مجله علمی و پزشکی

کروناویروس پس از مرگ هم منتقل می‌شود

دانشمندان می گویند که پس از فوت بیمار ، کورو ویروس جدید نیز مورد بررسی قرار می گیرد و از تدفین مراقبت می شود.

با توجه به زمان تاك آورده شده در مجله رز ، 19 بیماری اپیدمی Covid ، کورو ویروس جدید عامل بیش از 5 میلیون نفر است ، و بیش از 335000 مورد قربانیان تأیید شده بحران ها آن سن یکی از بدترین تاریخ های بهداشت جهانی است و یاد گرفته اند که متأسفانه هنوز شوهر زیادی دارند. ما ، نمی دانم چند ماه از آغاز آن گذشته است.

coronavirus بدن انتقال

محققان در انجمن ملی معاینه پزشکی و بررسی احتمال انتقال بیانیه ای که توسط بیمار مرده منتشر شده است به یک فرد سالم با کرونا ویروس منتقل می شود.

طبق این بیانیه ، محققان در ابتدا تصور می كردند كه حداقل و بعد از مرگ بیمار منتقل می شود ، اما این متخصصان معتقدند كه “SARS-Cov-2” یا كروناویروس جدید می توانند برای مدت طولانی در سطح زندگی كنند. مهم نیست که چگونه به مرد منتقل شود ، از یک مرده زنده در مرد خطر کم است ، این هم مستثنا نیست.

19 ، که مبادا آنها را به صورت واضح انتقال بدن ،

بدین ترتیب محققان كروناویروس از آن مرد هلاك می شوند ، اگر من این را بگویم ، وقتی او در بدن بود از تماس جلوگیری نمی كند.

محققان گفتند: “اگرچه ما هنوز بیشتر در مورد آموزش جمعيت covid-19 هستیم ، زیرا این امکان وجود دارد که بیماری از طرف شخص به لمس جنازه ، کوویدیا 19 برسد.” همچنین امکان لقاح ویروس با لمس آن و دست گرفتن یا بغل کردن وجود دارد.

علاوه بر این ، محققان coronavirus در یادبود افرادی که در آن تهیه شده بود ، در دستان خود مانند شستشوی حداقل 20 دقیقه با آب و صابون برای این منظور بود که در آن حداقل 60 درصد کمان و همچنین توسط ضدعفونی کننده دست استفاده می شود.

طبق این اطلاعات ، که در بین مردانی که در یخچال ها و حمام ها بازگشتند ، کار می کند ، تا حد زیادی خطر ابتلا به COV-19 وجود دارد. چه چیزی است که آنها را به دنبال پیروی از قوانین دستورالعمل های دقیق تر برای مراکز تشییع جنازه برای قادر به مقابله با ناشی از بیماری همه گیر.

به گفته کارگران این مرکز ، همیشه از اجساد تجهیزات محافظ کامل برای حمل بیشتر کورو ویروسی که درگذشته استفاده نمی کند.

مراسم تدفین مناسب مراکزی که مجبور به زنده ماندن در برنامه ای هستند که با حرکتی برای حفظ رفتارهای اجتماعی مانند فضای فیس بوک پخش می شود.

مشتری ها به دنبال پیروی از دستورالعمل های مربوط به جلوگیری از احتقان و تماس هستند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا