مجله ورزشی

برهانی: با شروع لیگ جان پزشکان و پرستاران را به خطر می‌اندازیم!/عکس

به گزارش مجله رز ، آرش برهان ، جانباز استقلال معتقد است که کادر پزشکی حاضر برای تأمین نیازهای زندگی خود و ایران ، برگزاری مسابقات لیگ برتر را مهم است.

برهان پس از جدیدترین اینستاگرام نوشت؛ برای این که این افتخار را به اندازه یک فنجان تمیز یا با ارزش داشته باشد ، و این که چقدر سخت کار می کنند ، در همان زمان به سراغ قهرمانان بروید ، و اگر گفته می شود که برای خیر کسانی است که در این بازی ها حضور دارند ، بیشتر یا ژیمناستیک برای کسب جام می باشند ، اگر حتما سلامتی را انتخاب می کنید ، تعطیلی شهر است.
در این دوره ، این کلمه که “سلامتی یک بازیکن به دلیل سلامتی کودک و خانواده است پاسخ داد که آنها از مردم و کارگران عزیز و زحمتکش جدا نیستند ، و پزشکان و پرستاران قهرمان ما در حال کار هستند و فوتبالیست ها در معرض خطر هستند. که این عشق ها در معرض خطر هستند. اتحادیه های کارگری می گویند که خیلی دور نیستند. نمی دانید که آنها به این نیاز وادار شده اند که اطمینان حاصل کنند که شب گذشته به نمایندگی از همسران و فرزندان خود تحریک می شوند ، اگر نتوانند شرمنده شوند ، و نه می توانند این کار را برای حمایت از خود و وابستگانشان انجام دهند. این خطر وجود دارد که اگر شما به پزشکان ، پرستارهای ما در بیمارستان ها احتیاج نداشته باشید ، حتی در شرایطی که فرصتی برای شروع تشکیل این تیم ها و لیگ ها و ورزشکاران و خطرات آنها نداشته باشید ، حتی گاهی جان آنها را نیز به خطر می اندازد. .
و بنابراین ، عزیزم ، جانباز در اولین آغاز جون یک شورا را جمع کردیم ، و ما از نظر پزشکان جدا هستیم و پرستاران در معشوق هستند ، با دیدن اینکه به شما فراخوانده شده اند ، و ما در اکثر تلاشهای آنها از هم جدا شده ام که دریافتم ورزشکاران صبورتر از مجموعه مهره ها فاصله دارند.
چگونه به جامعه؟

255 41

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا