مجله علمی و پزشکی

۹ دلیل قانع کننده برای شروع پیاده‌روی

طبق گزارش شفافچرا می گیرید؟ یکی از بهترین کارهایی که می توانید به مدت 30 تا 60 دقیقه برای پیاده روی در بدن ، ذهن و روح سالم خود انجام دهید. به همین دلیل است که اصلاً در اینجا خوانده می شود.

1. عمر طولانی تری خواهید داشت

مطالعه 8000 مرد از مرکز قلب هونولولو نشان داد که تنها 3 کیلومتر پیاده روی در وسط روز در معرض خطر مرگ است. پیاده روی همچنین خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. اگر نحوه زندگی روزمره را در بر بگیرد ، شانس زندگی طولانی تر و سالم تر زندگی را افزایش می دهید.

2 پیاده روی به جلوگیری از افزایش وزن کمک می کند

اگر فقط 2000 قدم بیشتر به سمت فعالیتهای روزمره عادی اضافه کنید ، نمی توانید وزن خود را افزایش دهید. توسط مرکز تحقیقات دکتر جیمز هیل ، مرکز علمی بهداشت انسانی دانشگاه کلرادو نشان می دهد که بسیاری از مواردی که احتمالاً به عنوان یک پیاده روی روزانه به طور جدی نسبت به سایرین وزن کم می کنند ، وزن کم می کنند.

3 می توانید وزن کم کنید

برخی از تمرینات مانند برنامه پیاده روی یا از دست دادن. چه چیزی برای کاهش وزن لازم است تا غذا بخورید؟ اما چگونه به ساخت عضله لاغر برای از بین رفتن چربی سالم کمک می کند تا متابولیسم بدن افزایش یابد. حمایت از برنامه ورزش پیاده روی برای کاهش وزن در دراز مدت موفقیت آمیز نیست.

4 و پیاده روی خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد

مطالعات نشان داده است که پیاده روی ، ورزش و کاهش خطر سرطان پستان و کلونی رومی. پیاده روی همچنین برای افرادی که درمان سرطان را انجام می دهند ، کارآزمایی را در معرض خطر بهبود قرار می دهد.

5 – راه رفتن خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته را کاهش می دهد

شما باید خون خود را جابجا کنید! بیماری های قلبی و سکته مغزی قاتلان برتر زنان و مردان در جهان است. 30 دقیقه تا ساعت روز می توانید بین این قسمت ها قدم بزنید.

6. پیاده روی خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد

که حداقل 30 دقیقه در روز برای سلامتی خوب است ، از بین رفتن است و از دیابت نوع 2 استفاده نکنید. 30 دقیقه پیاده روی در روز خطر ابتلا به دیابت در اضافه وزن را کاهش می دهد ، زیرا زنان و مردان دارای اضافه وزن و دانشکده بهداشت دانشگاه پیتسبورگ مطالعه می کنند. پیاده روی به حفظ تعادل قند خون برای مبتلایان به دیابت کمک می کند.

7. پیاده روی قدرت مغز را تأیید می کند

مطالعه‌ای که توسط Journal Journal of National National University در سن 60 سالگی انجام شده ، نشان داد 45 دقیقه پیاده روی در روز مهارتهای ذهنی افراد بالای 60 سال را افزایش داده است. آزمایش از 15 دقیقه و د آغاز شد. طول فعلی سرعت حرکت افزایش یافته است. و بنابراین ، همین موضوع باعث می شود غذای سرمایه گذاران او بیشتر شود.

8- پیاده روی باعث بهبود خلق و خو می شود و استرس را کاهش می دهد

پیاده روی و ورزش اندورفین های مسکن های طبیعی بدن برای سرب به طور کامل ناپدید می شوند. در واقع ، بیشتر کسانی که هر روز ورزش می کنند ، از ذهن بهتر نیستند ، من درک می کنم که این غذای شاد برای آزادی فرزندان خودشان است. یک مطالعه در سال 1999 که در مجله خبرگان منتشر شد ، به عنوان یک قاعده ، برای آموزش آنها ، که در انجام پزشکی دریافتند که شرکت لهجه کمتر از ورزش دانش آموزانی است که اصلاً آنها را انجام نمی دهند یا با مشکل روبرو هستند که این طرح را تصویب کردند.

9 – من نمی توانم از اختلال عملکرد جنسی The Walking باشم

هر روز 3 کیلومتر فاصله دارد و قدم زدن در معرض اختلال عملکرد جنسی مردان است تا آنها را به عقب برگرداند. این اثر به ویژه در وسط ، ورزش برجسته تری است. مطالعه ورزش هوازی از شدت متوسط ​​تا زیاد 2018 ، توصیه می شود 40 دقیقه از قدرت چهار روز در هفته ، برای آقایان انجام شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا