مجله علمی و پزشکی

زمان احتمالی پرواز حج اعلام شد

در پایان 60 سال سفر از طریق احزاب معاینه پزشکی در کشور برای سازمان حج اعلام کرد که در ابتدا ، در صورت انجام حج این پرونده ، اولین پرواز در 26 ژوئیه زائران ایرانی به عربستان سعودی خواهد بود.

به گزارش مجله رز ، حج جایی که واحد اول امتحان بیگانگان را در سال 60 به فرض عربستان سعودی برای انجام حج از تامتا آغاز کرد ، زمان خبر شورای برنامه ریزی و هماهنگی رهبر اصلی ماموریت حج است که در آن واحد اول معاینه پزشکی 60 ساله ، به ویژه در مکانهای زائران حج.

عربستان سعودی اهل سنت و حج یک بار در سال 2014 ، با گسترش تاج ویروس ، یک شرط را تحمیل کردند. دولت عربستان سعودی اعلام كرد كه به مردم در پاكستان اجازه نمی دهد كه در سن 60 سالگی به دلیل آزادسازی تاج ویروس ، به حج و عمره در سن 60 سالگی نیاز داشته باشند. عربستان سعودی هنوز تصمیمی در مورد 99 حج نگرفته است.

هنوز تعداد مسافران در سن 60 سالگی مشخص نیست. اولین مورد این است که سازمان حج هنوز درمورد شرایط مسافرهای بالای 60 سال از طریق دستورالعمل شفاهی اظهار نظری نکرده است. سهمیه حج ایران 87،500 تعیین شده است ، در حالی که اکبر رضایی ، معاون رئیس سازمان حج و عمره حج که واحد اول است ، می گوید: “اگر حج برگزار شود ، اولین زائران مدینه به تاریخ 26 ژوئیه برگزار می شود.”

دکتر. سید علی مرعشی ، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: حج جایی که اولین مرکز پزشکی برنامه ریزی و شورای هماهنگی رهبر اصلی ماموریت حج است و در آن واحد اول کمبود پزشکان در برخی استان ها برای آزمایش G است.

رشیدیان علی رضا رئیس حج و جایی که واحد اول و کورویروس کثرتی به آن اشاره شده در خوزستان است و گفت: معاینات پزشکی برای بیگانگان استان در یک هفته به تأخیر می افتد تا بهتر انجام شود ، اما خواست خداست.

و همه باید در این امر حضور داشته باشند و عربستان سعودی پیروی می كرد ، و به تردید در حج و با اضافه كردن تولید محتوا كه در مسكن ، تغذیه ، آموزش و پرورش است ، و انتقال شركت به كلاسهای آنلاین انجام شده است ، ممكن است به سایر دستیارهای كاركنان به این بخش ابلاغ شود. .

غلامرضا رضا ، رئیس حج و جایی که اولین واحد کار در عربستان سعودی است ، همچنین گزارشی از منا آسیب شناسی ارائه داد که زائران ایرانی با تأکید بر آن تأکید کردند: “راه حل ها برای از بین بردن این جراحات ، ماهیت موضوعی دارد که به موقع مشخص شود.”

قربانی میرزایی ، رئیس سازمان حج و سازمان یا معاون کمیته مدیریت و منابع و به آنها از وضعیت عملکرد حج و سپرده گذار بانک های ملی و ملل گفت: “سازمان حج و سازمان و یا ، او همواره سعی کرده است که از اوراکل در این دو بانک سؤال کند تا از کشیش به سپرده گذاران ، سپرده ها و هزینه های آن دعوت کند. “” مسافران را کاهش دهید.

نماینده ولی فقیه برای حج و چگونگی امور اول با اشاره به افزایش قیمت زیارت پس از قیمت ارز ، تأکید کرد: با مطالعه و کار برای یک متخصص ، وقتی مسئولان دو بانک باید با برخی از بازیگران مشاوره کنند. راهی که آنها طرفدار دیگری هستند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا