مبارزه با عقل در اعتقادیه‌های اصحاب حدیث در قرن سوم و چهارم

این آثار ، از جمله این کتاب ، که سرآغاز فهم در تاریخ است و با همان عقیده در بین مسلمانانی که از جمله ما منابع می گیرند ، دست کم توجه کمتری به آن می شود. نویسنده گزارشی که پیش از این در السنه صحیح ال طبری نوشته شده بود ، و برخی از آنها اعتراف ایمان هستند. این یک جنبه مهم دین آنها برای مبارزه با خردگرایی است تا از آنچه در همه ادیان شناخته شده و استفاده می شود ، محافظت کنند.

در كتاب شره الوزول السنah السنه و الجماء تألیف ابو القاسم بن حسن بن منصور حبیب الله للكای طبری (متوفی 418) از مهمترین آثاری است كه در اواخر قرن چهارم به نگارش درآمده است. با توجه به نظرات دانشمندان حدیث و وسعت متون آن. و دستگاه هایی که مغایر با اعتقادات مذهبی یک کار مهم دائره المعارف هستند. این کتاب با حدیث و وهابیان بسیار محبوب است و هفت بار در چهار کتاب منتشر شده از سال 1415 تا 1422 هجری قمری است که البته زمان آن است که بخورید. پرونده کامل را می توانید از کتابخانه وقفیه بارگیری کنید.

این کتاب اول ، تعداد آراء عمومی را در مورد احادیث و کتابهای باقیمانده مشاهده کنید ، و نظرات آنها را در مورد آنچه احادیث کار دانش آموزان تصور می شود از یک لالکای پیروی می کنند ، ببینید. آنچه در زیر می آید از جلد اول کتاب این گزارش است که به شیوه ای مختصر در معرفت شناختی نیز می پردازد ، که از ژنرال های علمای حدیث در مورد ایمان است.

از این رو ، او می گوید لالاکی آغاز چیزها ، ایده های واقعی که ناسازگار هستند قرآن ، حدیث یاران پیامبر از آنچه درست است ، و آنها روی سابق این کار را کردند. از بدعت نمی توان جلوگیری کرد. سپس ، یکی از آنها اصول استادانه های صالح ، سلف او ، پروردگار ما است ، و اولی ، به عنوان مثال ، به گفته وی ، آن چیزی است که به وجود می آید ، که او مردی روح نبود ، زیرا این یک رأی است. “در جایی که نیاز به اقتدار اشکال بالاتر عقل گرایی است ، اصول نیز به وجود می آید ، اگر” وجود داشته باشد ” “تفسیر بعید”.

در این مرحله ، هر چند ، رهبران حزب ، او را به خاطر می آورد ، اما به ویژه من مردم معتزله نسیم ، الف ها ، جبایی و پسرش را دوست دارم که مطابق نسل آنها. او فکر می کند که این حکم غافل از قرآن مطرح شده است. (1/12)

او می گوید معتزله آن را اجتماع مذهبی یهودیان و هیستوری ها و تقلید می دانند. به گفته وی ، و عقاید وی مذاهب را میدان می دهد و دین و قرآن و ساخت آن را شجاع می کند. همچنین ابراز نارضایتی از معتزله ، یهودیان و مجتهدین جامائیان به عنوان نمونه هایی که کشور را خراب کرده است. (1/14)

از کجا و چه زمانی یک فرقه مذهبی شروع می شود؟ برهمین اساس لالکایی در پیشگفتار کتاب ، با بیان این که اولین بار در شرکت از نظر اعتقادی ، همه در خروج “مقدمات” جمع شده بودند ، در المرفیه مطرح شده بودند. او می گوید حقیقت عبدالله بن عمر آنچه گفته شده است ما اخبار این دولت را دریافت کردیم نشان داده می شود که ابن عباس دوباره ظهور کرده است. بنابراین ، به نظر وی ، به بحث در مورد “قدر” ، که از نظر معتزله بسیار مهم است و داوری انتقادی دارد زیرا واقعیت هایی وجود دارد. این ، جمله او

لازم نیست که درگیر شوید تا اینکه لالکای این کتاب را در زمانی نوشت که معتزله و کلام و ریسک از اهمیت زیادی برخوردارند و از همان ابتدا در معرض خطر هستند تا پیرمردها ، سایر نقاط جهان. معتزله موضع خود را می دهد.

لالکای زمان روند ، یعنی فرقه ادامه داشته است. و در حالی که آنها از خطا غافل بودند. او که سنت گرای نیست ، به هم پیوسته است. هنگام حفظ برنامه و این بدتر از شکل گیری “جهانی نوید” نبود. مراقبت از جانبازانی که اظهار نظر کرده اند. بحث زیادی است. لالکای آنها را به عنوان عصر فضا ، مردم و کاملاً تخریب شده در حدیث جهان اسلام و ارتفاعات جولان از خرید تا کلمات توصیف می کند. این تنها کسی است که ویراستار عقیده را که برای مدتی شناخته شده بود رد می کند ، و این باعث می شود که زندگی انسان و مذهبی انجام شود (19/1).

اما مرد خاصی از قرآن و سنت پیامبر پیروی کرد و گفت: با تکیه بر سنت سلفی لالکای. آنها از بدعت و بدعت گذاردن خودداری کردند و بر اصل “پس از این” تأکید کردند. چه چیزی شروع به تقلید از احزاب عقاید و افکار قبلی می کند. در اینجا چند واقعیت در مورد آنچه که شهروندان باید از یک پیامبر صحبت کنند ، آورده شده است ، فقط خطوط درگیری را بیان کنید ، نه این که کلام خدا و پیامبر را بپذیرید. سپس چندین حدیث از آزمون ، “به دنبال آن”. (1 / 21-22).

اینکه کسانی که برای پیروی از قرآن حدیث للکایی را دارند جز “اصحاب حدیث” نیست. اولین نسل از این جمله كه مستقیماً از اعضای آن روایت می شود ، استدلالهای لازم را انجام داده و به آنها تحویل داده است. و او را دستگیر کردند بهتر است شرع را برای همكاران آكو حدیث و سنت حفظ كنید. بقیه بدعت هستند. در واقع ، به گفته لالکای ، متحد نزدیکترین گروه مسلمانان به عنوان پیامبر خدا. وی سپس به این کلمه در قرآن حدیث نگاه می کند و آیه “احسان الحدیث” را از این گروه می داند (1/24) .در این روش ، نام سهامداران حدیث را از قرآن و احادیث برمی انگیزد. او نسبت به عقیده این گروه از تندروها تعهد بیشتری می کند ، وی هنوز از این آیه استفاده می کند: “ای پروردگار tabdîl Lisnes tajada Lcntulus ‘یا Tahvila برای تقویت موقعیت” سنت “و” یهودیان هیستوری “. یعنی این از فواید هیستوریای یهودیان استفاده نمی کند و سنت صحابه آیه در حدیث است.

در فوتبال در مورد یهودیان هیستوریس ، لالکای از آنها که “سواد بزرگ” و “از ناآگاهی عمومی” است ، به عنوان علم و خرد به عنوان موج می خورند و خود را اعضای کلیسا ، مساجد ، اعیاد مقدس ، حج ، شماره های واقعی اسلام می دانند. تعالیم سخنرانی پیامبر اعظم. (1/25). در همه زمانها گروهی وجود داشته است ، به عنوان رهبر این گروه ، که “اعتقاد و اهل الحدیث” را حفظ کرده است و او آن را بر اساس کتاب خدا و سنت پیامبر دنبال کرده و کاملاً کار می کند. اوایل ، او به صراحت از تلاش خود خارج است که آنچه در آن است ، مربوط به ایمان از یهودیان هیستوریس و حفظ آن است ، همانطور که در این کتاب آورده شده است (1/26).

لالکای می گوید که برای یک دوره “حدیث” ظهور کرده است ، و “اصول قدیمی” فراموش شده در اصولی که بر اساس آن شرع بنا شده است. اینها آغاز سالهاست که با طراحی او احیا می شود. این شرایط بسیار جالب است.

او می گوید که شاید این کار نیاز به نوشتن آثاری داشته باشد که متون ادیان شناخته شده ادیان و استدلالهای آنها را یکی با نظرات کمتر بیان کرده است. در هر شماره ، او بحث می کند که چقدر به زودی شروع به تسویه حساب کرد و شروع به بالا آمدن کرد و باید با کمک دیدگاه اهل سنت و جماعت ، این پیام را در ترانه ها و آثار مشخص کند. وی در پایان مقدمه ، بار دیگر به صراحت اما صریح ، ضمن قدردانی از آن دسته از افرادی که ایمان و دین را در سنین بالا حفظ کرده اند ، می ستاید (1 / 26-27).

بخش اول کتاب خارج از پیروان امام (ره) است که آرزوهای آنها مهمتر از اهل سنت است. وی لیستی طولانی از چهار خلیفه دوازده واعظ ، و بسیاری از راویان مشهور از متحدین مانند الدره ، ابوموسی الششاری ابو سعید الخدری ، جبی انصاری و بسیاری دیگر را ارائه می دهد. نمایندگان بعدی فهرست از مدینه ، و نام کعب الاحبار را می توان در اینها مشاهده کرد (1/32). دیگران به پیروانشان اضافه می شوند. او دیدگاههایی را كه آنها از آنها تعبیر می كردند به عنوان “كار” تنظیم اعتقادات اهل سنت است. پس از پیروان مدینه ، به یارانش و شهرهای دیگر مکه بازمی گردد. بازگشت کوفه از شام خود خالی است. آنها که کوچک هستند ، لیستی از دانشمندان حدیث آورده اند که به شهرهای دیگر و شنوندگان خود رفته اند. دلیل آخرین یک یا دو محقق از طبرستان. (1 / 37-40). البته این مشهور بود كه به مردان نویسندگان بین ایالت ها توصیه می شود كه از لاویان جدا نشوند. در حقیقت ، مالک بن انس در شرق و شهرهای مدینه و حوضی است. هیچ مرجع شرعی از علمای حدیث وجود نداشت که افراد دیگری را در چهار امام صوفیان ، در کوفه ، مالک در حجاز ، تصاویر اوزایی و حمد بن زید در بصره (1/63) داشته باشند.

لالکای کتابی راجع به 400 هجری قمری در زمانی نوشت که در آن یهودیان هیستوریس بودند و توانستند تنظیماتی را انجام دهند و از آموزه های سنتی خلوص دینی استفاده کنند و نظرات خود را با کمتری قانع کننده تر توضیح دهند. مدت زمان طولانی است که از نیمه اول سوم ، تا آخرین سن دنیا از پیشرفت شکل گیری علمای حدیث دانشمندان حدیث کلیسا در بغداد در 4 تا تغییراتی که در آن مواردی انجام می شود که دارای ایمان هستند.

ابتدا سرگذشت داستانهای پیامبر (ص) از “حفظ سنت” و کسانی که احیا می شوند تحویل احادیث برای حفظ تماس. بیایید روز اول پس از رحلت پیامبر را بیاد بیاوریم ، هیچ کس سنت را جمع نکرد و خلیفه دستور داد که جزوه ها و احادیثی را که بر روی آنها نوشته شده است. و فقط در سال 100 هجری قمری رفتار و منظم را کنترل می کنند .او بود. با این حال ، در این بخش از ده ها حدیث تحویل داده شده که انسان را نگه می دارد برگرفته از سخنان پیامبر (ص) است ، پشتیبانی اصلی از احادیث است که در “همراه-حدیث” مشاهده می شود. (1/50 فوق) حدیث هایی وجود دارد که من اهل سنت سنت حسن خان پاداش ها ، ضرورت دعوت به مسیر پرواز ، که برای دلجویی از دعوت به سخنان گمراه کننده پیامبر (ص) بود ، به یاد می آورم سنتی کان ، م.ا. من در باغ و امثالهم. چرا بعداً به این متحدین پیروانش گوش ندادید حدیثه: این در مورد احادیث صحیح است؟ احادیث اینقدر این ضد فرقه را قطع کردند وقت مداخله توضیحی در مورد شیطان infamavit ‘Lihadd al Bada’a فی مشرق و مغرب. “(1/55). یا می خواهم که ایکتیساد الخیر السنه ال فی را اجتهاد الفطنا بشماریم. ما شمارش ها و حدیث کار را دنبال کردیم که باید از بدعت دور شود. حسن بصری به عنوان افراد زهری ، سفیان التوورا ، ساختیانی یوب و دیگران. یوسف بن آگارای گفت پدر و پدر کوچک رفیعی وی من را سفیان الثراء نجات داده اند (1/60).

در اینجا کارهایی وجود دارد که به نظر می رسد این جملات به راحتی به آن دسترسی دارند. این یک نقل قول جالب است که ابن عمار ظریف ، سلمان بن القراق دبی زیاد ابو جعفر ابن الاحمر و سفیان الثراء ، چهار نفر از آنها به دنبال “حدیث” ، و شیعیان بودند. سفیان بصره و سختی های کار را دیدند. فاطر الشیعه ، “سپس شیعه را ترک کرد (1/63). یونانی همچنین نشان می دهد که ، در دوره های خاص ، اما تعداد کمی از هیستوریس یهودیان. و این توضیحات مشهور و کامل از “آنه قربی” است ، همانطور که از حدیث اسلامی است ، همانطور که بود ، با جدید ، چه چیز خارق العاده است ، این ممکن نیست که نتواند به اوضاع اشاره کند. از وی به او گفته نمی شود ، صوفیان می بینید؟ اگر کسی در شرق و غرب باشد ، چه کسی “پروردگار اهل سنت” است کلمات مهربانی را بگوید. او گفت ، “ما مطمئناً یهودیان هیستوری هستیم و جمع می شویم.” کم اهمیت؛ (1/64) ابن بکر ابوایاش در مورد “اهل سنت” صادق است و می گوید که او یک تعبیر “اهوا” دارد. [موافقی] دارای (1/65) است.

سر آیاتی از قرآن که مطابق سنت تفسیر می شوند. مثلاً جمله ابن عباس و آیه ، که گفته است: “ما به شریعت منهاج و” ثروت “سنت نزدیک خواهیم شد.” (1/69) این تعابیر متداول در قرآن است که چنین تفسیرهایی راجع به آن امکان پذیر است: “من به شما نزدیک هستم ، و شما فقط شما فقط” و “ضرورت جمع شدن و سنت” (1/71). یا مثلاً خاطرنشان کرد: “پرداخت پول و پرداخت پول” در آستانه یهودیان از صورت هیستوریس صورت روز قیامت؟ این تلاش این است که به عنوان پایه و اساس دین عمل کنیم ، آنچه از نوعی سازگاری در نظر گرفته شده است ، طبیعی است برای همه این گروه ها ، حق دینی است.

در نوبت روابط منتسب به پیامبر ، پیروان را به پیروی از سنت مطابق گفته های صحابه و علما و سپس ، داستان های خلفا ، که به آن “خلفا و رشید المهدی” گفته می شود ، و مشروعیت این روزها (1/74) تحریک می کند. دستور العمل هایی که در دانشمندان حدیث به سؤالات 2 و 3 ذکر شده است. علایکه باسان و سنت خلیفه الراشدین المهدیین محدث الامور و ایاکو … و … و این آغاز اطاعت فرماندهان است.

با کمال تعجب ، در این میان ، روایتی ، ضد حدیثی وجود ندارد و این مانند سوزاندن احادیث در سال اول پس از درگذشت پیامبر (ص) است که خنک گفته است! وی گفت بهترین راهنمایی هدایت محمد است و بیشتر آن کلمه. و سپس یک کار جدید و خلاقانه داشته باشید و من برای شما ایجاد می کنم ، و همه راوی ها نادرست هستند و نیروی دریایی در نور Actium. “و آنها حدیث صحیح را گرفتند. او پیشنهاد می کند که ممکن است آنها خرد شوند و شسته شوند و آتش بگذارند ، و بگوید:” در اینجا مردم به پایان می رسند. ” [با این قبیل کتابهای اضافه بر قرآن] هنگامی که از کتاب خدا بازگشتند خدا (1/77) از بین رفتند. به نظر می رسد که این مدل در مورد رفتار غیرمستقیم است که کار افراد نمونه که از کتاب کتاب خدا در حدیثه بیرون آمده اند ، از احادیث استعفا داده و آنها را آتش زدند ، اما این احتمال وجود دارد که این نویسنده خود به عنوان مثال به تفسیر گفتار دروغ بگوید. هنگامی که در حدیث تمرین می شود ، در حالی که مشخص است که همان شخصیت اولیه در حدیث است.

آنچه در زیر آمده است ، هیچ روایتی وجود ندارد ، که حدیث شناخته شده است ، ثقلین ، جمله ای که علاوه بر کتاب خدا: “اوه البیت شما از خدا اهل بیت هستید” و مسلمانان را از داستان دور می کند و نویسنده بالاتر از آن است . از این شرح ، دو رکن دین در کتاب ، خدا و اهل بیت است. (1/79) سپس در این بیانیه: “ای کیتاب و سنت” ، گفت: اهل بیت آه. همچنین نمونه ای از اهل بیت (1/81) وجود دارد. متأسفانه ، وی اشاره ای نمی کند ، از چگونگی استمرار احادیث دیگران و تعابیری که برای اعطای وی به وی اعطا کرده ایم ، امتناع می ورزد.

علاوه بر نقل قول های کوتاه و طولانی ، و پس از آن پیروان علمای اهل سنت در مبارزه با فرقه در نقش “کمتر” یک بدعت است و اینکه آنها در “بزرگ” ها ایستاده و مردم را به بدبینی ها می ترسانند ، ارائه می شود. بدعت دوباره بدتر است. (1/86) نقل قول طولانی و چند وجهی از ابن مسعود آورده شده است ، و تعبیر جدید “من پیر هستم” در اینجا ، در مورد گزارشی که درمورد بدعت (1/87) استفاده شده است. عبارت “الخیر السنّا is اقتیساد” است. اجتهاد بدی یادآوری می شود که فضای کافی در اجتهاد ملک بدعت بهتر برای بسیاری از افراد وجود دارد (1/88). از جمله این آثار مبتدیان فضا و فضاها هستند. بعضی اوقات به نظر می رسد با گرفتن توصیه ای که ابو هدیفه مسعود انصاری ، معروف به “التولون ایاک و دین یکی و یکی در دین خدا هستند” مخالف این کثرت گرایی مذهبی هستند. (1/90) و شگفت آور است که می توانید با داده ها حساب کنید ، و آنها مرد اصلی مذهبی هستند. اگر این کار را نکنند ، و بازی زمین زیادی را دارد ، نه اینکه دعا کنیم. (1/91) در واقع ، آیا شما معابد دزدی نمی کنید که متعلق به موضوع اصلی اختلاف نظر باشند.

: باید مفهوم را بیان کرد

مقاله زیر به پیامبر (ص) الهام بخش از “مدیریت عمومی لاستیک” و اجتناب از “حزب” است. پیش از این ، وی در پی اثبات این امر بود كه لزوماً از سنت تعمق انجیل پیروی می كند ، اما هم اكنون مفهوم حوزه های اجتماعی و سیاسی “اجتماع” است. او که می گوید مردم عادی مستقیماً ، پیامبر (ص) هنگامی که می فرماید: «من خود را برای اطاعت و نقره تمام کردم ، و در اثر جهل درگذشت ، تفاوت آن چه در جماعت است. او در آغاز بود ، کربلا در بسیاری از قسمت های امام حسین استفاده می کرد ، و به تدریج به ستون دین تبدیل شد.در بیانیه دیگری آمده است که می خواستند امت را تقسیم کنند ، آن را بکشند (1/98).

طبق داستانی در سالک بن ابی داود ، ابو قالیب گفت: “من در روزهای دمشق توماس مالک بودم ، سران خوارج متأهل بودند و بر روی آنها نصب شده بودند.” او آمد تا ببیند. به گفته ابو النار ، این باشگاه امامه است. سه بار. امام ابو این توسط شرکت کننده در حدیث دنبال می شود که می گوید سواد بزرگترین کنترل ، محافظت و محکوم کردن اخلال در اجتماع است (102/1/103). در همان حدیث گفته شده است که روایات این ملت مانند چیزهایی است که از اختلافات بین اسرائیل فرقه ای ایجاد می شود. سپس در داستانها ، کتاب مقدس در آنجا توضیح داده شده است ، چه مدت سکوت کرده اید ، و نه از سر خوارج ، بیش از 150 سر ، و سپس در مسجد نصب شده اند. ابو اماماه گفت كه او از طرف مالكیت علی احدی از اسرائیل و مردم سبعین تازید به طور یكدیگر در املاك شنیده است ، همه در خارج ، اما السواد العظیم (1/104).

گردهمایی نزدیک به عنوان و معنی سواد. همچنین توسط گوثری گفته شده که ملک ابن علیک بالسواد اعظم. “شهر پای که با این جمله پشتیبانی می شود که” فقط به خاطر تخریب ملت در برابر “جمع می شود و همچنین این که” خدا در حال جمع شدن است و شیطان است. هنگامی که وحدت “(1/106). یعنی مجموعه ای از تفاسیر روابط برای تقویت پایه های مشروعیت در جهت مخالف از شهرک نشینان فریاد زده شده و از مسیر جدا کردن سواد بزرگ دور می شوند.

روش دیگر ، شمارش جمعیت برای به دست آوردن گله و مواردی است که ، هنگامی که از هم جدا شوند ، گرگ صدمه دیده است ، با کلمات و پیروان صحابه “کار می کند”.

البته واسطه ای که برای آنها آورده شده بود ، ارسال شده است ، کارهای شما برخلاف توصیه در هر زمان. عثمان در روایت ابن مسعود که ابزار آن ناسازگاری ما است ، می گوید وقتی از زمان تأخیر دعا توسط فرماندهان سؤال می شود ، گفت: در خانه بخوانید. عمرو بن میمون ابن مسعود گفت ، در جماعت چه خواهد شد؟ وی گفت: یائور بن بن میمون ، جمهوری جامع تعبیری از جاماست. “جمهوری جماعت” از آن جمع جدا می شود ، آن تأخیر زمان نماز است. “اما ما نیز از خدا اطاعت می کنیم و مردم موافق این کار هستند.” اطاعت مشترک به خدا ، حتی اگر تنها باشید. (1 / 108-109). و اگر موضوع به حدی موجود است که در بسیاری از این مباحث ، تفسیر صحیح است.

آموزه تبلیغات بنی امیه برای تأکید بر جامعه مورد استفاده قرار می گرفت. حدیث ، بنیاد زبان و دین را فراهم می کند ، توجیه الهی برای آن. به زبان معاویه به نقل از یک حدیث چنین می گوید: “من ملتی دارم که در پیشگاه خدا و خلیفه من است ، و من نیز نوادگان قدرت الله علی ، زالک” همیشه به طور معمول خانواده من ، فرمان مستقیم خدا را حل کنید. و هر تخلفی نترسد ، و این همان کاری است که خدا انجام می دهد. “نوع کارهایی که از یک معادله جبری حرکت برای پناهگاه الهی تشکیل شده است. ممکن است گفته شود که جبل به نقل از گروه ابن معاد ، که کار آن است. برای حفظ دین ، ​​و در شرق. معاویه گفت: السوزاکی گفت که این گروه از عصر موذن بن جبل (1/10) نشنیده اند. این همان داستان است که از ابتدا تأیید می کند.

همین داستان را به مگییرا می گویند ، که در چارچوب سیاست های معاویه عمل کرد. من همیشه برنده گروه و گزارش به دولت بودم ، برخی از آنها می رسد. (1/10) در اینجا دولت بعد از سال 1941 هنگامی که شخص معاویه او این مدل را گرفت ، “اناس العلی ، لیزال و ناصیرا زهیرین دوستان” است.

جلوگیری از بدعت.

در راس پیام ، هر دو برای جلوگیری از مناظر “اهل البدا ، مناظر. “شنیده نشود و” نظرات شیطانی “آنها از این امر مستثنا شوند. (1/114) اما اول ، هیچ شباهتی بین فرزندان اسرائیل و امت وجود ندارد ، علت تخریب امت قبلی” کار “و پیامبران اختلافات است ، یعنی آموزش تعبیر قرآنی: “من هیچ آگاهی از خالق ندارم” ، که این آیه قرآنی به عنوان یک مجادله شرعی ذکر شده است و اختلاف نظر مذهبی نادرست است. بعضی از افراد در نزدیکی خانه پیامبر با یکدیگر مشاجره می کنند. و این امام بود و فرمود: “من برای من امام جهان هستم.” این بحث ها ابتدا مطرح می شود. (1/115) به همین دلیل ابوهریره داستان “بسیاری از سؤالات” را ماند.

بحث ویژه در مورد اینکه چرا منع همان مذهبی است یا “الهیات” برخی در معرفت هستند. محور اصلی ممنوعه «اهل القدر» ، یا معتزله. در این داستان پیامبر یا خیلی واضح است؟ القادر Latjalswa AHL. “عایشه ، پیامبر ، کسانی به شمار می آیند که به دنبال” تشبیهات قرآنی “هستند. (1/118). مصداق روشن این سوالات بد ، این است که می توان گفت ، خداوند خدا همه چیز را خلق کرد ، همین خدا را نیز دارد () (1/1120) این نظر را بخواهید که با شما بدی نباشید ، بعداً بخواهید اگر ابن مسعود همسایه داشته باشید ، بتوانید در این زمینه مستقر شوید و به اصطلاح خود را در این مباحث راجع به بودجه ، امکان استفاده (1/121) و لابد اطلاعات عمومی تر نصایح مشفقانه منسوب به او را می موزه آزاد.

تکیه واقعی در تمام این دیدگاه مفهوم “بدعت” است که دقیقا “می تواند” باشد. با داشتن این دوگانه ، می توانید تمام ویژگی های خود را تغییر داده و لشکرکشی موافق و تصمیم گیری کنید. استاندارد شیطان همیشه در کنار “بدعت” ایستاده و مردم راوی به “عبادة الاوثان” دعوت می شود. (1/121 122). از قول عبدالله بن مسعود می توان ، روزگاری این بحث را می خواند و به شما امکان پذیر می شود ، و اگر این راه را کردید ، از دوست بگریزد. نشانه این همبستگی با شما “شبهات” است ، امری که می تواند برای تصمیم گیری تصمیم بگیرد تا به شهادت برسد (1/123). جالب است که روایتی همای موسی بن جعفر بن محمد (ع) به نقل از امام علی است: روزگاری را می توان در بین مردم به مجادله با شما بخواهد. اطلاعات را با بیان می توان گفت که اصحاب سنن ، اعلم به کتاب الله است. (1/123) می دانیم که امام علی است ، در هنگام کنترل با خوارج ، به ابن عباس فرمودند که با قرآن صحبت می کنید ، می توانید با هم صحبت کنید. ذکر این بودجه مثلاً در باره حکمیت رجال در دین ، ​​به کار رسول (ص) در حکم بردن ارائه سعد بن معاذ در ماجرای بنی قریشن تمیز می کند.

در ادامه ، بازخوانی انواع و اقسام نقل و انتقالات و روایات و تفسیرهای حقایق در باره مطالب ارائه شده ، در مجامع دوری گزیدن از بحث و گفتگو در مورد بحث “نظر” در مورد “قدرت” “صحت” و همچنین ارائه شده از این موارد را می توان در نظر گرفت. افضل اینها به امام علی ، ابن عباس ، ابن مسعود ، عایشه ، زندگی و توانمند شدن با دیدن شما ، می توانند به شما بگویند ، می توانند با شما روبرو شوند.

تصدی تعابیر و اصطلاحاتی که وجود دارد و می توانید با استفاده از این موارد بتوانید “ممکن” ، “الفرق” ، “عداوت و بغضاء” ، “ویژگیومات” ، “شبهات” ، “جدل” «مراء» ، «اهواء» (در بارهاهواء بنگرید) 1/130 133). از جعفر بن محمد هم انتقال یافته است که “ایاکم و الخصومات ، فانها تشریک القلب و تورث النفاق” (1/129). اگر این جمله را بیان کنید ، از احنف بن قیس استفاده می کنید و دیگر همدیگر را انتقال می دهید ، و بیشتر یک ضرب المثل عربی را می توان یافت و به شما می گوید که دارای شرایطی است که جویانه اخلاقی و طایفه ای است. دسترسی به تدریج ، در مقامها ، شامل بحث ویژگیومات دینی همدید است. یک قاضی ، شخصیت را به تصدیق خود در این مواقع بطن و فرج خلاصه ، با اختیارات دینی را ترویج می توانید ، شهادتش را انتخاب کنید. (1/130)

لالکائی نام محدود شده است از این قبیل می تواند دزدیده شود و این همه را در این بودجه بخوانید: یأمرونی فی الجماعة و ینهونی عن اصحاب الاهواء (1/133).

یک مشاوره ویژه “بدعت گرایی” و “حلال شمردن سیف” (1/134) و این بسا را ​​به دیدن بازدید کنندگان ممکن است حدیث ، در باره تجویز شورش مسلحانه علیه عاشق است.

مدل دین “پیره زن” یا “این” در این مورد ، به عنوان یک مدل اعتبار تصمیم گیری می شود. این شخصیت شخصی عمر بن عبدالعزیز هم می تواند بودجه “علیک بدین الصبی” و این را برای استفاده از خدمات “اهواء” گفتگو کند. (1/135) عمر بن عبدالعزیز ، بحث های کلامی را نوعی “تأسیس الضلاله” می توان گفت (1/135). پرهیز دادن از صاحب بدعت ، ویژه ای که دارای حدیث رسمی است ، در اختیار شماست ، هر کس دیگری ، هر کس دیگری نیز بتواند به شما کمک کند ، یا یاران را از شما دریافت می کند ، و همچنین از اصول خود می توانید با خود صاحب بدی شوید ، و همچنین بتوانید از آن استفاده کنید. . در حال حاضر ، در این جلسه ، در مورد مشاوره ، همسایگان قول ، پرهیز دادن از اصحاب بدعت در صفحات بازدید شده توسط شما توزیع شده است. (1/134 142).

این مقام دینداری هم در میان مردم عامه است ، می توانید با پایه و اساس خود را مبلغی کنید که بتواند مبدأ شود و شما بتوانید از آن استفاده کنید.

کلمه زندقه ، از زمان منصور و مهدی عباسی وارد شده ادبیات مذهبی را نشان داده ایم ، گرچه ریشه های آن در فرهنگ دینی زرتشتی بودجه. در بحث هم ، دین شناسی از راه علمی کلام ، زندقه گری تعریف شده است (1/147) قدرت بن حصر می تواند “ترکیه بلدنا” را بخاطر مکتب مدینه ، از کلام و گفتگو در باره خدا و جزیره ای که در آن می توانید فریضه کنید ، نهی می توانید (1/148 149). جالب است که جنبش رستوران حدیث ، از شعر هم برای ترویج خود بخواهید ، دوست داشته باشید که بتواند به شما کمک کند ، دوستتان در آن باشد ، همچنین به شما بگوید که “لاتعدلن عن الحدیث و اهله / فالرأی لیل و الحدیث نهاره”. (1/149)

مروری بر چند اعتقادیه

فصل سريال كتاب لالكائي ، بندهاي كوتاه مدت زماني كه از نظر معماري تأييد مقام كننده ، در باره “جمل اعتقادات” مختصر راهنما و اعتقاديه ها به دست آمده است. این اعتقادیه ها از چند سطر تا چند صد صفحه همچنین می توانید با مراجعه به آنها ، گرچه قدرتمندی داشته باشید.

نمونه ، متنی است که سفیان الثوری برای شعیب بن حرب تصمیم می گیرد: قرآن کلام الله غیر مخلوق است ، ایمان قول و عمل است و زیادت و نقاشی می کند ، قول می دهد بدون عمل است ، و عمل می کند بدون آن است که بتواند. این دو رکن تعریف است. بعد در باران بندرت می پرسد ، سفیان می توان ، مقدم داشتن ابوبکر و عمر هم جزو “سنت” است. بعد از آن عثمان و علی ، پس از آن ممکن است آزاد شود بهشتی اجازه عشره مبشرا. این نمایشگاه ممکن است به شما اجازه دهد مسح بر خفین ، ایمان به قدر خیر و شر آن ، و نماز خوانندگان پشت سر هر امام عادل و فاجری ، نماز عادی هم فقط پشت سر شما باشد که می توان دانی را به عنوان سنتی و جماعت است. (1/151 154) .

هدایت از اعتقادیه ها ، اعتقادیه اوزاعی است. او که شامی است ، می توان ، اصولا شامی ها را از بدعت دور ، تا آن که از عراق به دست آورد [حتی قذف الیهم بعض اهل العراق]. تأثیر می شود که می توانیم نگاه کنیم. این اشاره به این است که می توان آن را به عنوان حبیث رستوران ، هدایت اموی است و مدل شامی این سالم است. شما می توانید این مقام ، شام هم گرفتار است. (1/154 155).

اعتقادیه سفیان بن عیینه ، خلاصه در چند بند دیگر: اربات المقدور ، تقدیم ابی بکر و عمر ، حوض ، شفاعت ، پیام ، صراط ، ایمان قول و عمل است ، قرآن کلام الله است ، عذاب قبر. (1/155)

داوری اعتقادیه احمد بن حنبل است که می تواند به شما کمک کند و شامل موضوعاتی است که می توانید با مراجعه به متمرکز بودن (1515/164). بارها اشاره کرده ایم که احمد بن حنبل ، شکل گیری توان خود را به مذهب می دهد ، حدیث است. او “اصول السنه” را تمسک به تصحیح اصحاب رسول بر آن ، و ترک بدعت و دوری از اهواء می داند. سنت کار رسول الله است که قرآن راز تفسیر میهن و عنوان “دلائل القرآن” به آن می دهد. در سنت ، ق مقیاس ، ضرب الامثال ، و اصول عقلی و اهواء موفق باشید. اجازه بر ایمان به قدرتی ، تصدیق مطلق احادیث ، رکن سنت است ، می توانید در این حدیث سرویس ، اگر بخواهید راحت باشید ، بدون اینکه چرا. اجازه احادیث رؤیت پروردگار در قیامت ، اگر بخواهید از شنیدن آن احادیث ، وحشت اجازه تغییر دهید. مناظره با سطح ممنوع است. اعتقاد به این که قرآن مخلوق ، ایمان به خدمت و صراط ، عذاب قبر و ارائه آن است. سخنرانی خدا با مردم در قیامت بدون مرز و واسطه. ایمان به شفاعت، آمدن دجال، ایمان به این که ترک نماز، سبب کفر می شود، اما جز نماز چیز دیگری خیر. بهترین های امت ابوبکر، عمر و عثمان. بعد از آن سه نفر دیگر شورا، اما پنج نفرند: علی و طلحه و زبیر، ابن عوف، و سعد وقاص. اصل همان سه نفر اولند، چنان که ابن عمر گفته است. بعد ازآنها، سایر صحابه، حتی کسانی که یک سال، یک ماه، یا یک ساعت و یا حتی یک نظر رسول را دیده اند. نیز فرمان بردن از امامان، بر و فاجر، و حتی کسانی که با شمشیر و به زور بر مردم غلبه کرده اند. نبرد در کنار آنها تا روز قیامت، بر و فاجرشان. تقسیم غنایم حق آنهاست، نیز صدقات. نماز جمعه باید با حاکمان خوانده شد، اگر کسی بعدا اعاده کرد، بدعت گزار است. خروج بر امام، به معنای شق عصای مسلمین است و جنگ با سلطان، جایز نیست، اگر کسی چنین کند، مبتدع است. با لصوص (راهزنان) و خوارج باید جنگید. اعتقاد به توبه، رجم زانی، و این که نفاق کفر است، مثل آنچه در منافقان عهد رسول بود، در شمار باورهاست. نیز این که بهشت و جهنم از همین الان خلق شده اند. این که هر کسی از اهل قبله موحد درگذشت، باید بر او نماز خواند. (۱/۱۶۴).

اعتقادیه علی بن مدینی، پس از آن آمده و مشابه همان مطالب احمد بن حنبل است. (۱/۱۶۵ ـ ۱۷۱). اعتقادیه ابراهیم بن خالد کلبی فقیه (۱/۱۷۲)، و نیز اعتقادیه بخاری (۱/۱۷۲ ـ ۱۷۶) د نبال آن آمده است.

بخاری در آغاز، نام شماری از عالمان شهرها (اهل الشام، مصر، جزیره، بصره، حجاز، کوفه، و بغداد) را که ملاقات کرده، آورده، سپس اعتقادیه را به عنوان مجموعه آنچه از آنان شنیده، ارائه داده است. دین قول و عمل است، قرآن کلام الله غیر مخلوق است، خیر و شر به قدر الهی است، هیچ کس از اهل قبله نباید تکفیر شود، از صحابه نباید بد گفت، باید با بدعت ها مخالفت کرد، به روی امت محمد نباید شمشیر کشید.

اعتقادیه بعدی از ابوزرعه رازی است (۱/۱۷۶ ـ ۱۸۲). نکات قبلی را دارد به علاوه، چند نکته تازه: خدا روی عرش نشسته است، جهمیه کافرند، رافضه اسلام را رفض کردند، و خوارج از دین خارج شده اند. جهمیه کسانی اند که اهل سنت را «مشبّهی» می دانند. قدریه کسانی اند که اهل سنت را «مجبّره» می داند. مرجئه کسانی اند که اهل سنت را «مخالفه و نقصانیه» می دانند، چون به کم و زیاد شدن ایمان قائلند. رافضه کسانی اند که اهل سنت را «ناصبی» می دانند». (۱/۱۷۹) که به معنای دشمنی با امام علی است. مذهب اهل اثر همان است که احمد بن حنبل و … گفته اند. نباید کتب کرابیسی را خواند، همین طور داود اصفهانی و مانند آن را. باید سخن متکلمان را ترک کرد، و مجالست با آنان نداشت. هر کسی که کتابی در دفاع از «رأی» نوشته است. مجددا تأکید بر عدم خروج بر ائمه، و نماز و حج و جهاد و پرداخت زکات به آنها دارد. زنادقه هم کسانی هستند که اهل الاثر را «حشویه» می نامند. (۱/۱۸۲).

اعتقادیه بعدی سهل بن عبدالله تستری است. شامل یک سوال و جواب است. سنی کیست؟ می گوید باید ده خصلت داشته باشد: جماعت را ترک نمی کند، سب صحابه نمی کند، خروج به سیف بر امت ندارد، قدر را تکذیب نمی کند، شک در ایمان ندارد، بحث در دین نمی کند. نماز میت بر اهل قبله را به خاطر گناه، ترک نمی کند. مسح بر خفین را ترک نمی کند. نماز خواندن پشت سر حاکم جائر و عادل را ترک نمی کند (۱/۱۸۳).

اعتقادیه بعدی همان رساله صریح السنه طبری است که سابقا گزارش آن را نوشته ام.این رساله، حالت توضیحی و تا حدی استدلالی دارد (۱/۱۸۳ ـ ۱۸۶). به نظر می رسد از پایان ناقص است.

در اینجا جزء اول شرح السنه لالکائی در اینجا تمام می شود. مجلدات بعدی، شامل بحث از تک تک این موضوعات، با استناد به نقل قولها، روایت و آثار و اخباری است که در آن زمینه خاص مثل رؤیت خدا در قیامت، یا قدر، یا ایمان آمده است. بنابر این، باید مجلد اول را کلیاتی دانست که دریچه بحث های موردی و مفصل در مجلدات بعدی است.

* منتشر شده در وب‌سایت کتابخانه تخصصی اسلام و ایران . ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

خروج از نسخه موبایل