترمینالهایی است که از ساعت 2 بعد از ظهر شروع کرده اید. و درک از تغییر در صادرات تجهیزات پزشکی ، و تجربه خود را به عنوان یک چیز مشخص.

در پایان سلیمانی دشتکی از عملکرد هلال احمر در استان قدردانی کرد و گفت: عملکرد هلال احمر در استان کافی و مطلوب است و هیچ تلاشی برای این موسسه نمی کنم و علاوه بر این خودم را داوطلب و عضو می دانم. این جامعه. “من عالی می دانم.

مرادیان ، معاون جمعیت هلال احمر زمین ضمن قدردانی و تشکر از تشکر و قدردانی از نیکی و مفید آماده شده برای یاری و رئیس جمهور متقابل هام ، جمعیت هلال احمر کشور و استان ، گفت: با توجه به دانش و درک و فهم و پیگیری مداوم آنچه را که من از سلیمانی دشتاکی می دانم به اتهام ژامبون است. وی گفت: “این استان ناشناخته بود جمعیت هلال احمر این مأموریت ها فرصت خوبی برای آمدن و مؤثر بودن است.

اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد پایگاه ها و موسسات پزشکی و خدماتی در استان را ذکر کرد و گفت: هلال احمر در مناطق مختلف استان مجتمع ها ، پایگاه ها و مؤسسات بهداشتی ، درمانی و خدماتی ایجاد می کند و نیازها و همکاری ها را در چارچوب حاکمیت انجام خواهیم داد. استان

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا