مجله حوادث

کشف ۱۷۷ خودروی احتکار شده از ۵ پارکینگ در تهران

آخرین رئیس امنیتی بیشتر اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران 177 قطعه پنج وسیله نقلیه از پارکینگ تهران به وفور یافت.

به گزارش مجله رز ، سردار علی ، ذوالقدری در حاشیه این پروژه گفت: “صبح امروز پلیس گزارشی از انبار خودروهای بدون پلاک در پارکینگ در نزدیکی چندین مجتمع تجاری در نقاط مختلف تهران دریافت کرد و پس از آن تصمیمات اولیه پس از تأیید صحت گزارش ، رسیدگی کرد. وقتی پارکینگ آنها برای اتومبیل مصادره شده است.

وی افزود: امروز بعدازظهر ، مأمورین خودرو به پارکینگ در نزدیکی پارکینگ جدا شده و پنج نفر از آنها دارای آیت ، ظفر ، سرسبز ، کریم خان و میادین هستند که به تعداد قابل توجهی هروی در سازمان های عمومی و خارجی پارس اختصاص داده شده است. “حق بازاریابی و فروش تسهیلات تا زمانی که نمایندگان اقدامات در این زمینه انجام دهند.

ایران ادعا كرد كه ذوالفقاری در مجموع 177 سلطنتی و مصادره شده وسایل نقلیه آنها در یك عملیات خارجی پیدا شده است. : 29 دستگاه تیبا ، ماشین رنو 35 206 ، 27 دستگاه پراید ، رعد و برق و ماشین آلات 13 90 الکساندر ، رنو بین خودروهای کاشف 17 یافت شده است که اکثر آنها دارای پروانه ص.

آخرین رئیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه مالکان پارکینگ به سمت شرق سلیمیه به اتهام احتکار دستگیر شده اند ، افزود: “دلیل سرکوب تقاضا برای ملت ، این پیام برای دادسرا ارسال نشده است تا روند رسیدگی به یک جرم ادامه یابد.”

وی به وی گفته شد كه وی كشف شده و بهای ماشین 350 میلیارد ریال از حمام برخوردار بوده و گفته است: “تعمیر و نگهداری دفاتر اداری بدون پلاك و پارکینگ های اتومبیل كه به نظر می رسد مونتاژ شده و مظنونان با آنها به دستور دادگاه برخورد نمی شوند.”

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا