مجله علمی و پزشکی

چرا کولر خودرو باد گرم می زند؟

دلایل بیشتر؛

* موتور فردا با سرعت زیاد؛
به همین دلیل که یکی از گرم شدن گاز است ، سرعت موتور بسیار زیاد است و دلیل این امر باعث شده تا باد رانندگی کند. بسیاری از اتومبیل ها مکانیسمی دارند که باعث می شود تا در مدت زمان کمتری از تهویه هوا ، در تمام راه در پای جایی که شما پدال را فشار می دهید ، کم شود. عموماً در سال سبک تر است (3 دنده بالاتر) ، ما مجبور هستیم که تمام راه را برای شتاب خودرو روی پدال شتاب دهنده فشار دهیم.

* اوه کندانسور کولر
کندانسور یکی از اعضای سیستم تهویه هوا است. تغییرات گاز با مایع خنک ، سرد باقی می ماند ، به عنوان خنک کننده ، گرما بیش از نیمی از رادیاتور از دست داده برای گرفتن محیط ، گاز باد شرقی: و من مجازات را بر می گردانم ؛ زیرا چیزی که به سمت فشار کم می رود. بیش از حد گرم می شود ، و من ارابه های خراب کولر گازی کثیف کندانسورهای تهویه مطبوع ، و همچنین افزایش نسبت سرعت با سرعت کم خودرو را کم می کنم و آب را به آمپراژ کالا می رسانم. بنابراین ، بهتر است هر سال از شروع فصل ، تمیز کردن سیستم تهویه هوا اتومبیل گرم شود.

با توجه به داخل اتاق کثیف *
یکی از دلایلی که وجود دارد این است که می تواند از اتاق هوای گرم تهویه مطبوع استفاده کند اما نامشخص است. هر بار که هوای کثیف مداوم از آن عبور می کند روی لایه زمین می نشیند. جهان ضرورت. به همین ترتیب ، هنگام استفاده از سیستم تهویه مطبوع کثیف در اتاق ، می تواند دلیل بوی بد باشد.

* خرابی ترموستات را لغو کنید
آنها گوش دارند ، به خصوص در داخل اتاق ترموستات دمای هوای کمپرسور تهویه هوا دمای هوا را نزدیک به لحظه ای که چیزی کمتر است اندازه گیری می کند. در صورت گرم کردن این سنسور تهویه هوا خراب است.

* خرابی تهویه هوا و شیر بخاری
مالکیت یا عدم موفقیت در توسعه شیرآلات و گرمای سرما باعث سرد شدن سیستم تهویه هوا در تهویه هوا می شود تا با سرما و گرما شدید ، تابستان و زمستان ، بخاری تهویه مطبوع را ترکیب کند. مانند اتفاقاتی که در داشبورد رخ می دهد ، برای مشتریان باز و بسته نمی شود.

(17) 302

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا