مجله علمی و پزشکی

کرونا تمام نشده است/ خستگی شهروندان از اجرای پروتکل‌ها، نگران‌کننده‌ترین خطر درباره کروناست

رهبر عملیات مدیریت بیماری مزمن تاج در کلانشهر تهران با بیان اینکه خستگی شهروندان و اجرای پروتکل های مراقبت های بهداشتی خطرناک ترین بیماری همه گیر است ، اظهار داشت: “گزارش ها نشان می دهد که تاج در معرض خطر پایان نیافته است و باید جدی تر مورد توجه قرار گیرد.”

به گزارش مجله رز ، دکتر علیرضا زالی در مصاحبه زنده تلویزیونی شهر امسال یکشنبه (11 ژوئن): در 24 ساعت گذشته ، 171 بیمار با دستورات عادی در مراکز درمانی تهران موارد جدیدی از بیماری قلبی عروق بیماری کرونا و 72 بیمار در بخش ها مشاهده کردند. مراقبت ویژه ای ارائه می شود.

این استان در مجموع 294 بیمارستان یک بار در هر 24 ساعت از بیمارستان های جدید از زمین اعزام شده اند که در مقایسه با روز و تعداد بیماران جدید اندکی بیشتر از روز گذشته ، اندکی افزایش یافته است. : 3٪ افزایش

دکتر. زالی اظهار داشت: از سهم بیمارانی که به عنوان بخش های سرپایی بیمارستان تحت مراقبت و درمانی هستند ، در 24 ساعت گذشته از 3.7 به 5.6 درصد افزایش یافته است که این افزایش اندکی را نشان می دهد.

وی افزود: از این آمار که در آن مراکز درمانی مراکز درمانی برای مددجویان و یک بخش از موارد جدید ، بخش های عادی و ویژه نسبت به 24 ساعت گذشته کمی افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: مهمترین مسئله برای کاهش بروز بیماری عروق بیماری کرونا قلب و بیماری است که این بیماری به طور جدی کاهش می یابد.

دکتر. زالی ادامه داد: خطر بیماری از تاج کشور و استان تهران و تهران در شهرهایی که هر روز موارد جدید عفونت گزارش می شود حذف می شود و وی همچنان در حلقه نمایش جدی تر به نظر می رسد.

وی افزود: هرگونه تحمل و روشهای اجرای غیر بهداشتی توسط شهروندان ، می تواند منجر به کمبود فضای اجتماعی شود و بروز بیماریهای عفونی را افزایش دهد.

رهبر تاج و در کلانشهرهای مدیریت بیماری تهران گفت: افتخار در تهران ، این موضوع به پایان رسید ، نیازی به بحث جدی در مورد تاج نیست.

زالی با توجه به گزارش موجود در حساب های عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، ادامه داد: با توجه به تغییر در آمار شنا و خصوصاً موارد جدید گزارش شده ، لزوماً برای دوره معینی از دولت افتخار در تهران نیست.

دکتر. زالی: “مهمترین عامل در ایجاد این بیماری در مراکز مکرر و غالباً بخصوص بدون استفاده از تجهیزات محافظ وجود دارد و در شرایط فعلی ، جایی که کمترین خطر و بیماری فریب دهنده به هیچ وجه با سازوکارهای فریبنده آن وجود ندارد.” چیزهای جدیدی برای غلبه بر ارتش وجود دارد ، یعنی توجه بیشتر به محافظت از خود در برابر دیگری.

و قایقرانی روی دریا ، با ادامه بیماری همه گیر از شهروندان و صنعت ، در ماندگاری بیمار اثر زندگی و هر پروتکل برای نجات خطر ابتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب بود.
پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا