مجله اجتماعی

تست کرونا چقدر آب می‌خورد؟/ بیمه‌های تکمیلی هزینه تست کرونا را پوشش نمی‌دهند

بسیاری از علائم این بیماری در زمان ابتدایی برای پزشک کرونورویروس منطقه به هر دلیل جسمی ، اما به عنوان سرماخوردگی ، حساسیت ، علائم و پیامدهای آن وجود دارد. بیماری را می توان تشخیص داد ، ساده و معاینه است.

در همین حال ، هنگام معاینه بیماران ، برخی پزشکان اصرار دارند که رئیس بتواند با آنها صبور باشد تا مشکلات مالی آزمایش را که آزمایشگاه ها است ، به وجود آورد و به ذهن تعلق دارد و از تاج یک قیمت بالا برای موضوع آزمایش کوویداز-19 استفاده می کند.

آزمون وزیر به منظور هزینه

در ماه های اخیر صحبت های زیادی از حلقه پذیرش پرداخت مراکز درمانی صورت گرفته است که منجر به فوت برخی از بیماران هزینه های درمانی در بیمارستان ها شده است.

در این و در همان روزهای ابتدایی که دستور namaku سعید ، وزیر بهداشت: جلسه دادگاه در مردم آزاد اعلام شد و علیرضا زالی ، رئیس مدیریت افتخار در تهران ، موضوع پرداخت هزینه درمان بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب را اعلام کرد. coronavirus ، و گفت: “اگر شخصی مبتلا به بیماری Q1-19 باشد ، مثبت است و در کلیه خدماتی که به این شخص ارائه می شود ، با دستور وزیر بهداشت ، خدمات رایگان دریافت می کند.”

در طول بازرسی دریافت می کنید؟

در این میان ، وی ثابت می کند که برخی بیمارستان ها با تاج تلاش برای تضمین پول مردم ، برای نجات وزیر بهداشت و سایر وزرای گفته هر چه دارند.

حسین حیدری امپراتور با بیان اینکه مهوموت ، مدیرکل ترس از آنها است ، و آنها پذیرش نقض euismod ac volutpat نقض بیمارستانها از پاسخ به شکایات مربوط به پول از وزارت بهداشت و درمان ، گفت: ، و در ضوابط ویژه کمیته امور مالی با نقاط مختلف مختلف بین تعرفه ها تنظیم شده است. طبق آخرین تصمیم وزیر بهداشت ، درمان رایگان بیماری های قلبی قلب بر اساس بازرسی های گزارش های عمومی است و ما گزارش هایی از برخی بیمارستان ها دریافت کرده ایم که از مردم دریافت کرده اند.

وی افزود: ما این موضوع را از وزیر بهداشت مطرح کردیم و به وزارت بهداشت ارسال کردیم و مقرر شد از بیمه اختیارات ویژه ، کمک های بیمارستانی و غیره نیز استفاده شود تا آنها رایگان باشند. باز هم ، اگر مواردی وجود داشته باشد که این مشکلات وجود داشته باشد و هنوز هم افرادی برای بیماران مبتلا به بیماری انسداد عروق ویروس کرونا در قلب خود مهمان نوازی داشته باشند ، ممکن است با قطعه 190 برای ثبت نام به سیستم درمانی مراجعه کرده و قطعاً آن را دنبال کنیم.

آزمایشگاه و انتقال بیمارستان

خبرگزاري كريك آژانس خبري ANA در مورد مسائل اجتماعي در زمينه امنيت بيمارستان هاي عمومي مي آموزد ، پيشنهاد مي كند كه نوعي از اقامتگاه ها ، از مکاتبات عمومي با بخش خصوصي و بدون مراجعه به بيماران مشكوك به تاج مراكز ، مشكوك باشد ، اما معالجه قيمت قيمت سؤال اصلي است ، تا آنجا كه مراكز بهداشتي در خصوص؟

افتخار در هزینه آزمون؟

بسیار کلی ، تخمین زده می شود که هزینه تاج نبرد ، 700 هزار تومان با توجه به مراکز نزدیکترین. ایرج حریریچی ، معاون وزیر بهداشت ، در پاسخ به 700000 پاسخ هزینه رقابت لیوا در آزمایشگاه های خصوصی گفت: “ممکن است افراد هزینه آن را بپردازند. در حال حاضر در صورت لزوم کیت های پارچه ای داخلی و وارداتی را تولید می کنیم.” این کارخانه ها کاملاً دولتی و خصوصی است و پول می گیرد.

نقش بیمه چیست؟

اما سوال اصلی این است که آیا شرکت های بیمه و هزینه ای که می توانند از آزمون بگیرند یا خیر. محبتي طاهر ، مديرعامل سازمان بهداشت و درمان ، پوشش بيمه درماني گفت: اکنون حدود دو سال در رختخواب بيمارستان بوده است. فوراً بیمارستان ارائه می شود ، و اگر می توانید قیمت آن را بپردازید ؛ با این وجود ، در ناتوانی مالی ، ارزیابی جامع تکمیل شده و برای بهبود رفاه بیماران مبتلا به این بیماری ، قلب عروق ویروس کرونا در هنگام دفع وزارت رفاه برای انجام یک ارزیابی جامع یک ماهه وجود دارد.

مشکل دیگر این است که پوشش بیمه ای از هزینه های گزاف لوازم جانبی تست کرونا. بسیاری از مردم بر این باورند که نمی تواند یک آزمون باشد به طوری که آنها فقط لوازم جانبی تاج بیمه خود هستند؛ من نمی دانم ، با این وجود ، اینها ناشی از الحاق نیرو است ، اما هزینه بیمه ، حقوق بازنشستگی ، آهنگ و کمک به این سوال ، مطمئناً در بیمه کشور ساخته شده است این است که سیستم نیاز به توجه دارد.

وی افزود: همچنین خدمات ، آزمایشات ، تصویربرداری و سیستم پاراکلینیکی در بیماران مبتلا به بیماری انسداد قلب و عروق تحت پوشش بیمه درمانی نیست و 90 درصد از هزینه های بیمارستان با استفاده از این سازمان پرداخت می شود.

معالجه بیماران با بیماران بویژه اتباع افغانستان در ایران و سایر خروج از محل پرداخت هزینه های معالجه در بیمارستان ها در زمینه درمان بیماران مبتلا به بیماری کرون.

راه حل پدیدار می شود

با توجه به روند رو به رشد مبتلایان تاج ، تنها کنترل این بیماری انجام آزمایشات مداوم است که می تواند به کنترل بیماری ناشی از بیماری کوید 19 در کشور کمک کند و هیچ راه حلی در این زمینه و نظارت بر وزارت بهداشت برای آزمایش و نظارت بر میزان پول افراد وجود ندارد. از هر نحوی گرفته شده است. از طرف دیگر تولید کیت تست یکی از مواردی است که باید قیمت خانه ها ، محصولاتی که باید در نظر گرفته شود برای اولین بار در کشور است که در پاییز ، در پاییز با مشکلات زیادی روبرو نیست ، اما تاج فصل آنفولانزا است. ما ، پشته را نرم خواهیم کرد ، و به عنوان دلیل بروز مشکلات در تشخیص بیماری است.

پیام انتهایی / (4) 148 / ص

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا