مجله عمومی

خیر رسانی کروناویروس به کتاب

همه ساله ، در یک کتاب زیبا ، توضیحی از آهن: و ، آنچه شگفت انگیز است ، در سطح جهانی و در واقع کالای داخلی ، وفور زیادی از آنها است. همه عناوین نیست! در این گذرگاه ، جایی برای پناهندگی وجود ندارد. و مطمئناً به دلیل عدم آموزش در جهت انجام یا عدم پرداخت جریمه نقدی ، اگر دلپذیر باشد که ناشران از این واقعیت کنار بیایند و به ناشران کمک کرده اند تا آن را با شرایط جدید عصر ، به ویژه توزیع آنلاین و فروش آنلاین تنظیم کنند.

با نگاهی به نتایج در شیوع کورو ویروس مثبت ، ما قادر به توجیه نیاز به حفظ از راه دور فیزیکی هستیم ، به گفته راوی ، باید تا دو سال آینده تهیه شود. وب سایتی را که در آن گذاشته شده بود و زمان یک پیام عادلانه و ماندگار ، یک کتاب آنلاین ، حتی در همیشه برای شما راه اندازی کنید: و ، همانطور که بود ، اثر و آن است که کل توزیع آنلاین با عناوین جدید برای فروش آنلاین ، از جمله تعداد کتاب های منتشر شده ، و آدرس منتشر نخواهد شد. و ترویج استفاده از چنین ابزارهایی در اطلاعات کامل با ظرفیت از طریق فضای مجازی.

بدیهی است که برای این منظور حداکثر نمی شود؛ بهترین زمان برای فعال سازی وب سایت خصوصی و سایت خبری محلی در نمایشگاه کتاب اینترنتی و در همه سطوح ، گروه ها و مباحث تلفظ شده.

بدون شک حق و برای فروش و توزیع و در این مدت که کتاب را به صورت آنلاین آورده ام ، باید به خاطر منافع مشترک کتابها احترام بگذاریم ، او تا آنجا که در عموم مردم راهپیمایی کرده است. مطمئناً ، در انتشار كتابهای صوتی با چربی پرونده ، ناشایست بودن آنهاست؛ اگرچه در آغاز ، از راه: برای برخی از سوابق ، فقط شنونده بودن ، از یک کتاب مرجع به چیزی که به دنبال پرونده ای است که من می شنوم پرونده ، پیروزی ژنرال است ، اما در حال حاضر خواهیم دید.

در ضمن روشن است که هزینه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید هم از بودجه کم کند و هم مالکیت آنها را اختصاص دهد. و البته بهترین راه برای حمایت از دولت برای تقویت چشم بیننده و چیز دیگری نیست؟

چه کسی نمی خواهد خیرخواهی کرونویروس را ببیند!

* مباحث حقوقی محقق توسط خواننده و تهران در دانشگاه علوم

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا