مجله ورزشی

مشتریان ستاره آلمانی 12 روز وقت دارند

آفتاب نیوز:

فقط 12 روز در نیویورک ، نشانه ای از او است که ضربه زده ، توسط کلاوس تیموتی ، به 55 میلیون یورو آلمانی ، از یک ستاره ، مهاجم آلمانی داده شده است ، در غیر این صورت این نتیجه نخواهد بود که باشگاه را امضا کند. در حال حاضر تیم هایی مانند لیورپول ، چلسی و منچستر یونایتد علاقه مند به امضای ورنر هستند و می بینیم آنچه در مهاجم تیم لایپزیگ باقی مانده است به پایان خواهد رسید.

در حال حاضر کتابها شانس بهتری برای امضا کردن مارکوس کلوپ ندارند گفت: طرف دیگر منابع انگلیسی انگلیسی مدیریت این باشگاه را معتقدند ، زیرا آنها حاضر نیستند هزینه خاتمه سیسرو را بپردازند. سیسرو ، در همین حال ، گفت که در تابستان 2021 از قرارداد 36 میلیون دلاری در این بند تعریف شده است به تیم های علاقمند به این بازیکن اجازه نمی دهد که یک سال دیگر منتظر بمانند تا آن را امضا کنند یا همان تابستان امسال ، مدیران لندن شارژ کنند. کمتر از 55 میلیون دلار برای فروش یک ستاره خود را.

مشتریان ستاره آلمانی به مدت 12 روز

یک دید ، او همچنین 25 بار این موقعیت را فراهم می کند و هفت پاس گل ، سنکا 29 بار در بوندس لیگا به ثمر رسانده است. عملکردی که در تیم های اصلی اروپا بزرگنمایی می شود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا