مجله علمی و پزشکی

تاثیرات شگرف تغذیه با شیرمادر برای نوزاد / نحوه فعالیت بانک شیرمادر

این کارشناس مسئول تغذیه با شیر مادر با اشاره به تأثیر مثبت در ایمنی شیردهی کودک درباره اقداماتی که در مورد ایران انجام خواهد داد در بانک های خود بازی خواهد کرد.

مجله رز در مصاحبه ، مرضیه بخشنده وی گفت: “بهترین تغذیه برای نوزادان و کودکان نوپا است.” “به بسیاری از مزایای تغذیه با شیر مادر ، کودک منتقل شده است ، بنابراین ارتباط مادر و نوزاد برقرار است.” قبول نقش مادر کمک می کند. برای رفع تمام نیازهای شیردهی کودک. اگر آن را با وضعیت شیر ​​کودک مقایسه کنید و دست او را روی کل شیر مادر شیر قرار دهید ، مقدار سدیم را از پیشنهادهای مطلوب تر کاهش می دهد.

وی افزود: در سالهای اخیر ثابت شده است که سلولهای بنیادی ، که سلولهای زنده و فعال هستند ، که به تغذیه کودک منتقل می شود و افرادی که از نظر خاصیت دفاعی هستند ، می تواند سیستم ایمنی بدن کودک را تقویت کند. همچنین شیر مادر از نظر اقتصادی و محیطی برای کشورهای عضو یک جامعه مفید است. این دوستی ، تولید شیر از اثر آن چه که مصنوعی است ، ضرری ندارد. بسته به میزان متان تولید گاو ، میزان آب مورد استفاده برای گاو ، قوطی پودر شیر و غیره. می تواند بر محیط زیست تأثیر بگذارد.

گذشته از اینکه ممکن است ترکیب شیر مادر کودک متناسب با افزایش و زمان تولد سن وی متفاوت باشد ، اضافه می کند: “این یک ویژگی عالی است ، وقتی در حقیقت چنین نیست ، لگاریتم شیر از ویژگی است ؛ از طرف دیگر ، فرمول نرخ افزایش در مرگ و میر زودرس ، و برای همه افراد کوچک آنها است.

این استاد ماما با بیان اینکه بهترین زمان برای شیر دادن به کودک 2 سال است ، گفت: “اعتقاد بر این است که در 6 ماه اول زندگی کودک استفاده از چیز دیگری غیر از شیر مادر ضروری نیست و شیر دادن نباید فقط به او بدهد.” با توجه به ترکیب آب ، ویتامین ها و غیره. البته ، اگر کودک به خوبی رشد نمی کند ، آنها سریعتر شروع می کنند تا تغذیه تکمیلی. به مدت شش ماه ، کودک هنوز در حال تغذیه شیر مادر است ، به خصوص در مارک مکمل های غذایی. تأکید بر منابع دینی علمی و شیردهی تا دو سال.

وی با تأکید بر اینکه اکنون می دانید که تغذیه با شیر مادر باید بلافاصله پس از تولد انجام شود ، گفت: به همین دلیل بیمارستانها باید از روند کار و تماس پوست به کودک بین مادر مطلع شوند. این احساس آرامش و امنیت را لمس می کند تا لمس پوست کودک کودک شیردهی ممکن است به ساعات اولیه منجر شود. برای اولین بار از شیر مادر شروع می شود ، این باعث تداوم آن می شود.

بخشنده اظهار داشت: “اولین شیر ترشح شده از پستان مادر اندک است. ما شیر آغوز و آغوز داریم.” اما حاوی عناصر متنوعی است ، و این ایمونوگلوبولین های آغوز است که می تواند سیستم ایمنی بدن کودک را برای سازگاری با شرایط جدید تحریک کند. چرا من فکر نمی کنم خانواده ، و این مقدار شیر باشد ، زیرا آنها فکر می کنند او فروتن است ، زندگی او در شکم اندازه کودک بسیار عالی است ، کودک گرسنه است ؛ این است که چشم دیگران را رها کند تا فرزندان خود را به دنیا آورد ، او سرانجام ، مثل گذشته ، به بهترین های 5 تا 6 c رسید. جنین ها همان جنین هایی هستند که از بدو تولد با مادر مادر رها می شوند ، که به آن واکسن اصلی کودک نیز گفته می شود برای تغذیه خود برای یک یا دو روز اول کافی خواهد بود. و بعد از گذشت 24 ساعت از تولد شیر جریان اصلی اسهال ، معده و افزایش ظرفیت آن به حدی رسیده است که می توان گفت یک دهم اندازه غده معده یک تخم است.

وی گفت: “کودک بعد از زایمان مقداری از وزن خود را از دست می دهد.” “جنین در رحم مادر تحت تأثیر هورمون ها قرار دارد و مایعات زیادی در بدن دارد ، اما پس از تولد آنها مقدار زیادی از این مایعات را در ادرار از دست داده اند.” وزن در روزی که برنده شدیم وزن را کاهش می دهد.

وی همچنین گفت: باکتری های موجود در پوست بزرگسالان نیز متفاوت است و کودک در تماس با پستان مادر است ، برخی حتی باکتری های مفیدی هستند که باید به کودک منتقل شوند. “وی گفت: سیستم ایمنی بدن کودک و قابل تحریک است. شیر مادر ماکروفاژها که باعث تقویت هویج بدن می شوند.” feugiat ut. که به آن ثابت شده است در جهان ، اگر ما شیر مادر را تقویت نکنیم ، می تواند مانعی برای این باشد که این مرگ نوزادان 800000 در سال است.علاوه بر این ، تغذیه با شیر مادر به طور کامل مانع ، ذات الریه ، درد نوزادی ، موارد مهم و استفاده از آن می شود. شیر مادر بیماریهای عفونی چشمگیر است.

مادرانی که چگونه شیر مادر را نباید پرسید ، می توانند حداقل 95 درصد از مادران خود ، مادران را به شیردهی و به معنای آن بی نقص کنند ، حتی به عنوان نوعی روانپزشکی که مادران داروی خود برای HIV هستند ، در پاسخ به این سؤال که درباره آن گفته شده است ، و نه مادران باید شیر دهند. از نظر مثبت ، مادران معتاد ، با تزریق بیشتر معتادان به موادمخدر ، شیر مادر را تغذیه می کنند و مانع از این می شوند که از نوزادان کوچک فقیر خود جلوگیری کنند. همچنین ، اگر مادر یا کودک ناهنجاری های جدی در قلب داشته باشند ، شیردهی منع مصرف دارد.

وی از فعالیت های بانک انگور در ایران بازی خواهد کرد.: این پروژه تقریباً 4 سال در تبریز کار خود را آغاز کرد. بانک Lion نسبت به کشورهای توسعه یافته اقدام می کند و چه بسا وقتی به ایران بیاید ، شیر کوچکترین بانک باورنکردنی است. اولويت بندی تغذیه همیشه زودرس است زیرا شیر دادن به نوزادان آنها با انواع دیگر شیر است. شیر بانکی که در انبار شیر انسان برای نوزادان قرار دارد ، رایج ترین دارویی است که به عنوان سبز آن عمل می کند.

وی افزود: از سال گذشته تا بتوانیم در 10 دانشگاه دیگر علوم و پزشکی رشد و تخصیص اعتبار در شیر مادر را بدهیم. بانک شی مادار در شیراز ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ، دانشگاه علوم پزشکی ایران (بیمارستان اکبرآبادی) ، دانشگاه علوم پزشکی تهران (بیمارستان ولیعصر) ، مشهد ، اهواز فعال است. بانک شیعه مادار از آسپادانا و زاهدان فعال و رضایت دارد. آیا همراه او به سینه دین او واگذار شده است ، و بانک سنی و شیعه و مواردی از این دست اندیشمندان ، تا بتواند به عنوان مأمور نجات عمل کند ، بعید است در صورت وجود مشکلات در این زمینه ، وجود داشته باشد.

وی در رابطه با رویه ها و در کل هدیه شیر از طریق داوطلبانه یا یک مادر ، این سخنان را اضافه کرد: “مادران قادر به تماس با دانشگاه علوم پزشکی شهر هستند که شیر بانک است ، و اعلام کنند که آنها داوطلبانه برای اهدا شیر هستند ، آیا شما پس از این موارد از طریق درایو به بیمارستان اول مراجعه نمی کنید.” آنها دوست دارند شیر بیمارستان را اهدا کنند. در غیر این صورت ، زن آموزش لازم را برای نوشیدن شیر داده بود. پس از پاستوریزاسیون ، پیشبرد عرضه باید فراهم شود.

گلوریا گفت: “این همان چیزی است که از شیر مادر به نوزادان منتقل می شود.” وقتی ممکن است به خاطر کودک ناامن باشد ، شیر مادر و شیر مادر حتی از مادر اجتناب می کند ، مگر اینکه تاج خار داشته باشد. یک مادر و نکات ایمنی Qovid 19 باید پیروی کند که پرستار دیگر و شیر دادن به نوزاد با یک شخص ، مانند شیر مادر کودک ، تأثیر شگرفی در سلامتی دارد. اگر مادر مبتلا به بیماری قلبی شدید عروق ویروس کرونا باشد و قادر به شیر دادن باشد ، دیگر شیر وجود ندارد. سال گذشته خدمات مربوط به شیردهی به صورت استاندارد انجام می شود و تقریباً در تمام شهرهایی که تصمیم گرفتیم مشاوران شیردهی را آموزش ببینیم که برای کار و آموزش آماده شده اند ، سابقه مادران شیرده را ندارند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا