مجله ورزشی

سیستان و بلوچستان قهرمان مسابقات بیس‌بال ۵ قهرمانی کشور جوانان شد

به گزارش خبرگزاری مجله رز، این رقابتها با حضور تیمهایی از استانهای البرز، بوشهر، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان و کرمان روز جمعه ۱۷ شهریور در سالن استادیوم بیس بال مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد که در نهایت تیم سیستان و بلوچستان در جایگاه نخست ایستاد، تیم ترابار حجت راه کرمان دوم شد، بوشهر به عنوان سوم دست یافت و تیمهای آذربایجان شرقی و البرز در ردیف چهارم و پنجم قرار گرفتند.

محمد حسین شاه محمودی، علیرضا صفوی، علیرضا نصرالله اصفهانی، فرشاد کاظمی و کیوان صفاییان به عنوان داور وظیفه قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

مراسم اختتامیه و توزیع جوایز این رقابتها با حضور فرهاد عشوندی نایب رییس انجمن بیس بال و سافت بال کشور، کیوان صفاییان دبیر انجمن، خانم کیمیا احمدی نایب رییس بانوان انجمن، علی ساجدی نیا رییس کمیته بیس بال ۵ انجمن، خانم اقدام دبیر هیات انجمنهای ورزشی استان البرز و شهرام شفاهی رییس کمیته بیس بال این استان برگزار شد.

سیستان و بلوچستان قهرمان مسابقات بیس‌بال ۵ قهرمانی کشور جوانان شد

251251

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا