مجله عمومی

بهره برداری از ۴ طرح‌ زیرساختی حوزه وزارت ارتباطات

با توجه به شبکه خبری پایگاه داده

براساس مرکز اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، مرکز داده ماهواره ای شماره. 1 شبکه اطلاعات ملی به منظور دستیابی به اهداف شبکه ملی اطلاعات در تهران ، در ابر ، پروژه زیربنایی شبکه ملی اطلاعات در استانهایی که ارمنستان در شرق ، تهران ، خراسان رضوی و فارس با هدف ایجاد خود به دلیل ثروت خود ، ابرها ، خدمات و برای ارتقاء قدرت های بهره وری و همچنین داخلی است تولیدکنندگان محتوا در مواجهه با تحریم های جدی ، شورا مشاغل دیجیتالی متاثر از Glory را در سطح کشور و با هدف از بین بردن موانع رشد برای استارتاپ ها و “انتخاب هر ایرانی ، یک تلویزیون اینترنتی” در سراسر کشور با موفقیت در زمینه های اقتصادی و فرهنگی و تولیدی هنری ، در ایران قبول می کنند. علیه فعالانی که به دستور رئیس جمهور چهار پروژه به بهره برداری رسیده است.

در جلسه امروز ، اولین نفر در منطقه ، بیش از هزار کاربر در یک شبکه ارتباطی ملی با کمک یک بستر بومی اطلاعات را به اشتراک می گذارند (به کیک مراجعه کنید).

در این جلسه حکم ریاست جمهوری و حضور سه پروژه مهم توسعه زیرساختی از جمله ارتقاء شبکه ملی اطلاعات به منظور به اشتراک گذاری مطالب در شبکه داخلی به سکو و حمایت از پروژه راه اندازی در دفتر.

افتتاح یکی از بزرگترین مراکز داده در ایران

براساس این گزارش ، نخستین پروژه مرکز داده های بزرگ ایرانسل راه اندازی شده است. به منظور ارائه نشانه ای از زیرساخت ها نیاز به ارائه خدمات عمومی در کشور وجود دارد و آنها موظفند در بالادست اسناد شبکه ملی اطلاعات ، شرکت ایرانسل در راستای اهداف مشاوره های شبکه ملی اطلاعات و در چارچوب جهان و معماری معماری ، اقدام به طراحی این شبکه تا تولد مورها نمایند. Big گاهی اوقات به روزترین فناوری مورد استفاده در جهان است.

مرکز داده 400 ، راکی ​​با سرمایه گذاری 1100 میلیارد تومان ایجاد شده است که 25 درصد افزایش از مراکز داده و سایر امکانات کشور و جدیدترین فناوری های جهان و اجرای آن افزایش می یابد. دیتاسنتر پس از سرمایه گذاری خصوصی در مقیاس بزرگ ، در دیتاسنتر آماده استفاده قرار دارد.

با راه‌اندازی این پروژه ، یکی از مهمترین ارکان زیرساخت شبکه ملی اطلاعات به دست آمده است و دیگر اقدامات بزرگ در جهت دستیابی به هدف توسعه محتوا و خدمات داخلی برداشته شده و 70 درصد از سبد کاربران را بدست آورده است.

همچنین افتتاح این پروژه ، بخش مهمی از نیازهای ارائه دهندگان خدمات عمومی خدمات مرکز داده و اطلاعات ارائه شده در شبکه ملی ، و برخی از وظایف در ارائه اطلاعات در مورد شبکه زیرساخت اطلاعات ملی برای اجرا است. از علم سیر آزادی کشور از آنها دور نشوید و سایر کارکردهایی که در فضای مجازی وجود ندارد این کار گاهی اوقات یک شهر عالی وجود دارد.

افتتاح یک برنامه سرویس ابری

خدمات پروژه زیرساختهای ابری ، و پروژه دوم به عنوان رئیس جمهور دومینیو است. خدمات ابری ، به ویژه خدمات با ستونهای عالی و با توجه به زیرساختهای اطلاعاتی در کشور اسناد بالادستی از شبکه ملی اطلاعات را ارائه می دهد.

ارائه خدمات ابری با کیفیت از مهمترین الزامات خدمات توسعه و توسعه دهنده دیجیتال خصوصی بر اساس شبکه ملی اطلاعات است و در دنیای امروز توسعه خدمات اساسی و کاربردی بدون زیرساخت های مناسب ابری امکان پذیر نیست.

برقراری مساعدت حقوقی به شرط ضروری ضروری ابر استراتژیک برای یک روز خدمات زیرساختهای ابری باز در برج سرمایه گذاری خصوصی میلاد تهران توزیع می شود.

اولین باری که این پروژه توسط خصوصی (شرکت آسیا تیک) و 100 ترابایت ظرفیت حافظه و ظرفیت ذخیره سازی 3 پتایت آماده تهیه شده است. در آینده نزدیک مراحل بعدی و در مشهد ، شیراز و تبریز افتتاح شد. و ایجاد شده است.

به حساب این پروژه ، (8) 500 میلیارد ریال و در گذر از صحنه آخر از زمان افتتاح منافع خود ، این موفقیت را به عنوان یک حق رای بدست آورد و خود به دلیل ثروت خود ، در برابر نیازهای کشور بیرون آمد و به ابر ، سرویس هایی برعکس ، برخاست ، و بحث کرد که دانش در سرزمین است ، برای تقویت مقاومت در برابر تحریم ها و برآوردن نیازهای خانه خدمات تجاری دیجیتال. هدایا ، و برای تعیین بخشی از زیرساخت های دولت ابری احتمال اجرای برجام ، باید به اطلاعات شبکه ملی آموزش داده شود ، تأخیر کوچکتر برای ارائه فرزند اول به فرزندان در آگاهی از اثر باید از زمین بیرون کشیده شود ، و دیگری سیر درجه آزادی ، تا زمان تولد ، و قدرت در فضای مجازی تأثیر نداشته باشد.

پشتیبانی از شروع بسته

این پروژه با همکاری و ابتکار عمل در سازمان فناوری اطلاعات و صندوق نوآوری برای حمایت از مشتریان خرد تجاری تهیه شده است.

براساس این طرح ، با سرمایه گذاری 2500 میلیارد ریال ، گروه های دولتی و خصوصی (50-50) برای شرکتهای تحت پوشش پروژه نوفرین ایجاد شده که تحت تأثیر شیوع تاج قرار گرفته و 50 هزار تومان به 5 هزار نوپا پرداخت می شود.

افتتاح “هر انتخابات ایران ، یک تلویزیون اینترنتی”

در چهارمین و شاید مهمترین پروژه ای که به دستور رئیس جمهور “هر طرح انتخابی ایران ، تلویزیون و اینترنت” است.

به منظور بهبود سهم محتوا در سبد مصرف کننده و نتایج دقیق و دسترسی دقیق به خدمات شبکه ملی اطلاعات ، این پروژه با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران ، مرکز ملی فضای مجازی ، ارائه دهندگان خدمات ویدیویی خانگی ارائه دهندگان خدمات دسترسی را تنظیم کرده است. علاوه بر این ، تهیه سیستم مورد نیاز به گونه ای که مردم بتوانند ضمن داشتن اطلاعات ثابت شبکه ملی ، از خدمات مشترک یک ماهه تلویزیون و دسترسی به اینترنت لذت ببرند.

در این طرح و به همین ترتیب هر یک از اعضای خانواده می توانند این کار را از طریق اشتراک ماهانه رایگان در برنامه های تلویزیون اینترنتی برای اینترنت خانگی ثابت انجام دهند.

مطابق با طراحی ، چه کسی امضای خود را برای پرونده ایران ندارد ، می تواند ثبت نام کند تا از مشاوره مشاوره یا در اینترنت با استفاده از یکی از اینترنت در سیستم تلویزیون های ictgift.ir تلویزیون استفاده کند.

ارزش کل پروژه های افتتاح شده در 2280 میلیارد تومان. برای افتتاح شماره مرکز داده های ماهواره ای یکی از شبکه ملی اطلاعات ایرانسل ، 11.000 میلیارد ریال در افتتاح پروژه زیرساخت ابری شبکه ملی اطلاعات در آسیا تیک ، (8) 500 میلیارد ریال در سوراخ برنامه پشتیبانی آسیب دیده برای کلاس دیجیتال است. 2500 میلیارد ریال توسط تاج سرمایه گذاری شده و 800 میلیارد ریال نیز در انتخاب تلویزیون اینترنتی ایران سرمایه گذاری کرده است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا