مجله ورزشی

آیا رقم درخواستی لوپتگی و رنار از ایران صحت دارد؟

این رئیس جمهور فدراسیون فوتبال قبل از استخدام مربیان ، با انواع مختلف ویلموت مشهور نیز صحبت کرد.

طبق گزارش شفافمهدی تاج (رئیس سابق فدراسیون فوتبال) گفت انتخاب سرمربی جدید برای جایگزینی مارکوس کی‌روش “قرارداد لوپتگی همانطور که با او موافقت شده بود 6.3 میلیون یورو بود و وی 17-18 روز درخواست امضا کرد اما بعداً به من گفت. سرطان داشت. ” بنابراین ، در واقع ، و نه زن.

تاج گفت: “رنارد یک قرارداد و 3.3 میلیون یورو یا 2.3 ، به جز این که قراردادهای تصدی ، در مراکش ، به کشورهای آفریقا تا آخر عمر من رسیده است و من مطمئن نبودم که وی نیامد.” تاج در پایان گفت: “حتی معامله با ایران با ویلموت وارد نمایندگان بروکسل شد که مرز ایران محسوب می شوند.” برای ویلموت سن لوپتگیجی رنارد صحبت کردیم و با او گفتگو کردیم و تیم ملی فوتبال ممکن است روی نیمکت باشد.

مبلغ درخواستی لوپتگی رنار در مورد ایران ، درست است؟

نکته عجیب در این مورد حق تاج است ، شکلی که مربیان خارجی ایران در فدراسیون درخواست می کنند که در یک مبارزات بالاتر از حد معمول است. برای حداقل رنارد که اکنون سرمربی تیم ملی عربستان است ، بسیار کمتر از میزان این ارقام ، حقوق این مربی است. در مراکش ، رنارد کمتر از نیمی از مبلغ قرارداد قرارداد سهام است و می تواند 3.3 میلیون یورو به ایران بدهد. در کمتر از یک سال و نیم میلیون یورو: ژان روچ یکی از بزرگترین مربیان گران قیمت جام جهانی است و لوپتگیجی رنارد یا خیلی مهم مربی فوتبال در جهان نیست تا بتواند دو یا سه بار از حقوق خودش استفاده کند. .

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا