مجله علمی و پزشکی

۸ راهکار برای بیرون رفتن امن از خانه در دوره شیوع کرونا

و هزاران نفر از آن ها از كورون ویروس كشته شدند

آفتاب نیوز:

خدمات بهداشتی – قرنطینه برداشته شده در کشورهای جهان از جمله ایالات متحده ، مشکلات اجتماعی و سخت تر شده است. صدای سایتی که هشت خانه را در ساپین تضمین می کند.

طبق گزارش یک خبر آفتابی؛ در این بیانیه آمده است: “بیشتر ایالت های ایالات متحده به سمت افزایش فعالیت های اقتصادی حرکت می کنند و نظرسنجی ها نشان می دهد که بسیاری از آمریکایی ها از فضای اجتماعی خسته شده اند.” مردان ، برای جلوگیری از تماس با دیگران ، ممکن است در خانه شما باشد و بنشینید ، بسیاری از افراد نمی خواهند یا نمی توانند در خانه بمانند. این قابل مقایسه با ویروس HIV و ایدز در زمان جنجال است. از هرکدام خواسته می شود در آن زمان تحویل دهد ، “این است که همه نمی توانند مانع از خواب رفتن او شوند ، اما این تنها کاری نیست که می توانست این کار را انجام دهد. به همین دلیل ، با این حال ، بهتر است ، به طوری که اکنون ، ممکن است رابطه تسلیم مردی نباشد که در آن امن تر از راه اندازی باشد”.

8 تاج ظهور راه آسان برای اطراف خانه ، بدون آن

از هشت موقعیت توصیف شده ، راه خود را برای رسیدن از ابتدا به امنیت میهن شکوه؛

1. نگه داشتن خانه تمیز

این موارد شامل شستشوی مداوم دست پس از تماس با سطح است. این به خصوص برای نگه داشتن دیگران در خانه مفید بوده است. این هوا گرم است ، هنگامی که هوا می تواند coronavirus را از بین ببرد. دلیل این امر احتمالاً این است که اشعه ماوراء بنفش انسان را از بین می برد. با این حال ، این به سادگی کافی نیست coronavirus تهویه مطبوع به اندازه کافی متوقف شود گسترش بذر به همان اندازه آفتابی در مکان ها ، همچنین با نام های سنگاپور ، اکوادور و لوئیزیانا گرمتر است ، اما حداقل می تواند باعث کاهش ویروس شود. کمک. همچنين ، تحقيقات نشان مي دهد كه در ژاپن در زمان 18.7 فاصله احتمالي نزديكتر است كه به خارج منتقل شود. بیشترین جریان هوا در کجا قرار دارد. اگر مکرر نیستید که تعداد افراد با دوستان درگیر شوید. اگر شما روی صندلی هایی خارج از دایره دوست داشتن آنها نشسته اید ، و آنها سعی می کنند به یک رستوران بروید. برای سالن های بدن سازی و پارک ها بهتر است برای رفتن به Employment ، و من در برخی از ورزشها قرار بگیرم. با وجود این موارد امن تر است ، اگرچه شما می توانید خروج را تضمین کنید.

2. اصل ساده و تکراری است

زنجیره بدون شستن دستهایشان روی زمین. بعد از این توصیه ساده همه جا Coronavirus می تواند برای چندین روز و ساعت در درجات مختلف زنده بماند. بنابراین ، سطح دستها و مالیدن چشم ، دهان و بینی وی ، ویروس می تواند وارد بدن شود.

به همین دلیل ، دست ها را با صابون بشویید ، و به چیزی دست نزنید ، و آب خود را با عادت ها بنوشید ، و صورت را حداقل برای مدت زمان سعادت بخوانید. استفاده از ضد عفونی کننده دست به گونه ای که حداقل 60 درصد الکل وجود داشته باشد حاوی ماده ضد عفونی کننده است.

8 تاج ظهور راه آسان برای اطراف خانه ، بدون آن

3 از ماسک استفاده کنید

این اجماع عمومی است که استفاده از ماسک هایی که به صورت مصنوعی برای من ترمیم شده اند ، در بین افراد قرار گرفته است و نه از انتقال کروناویروس از فرد به شخص دیگر جلوگیری می کند. برای نگه داشتن مرد ، این که دشوار است که خطر ابتلا به آن کاهش یابد به دلیل موضوع در چگونگی کاهش می یابد ، اگر او ماسک پوشید و هر کس فضای خود را علناً باز کند. استفاده از ماسک در کره جنوبی و ژاپن در کاهش انتقال بسیار مؤثر بوده است.

4 به مکان های مکرر بروید

برای جلوگیری از شیوع ویروس ها ، این کار بسیار مهم است ، یعنی شش فوت با مردم فاصله دارد تا در اماکن عمومی قرار بگیرد. در کره جنوبی ، شوهر این شیوع در بین افرادی که 43.5 درصد مکان جمع کرده بودند ، دیده شد. پارک ، رستوران ، حتما مکان هایی را که تعدادشان زیاد نیست ، مطمئن شوید. اگر از والدین پیروی کنیم و روابط نزدیکی حفظ شود ، من ممکن است بعد از در آغوش گرفتن از آنها ، فاصله خود را از دست دهم.

5 – از تماس با سطوح مشترک خودداری کنید

از آنجا که coronavirus در عرض یک دقیقه به سطح زمین منتقل می شود ، برای جلوگیری از شیوع ویروس یکی از اصلی ترین راه های جلوگیری از سطوح مشترک آن است. با انجام این کار ، اگر شما هستید ، و از هر طرف: نه چیز نجس است ، سطحی ، که به افرادی نزدیک می شوند که توسط یکی از آنها لمس می کنم ، که من می گویم: بنابراین ، در آغوش بگیرید ، سپس با نیمکت ها بنشینید ؛ حباب ها ، و سایر تجهیزات ورزشی و بازی در پارک ها. در حمل و نقل عمومی ، به طوری که اشیاء در اطراف دسته ها به حداقل برسد.

6. تعداد دفعات بیرون رفتن را کاهش دهید

اگر چشم انداز اوقات بهتر بهتر از مغازه بیرون می آید. همچنین ، با مراجعه به کورو ویروس ، به دنبال کم کردن حالت خود در این مورد بروید. بهتر است در جایی که لازم باشد از خانه خارج نشوید.

8 تاج ظهور راه آسان برای اطراف خانه ، بدون آن

7. ایجاد حلقه ای از بستگان ، از جمله دوستان ویژه و اعضای خانواده

اگر موجودی که فقط یک بود ، زیرا این روز خوبی برای شماست. اگر شما مجبور به برقراری ارتباط با دیگران هستید ، این است که بهترین ها را ایجاد کنید ، و این شامل یک حلقه ویژه از اعضای خانواده یا دوستان است. تعداد افراد در یک گروه کمتر است ، تا احتمال انتقال مرد را بهبود بخشد. با این حال ، در این حالت ، گسترش امکان انتقال به انسان ، نه تنها فعال نمی شود بلکه از بین می رود.

8- اگر اعضای گروه با خطر دریافت و انتقال نیز عضو آن گروه باشند ، ما بیشتر مراقب خواهیم بود.

برخی از افراد نسبت به سایر افراد در برابر کورو ویروس ، در بین مبتلایان به آسم ، دیابت ، مشکلات کبدی و چاقی آسیب پذیر هستند. همچنین افراد مسن بالای 65 سال در معرض خطر بیشتری برای بیماری عروق بیماری کرونا قلب هستند. این افراد باید بیشتر از دیگران مراقب باشند.

8 تاج ظهور راه آسان برای اطراف خانه ، بدون آن

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا