مجله اجتماعی

دریافت بیش از هزار محتوای آموزشی در حوزه کودکان با نیازهای ویژه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مجله رز از Amand ، سید جواد حسینی اظهار داشت: از این تعداد ، 248 اثر استان تهران به شرح زیر است: در محتوای آموزشی خراسان رضوی با ارمنستان در شرق و آثار 205 با پیشران 138 ، بین استانها.

استانهای کرمان ، تهران ، خوزستان ، کهگیلویه ، بویراحمد و خراسان شمالی ، استانهای دیگر استانها به طور فعال در این زمینه فعالیت می کنند.

وی افزود: “E 1053 اثر ارسال شده ، 299 مورد درمورد دانش آموزان دارای معلولیت ذهنی ، 234 نفر شامل دانش آموزان دارای معلولیت بینایی و شنوایی ، 113 اثر به آموزش حرفه ای دانش آموزان ، 96 اثر برای دانش آموزان دارای اختلالات طیف اوتیسم ، 80 67 ویژه مطالب مرتبط است. او به شاگرد ، و احیای سلامت آموزه مشکلات و مشکلات محتوای آموزشی.

وی از واحد آموزش ثابت با اشاره به استانهایی که این آثار را ارسال کرده اند ، گفت: در زمینه آموزش فنی و حرفه ای در تهران و خوزستان در زمینه مشکلات یادگیری در استان های ارمنستان شرقی گلستان و زنجان در زمینه طیف اوتیسم در تهران و فروم شرقی. ارسال شد.

وی گفت: در رشته دانشجویان جسمی و حرکتی در تهران و ارمنستان در شرق در زمینه دانش آموزان دارای اختلالات بینایی و شنوایی در استان های تهران ، خراسان رضوی ، شرق ارمنستان تهران و خوزستان در این رشته دانش آموزان دارای عقب ماندگی ذهنی در کرمان ، آذربایجان شرقی ، خراسان شمالی ، تهران ، قزوین ، جنوب خراسان ، و در مزرعه ، و او همیشه ایمنی ارمنستان را در شرق ، کهگیلویه ، بویر ، احمد داشت و مرا بیشتر به کارهای استان کرمان فرستاد ، در اختیار آنها.

از واحد آموزش ثابت با اشاره به جمهوری هایی مانند کارگروه های تخصصی برای بررسی ، گفت: “این کار برای اطمینان از بارگذاری در یک آموزش جامع آموزشی انجام می شود و همیشه بعد از پایه ارزیابی و داوری می شود که این کارگروه است.” تا شغل را در اختیار دانشجویان قرار دهد.

حسینی با اشاره به اقدامات قبلی خود که انجام شده است ، در روزهای شکوه گفت: “آموزش مشخصی به شکلی فعال در جلال فضایی که مدرسه مفاصل در آن فعال است ، و آموزه و آموزه فعالیت ها از سوی پزشکان زحمتکش ، با همکاری عمل و پدر و مادر در ساری ، و چشمه فضای مجازی است.”

وی افزود: ارسال بسته های آموزشی برای دانش آموزانی که به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارند ، تعیین یک پایگاه آموزشی مجازی ، توانبخشی ، طبق آموزش ها ، ایجاد 5 استودیوی تولید محتوای آموزشی و ارائه خدمات از طریق مراکز ویژه برای یادگیری و مراکز مشاوره در دیگران. این اقدامات این روزها

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا