مجله علمی و پزشکی

چکاپ‌های مهم را به خاطر کرونا به تاخیر نیاندازید

مبارزات عادلانه پزشکی ، ظهور یک تاج ویروس جدید ، طولانی شدن مدت طولانی تر از معاینات توسط بسیاری از افراد ، در حالی که او مطمئن نیست اگر آنها نشانه ای از سرطان را ببینند.

به گفته پزشکان مجله رز تاكید كردند كه شیوع كروناویروس جدید ناآگاه است و باعث ایجاد علائم بیماری می شود. به عنوان مثال ، دومین مورد از تفاوت بین پستان در پیشگیری از اپیدمی ضرب و شتم من ، دقیقاً همانطور که خون رعایت معیارهای کسانی که نادیده گرفته شده اند در مدت زمان طولانی وجود ندارد.

کارشناسان آمریکایی گفتند: “سه سرطان به دلیل اختلال در مراقبت و درمان شیوع بیماری Quaid 19 وجود دارد که به تأخیر افتاده است.”

یک متخصص گفت: “به افراد اخطار داده شده است که در صورت امکان علائم سرطان ، فوراً با پزشک مشورت کنند.” نمونه هایی از سرطان روده شامل خون در مدفوع ، نفخ و خستگی مداوم است.

علائم سرطان پوست در ضمیمه تغییر پوست ، که اندازه ، رنگ و شکل آن است. همچنین باید مراقب باشید که او زخمهای خود را بهبود نیاورد ، و از ضمائم زخم های مانند زگیل که بدن پوسته پوسته آنها نیست ، خونریزی را چرخانده است.

علائم سرفه مداوم و نه درد بر روی قلب آه ، که بهتر و بدتر از آن باشد که وجود خون نطفه به شانه بپیوندد ، علائم سرطان ریه بدون از بین رفتن یا از طرف مراقبت از سالاد سلامتی است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا