مجله ورزشی

نقدی بر اظهارات سلطانی‌فر؛ از صحبت‌های چالشی اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی تا خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس

صحبت از اساسنامه آخرین مذاکرات برای بهبود المپیک ورزشی ملی و فدراسیون ها و کمیته پارالمپیک و وزیر ورزش جوانان و گفت: “ساختار خدمات پایدار سازی و اصلاح ساختار مدیریت مالی ، جهت گیری مدیریتی و هنجار تعامل و خدمات شکل گرفته است. بوده است ، و هنوز سیزده مدیر کل استانی در چهار سنین 33 و 45 ساله هستند که آینده تیم مدیریت ورزشی و کودکی خدمتی است.

اساسنامه اصلاح این نیست که فدراسیون های ورزشی خدمات را اجرا کنند

اما در اینجا لازم به ذکر است که برای ترویج اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی ، هنوز اعلام نشده است و فکر نمی کنند آنها فقط به اصلاحیه این اساسنامه ، دستور پادشاهی سلطانی فر در گودرز مراجعه کنند و زمان لازم برای انجام در دنیای واقعی است که دیگر مشخص نشده است. وزیر سابق جوانان و ورزش و روابط تصمیمات خوب و فدراسیون های ورزشی و کابینه به آنها اشاره کرد ، اما چنین شد. او بازگشت ، پس از فرزندان و دوران استقلال گودرز ، حتی خصوصی ، تعقیب کرد. و به این ترتیب هرگز تحقق نیافت. ما نمی توانیم بگوییم فدراسیون های اصلاحیه با اساسنامه وزارت ورزش برای اجرا به گونه ای که در گذشته و همزمان ، این اساسنامه هنوز اعلام نشده بود. به دلیل برخی موارد قانونی برای اولین بار از شورای نگهبان ، اساسنامه فدراسیون های ورزشی هنوز مشخص نشده است.

میانگین سن ورزش و مدیران در وزارت جوانان زیاد است

موضوع دیگر کودکی است که توسط وزیر ورزش و نتایج ورزش و وزارت اختراعات در کودکی ذکر شده است. در حالی که ورزش های جوانی آنقدر جوانان دیده نمی شود که به دفتر او اعتقاد داشته باشند ، اما اکنون معاون وزیر بسکتبال Alinejad و سن متوسط ​​بالایی برای هر کودک بیداری است. همچنین میانگین سنی کارکنان وزارت ورزش ورزشی زیاد است و می توان گفت که قبلاً خدمات اختراع را نیز انجام داده است. اینها همه سؤالاتی است. نکته ای که از طرف وزارت ورزش و جوانان وجود دارد این است که این یک مسئولیت خدماتی در امور جوانان است ، تا در مدیریت او از بدن استفاده نکند. بحث در مورد مسئله مهم ، تجربه در خدمت است و اگر افرادی که محل تجمع کلیدی علوم و آموزش ورزش را دارند ، کافی نیستند ؟!

27٪ ارزش افزوده توسط زمان گودرز!

وزیر قانون ورزش جوانان خواستار ایجاد مشاغل و 27 درصد رشد به 7 درصد مالیات بر ارزش افزوده در بازیهای اعتباری شد و گفت: این کشور یک یا دو سال با تحریم های ناعادلانه با مشکلات مالی روبرو شده است. و این محدود بود که منابع درآمدی محدود قادر به استفاده کامل از آن نخواهند بود ، این قانون پایه و اساس بسیار خوبی گذاشته شده است ، و اگر آنها از این شرایط برای ایجاد تحریم ها عبور نکنند ، این سهمیه و تعداد ممکن در قانون مالیات اصلی گنجانده شده است می تواند بسیار کمک کند. پروژه هایی برای پاسخگویی به نیاز هیئت های مختلف ورزشی در حال اجرا هستند. اما ارزش 27 درصدی در زمان گودرز و وزیر پیشین و از ورزش ، جوانان و زمان فعلی است.

این نتایج رضایت بخش نبود که مسافران ایرانی از پادشاه سلطانی فر پادشاهی کنند

وزیر ورزش و امور جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به نتایج ورزش در سالهای اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: “در دو صد سال گذشته مدال های طلا در کاراته ، تکواندو ، کشتی و ووشو و ووشو کسب شده است.” ما دو بار قهرمان جام جهانی در چین شدیم و خلوص این روند را برای المپیک انجام دادیم. با این حال ، بسیاری از ورزشکاران معتقدند که نتایج ضعیف ، از نظر تأثیرگذاری آن در محافظت در برابر سیل در مسابقات المپیک ورزشی ایران. در بازی های آسیایی 2018 ، گویا برخی رشته های آسیا ووشو سیل نخورده اند ، این بازی ها نتیجه ای نیستند که به دست آمده نیز قابل قبول است. برای این منظور گفته می شود ، می توان در سلطنت آرتراكسكس پادشاه یافت ، كه این سلطانيفر نیست ، عملکرد یك كاروان عالی لوازم در ایران است.

چرا مدیران سرخابی در حال حاضر برای دادگاه حضور دارند؟

چالش خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس ، وزارت ورزش و جوانان. به گفته وزیر ورزش ، سحرها برای ورود به بورس در ماه سپتامبر ، مدیریت سرخابی اما این یک چالش برانگیز است زیرا همیشه در حدیث صحبت شده است. اگر این مدیران عملکرد باشگاه واقعاً واضح و قابل قبول بود ، چرا مدیران الان سركابی دادگاه را در حال حاضر؟ در این مرحله ، که این یکی از دو مهمترین میزان بدهی است که باید در او وجود داشته باشد ، بسیاری از باشگاه ها استقلال و پرسپولیس بودند و آنها به سلطنت آرتراکسس سلطانيفر پادشاه افتادند. درگیری مستقیم وزیر ورزش و تجارت برای آن دو باشگاه و فدراسیون فوتبال برقرار شده است. در واقع ، به عنوان مثال ، در سال 3090 دلیل ، یکی از چالش برانگیزترین موضوعات در وزارت ورزش جوانان است که برای او مشخص نکرد که این کار انجام شده است.

درست در بودجه اداره خانه برای سالها!

در اظهارات خود در وزیر ورزش جوانان نکته جالب توجه بود؛ وی ادعا می کند که بودجه بودجه کشور را حل نمی کند و این خدمات ممکن است شامل حق پخش در قالب یادداشت در بودجه 99 تا 30 درصد نرخ بهره توسط وزارت جوانان و ورزش 70 درصد رادیو باشد. اعلام بودجه برنامه و هنگامی که آنها انجام دادند ، در نهایت تصمیم گرفتیم که در مرحله اجرای آن قرار بگیریم. با این حال ، در بازآموزی حقوقی که در گذشته و حال وجود داشته باشد: آنها داوری کردند که آنها ، و منافع ادعای دولت مبنی بر اینکه سلطانی فر ، در بودجه کذب است ، آن چیزی است که از طرف وزارت بازی ها به او داده شده است ، و در نتیجه ، گذشته و در مقابل باشگاه ها است. است؛ با این حال ، هرچند پول زیادی به فقرا داده شده و وزارت ورزش هرگز مشخص نبوده است.

سلطانی فر در یکی از سخنان خود اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در کارگزاری ورزشی کشور ، شفاعت و تعارض در پشت صحنه و این در قدرت بود ، نه تنها وزارت ورزش Dt. به همین دلیل ، به عنوان یک عزم فساد ، نامه ای به وزیر اطلاعات نوشت: از طرف دیگر ، وزارت اطلاعات واقعاً چیزی است و 5 سال گذشته است ، و از دادگاه در این مرحله پشتیبانی نمی کند. “بیایید فاسد شویم.” متأسفانه ، ترکیبی از هر دو مانند وزارت ورزش در استقلال و پرسپولیس که اثر منفی داشته و دو باشگاه قبلاً بدهی های زیادی را به دولت تحمیل کرده اند ، قرار است وزیر ورزش کودک در مقابل نماینده ورزش به رئیس جمهور خود پاسخگو باشد ، اما به دلیل ویلتوت سنگین فدراسیون فوتبال مسئله مهم این است که ورزش وزارت نقش اساسی داشت.

در چهار سال ، چگونه می توان به رشد 20 درصدی ورزش های همگانی دست یافت !!

فراتر از هرگونه تردید ، وزارت ورزش و جوانان ورزشی است که به عنوان تنها اصلی ترین دغدغه مردم است. اگر وزارت امور ورزش و جوانان در صورت فراهم كردن ورزش ، از وزارت ورزش و نگهداري كنند ، متأسفانه آمار در اين سالها بسيار است. در بحث عمومی ، این تنها تغییر نیست. تحقیقات نشان می دهد که رشد 20 درصدی سرانه در سطح شهر در مدارس دولتی اختصاص یافته است ، در حالی که تنها 10 درصد از مردم پس از انقلاب انقلاب علنی کرده اند و اکنون سؤال اینجاست که چگونه می توانیم از چهار تا 20 سال رشد کنیم ؟!

مشکل این است که بشریت ساخته شده است که یک زمان عمومی قوی برای توسعه آمار ورزشی کشور ایجاد کند؟ این هیچ ارتباطی با برنامه ای ندارد که حاکی از شفافیت بازی های عمومی و مطابق با استانداردهای جهانی و تمایل به سلامتی است. در بحث رقابت های جام خوشه ای مدارس دولتی مشکلات جدی ایجاد شده است و رئیس فدراسیون زندگی روستایی و عشایری بارها درباره این موضوع بود. دهقانان در شهر و حتی به عنوان بخشی از تجارت. اگر اتفاقی بیفتد که مردی از حکم بت پرستی را در یک تحقیق قرار دهید؛ اما اکنون او در شهر می ماند ، این است ، اما در این مسابقات شرکت کرد ، اما فقط به این دلیل که آنها این مسئله را ندارند و قیمت آن بود.

مردان جوانی که بخشی از تجربه کسانی هستند که شما را اداره می کنند ، دیگر نباید دیگر باشید

علاوه بر سن بدن ، گفته می شود که ستادی در اداره سلطانی فر ، ترویج فدراسیون ها نتیجه این است که در این پرونده نیز پیگیری می شود ، و علاوه بر این ، گفته می شود که دومی که در خانه فدراسیون ها بوده و آن را به جوانان با شاهزاده رکورد آن مکان ها داده است ، برای یک چیز بعد از دیگری است. وزیر ورزش می گوید: فدراسیون های ورزشی رئیس جمهور جوانی دارند که اتفاقاً این اتفاق در جوامع ورزشی نیز وجود دارد ، زیرا آنها به قدرت رسیدند تجربه مدیریتی کافی نیست و مطابق مقررات اعلام شده از سوی وزیر الکل فوتبال نیست. برای این لازم است که توپ در فدراسیون ، به عنوان مثال ، رئیس سازمان برگزار شود تا در جوان ها بیشتر باشد ، بخشی از فدراسیون را نداشته باشد ، اما پیشینه آن گواهی شود.

و مدیران جوان استدلال می کنند که قدرت برای مسابقات ورزشی در ایران مناسب نیست. در ورود توپ به فدراسیون جودو یا پیوند سه گانه که نتیجه مدیران ورزشی به دست می آیند و آنها چه پیشنهادی دارند؟ متأسفانه فدراسیون جودو ، جودو به دلیل عدم ارتباط با فدراسیون های ملی خاص میراسمایلی و نهادهای بین المللی به عنوان کمیته بین المللی المپیک ممنوع شد. برای این لازم است که این توپ ، که او رئیس جمهور فدراسیون است ، نتوانسته است تعمید یافته را از قلم مقدس جذب کند ، به اندازه ای نیست که ، با وجود پاکدل که او وعده های خود را انجام داد ، نماینده بود. با توجه به عدم توجه به دشواری های خبرنامه ها ، مسابقات ، او و کسانی که در کنار بانوان بودند ، حضور پیدا می کند و او تیم ملی را در سن بالاتر از تیم ارسال نمی کند و اردوی تمرینی خوبی ندارد. بازیکنان سابق تیم ملی و سخت تر برای اصلاح مشکلات آنها در مسابقات سال از نظر لباس و پوشاک ، در هتل در یک تیم ملی مختلف بازیکنان به معرفی سایر کشورها برای معرفی تجهیزات مسخره می شوند.

اردوگاه های خارج از خانه هنوز در فدراسیون قایقرانی نیستند که ریاست آن رئیس کودک بود. در حقیقت ، همه معلمانی که کودک را به سمت استفاده از مدیریت برده اند ، هیچ کاری ندارند و این خلاف مقررات انتخاب رئیس جمهور فدراسیون است. متأسفانه ، هیچکدام از این مدیران جوان نتوانستند بودجه و پشتیبانی مالی فدراسیون ها را در این زمینه ارائه دهند.

در این شرایط اقتصادی ، اگر رئیس فدراسیون نتواند منابع مالی را جذب کند ، در آینده قطعاً با مشکلات روبرو می شوند که بتوانند به نتیجه برسند و درخشندگی حاصل شود. بنابراین ، نمی توان گفت رئیس فدراسیون ورزش هایی که از بودجه وزارت و کارهای خصوصی استفاده می کنند. آنها همچنین به مشارکت محلی پاسخ ندادند و دوام نخواهد داشت. طبق آیین نامه ، رئیس فدراسیون مدیریت باید چهار سال سابقه داشته باشد. این شهادت روسای فدراسیون های جوان ورزشی است. در اینجا او نشان می دهد ، که این کار از طرف مدیریت انجام شده است ، در زمان سلطنت آرتراکسس پادشاه ، و آنها درست هستند هیچ قانونی وجود ندارد ، یک انتخاب در صبح وجود دارد ، همه رئیس سلطانی فر ترویج فدراسیون ها مطلع می شوند ، بازی هایی که اصلاً اجرا نمی شود.

در تاریخ ورزش وزیر هرگز توهین نشده است؟

تاریخ ورزش کشور ، وزیر ورزش طرفداران و توهین ، هرگز در استادیوم ها نیست. از طرف وزارت تجمع روز و طرفداران ورزش کشور برای رسیدن به این امر از طرف ورزش ، که در نهایت توسط پلیس پراکنده شد؟ متأسفانه سلطانیه ریاست جمهوری چندین بار برای ما اتفاق افتاد. البته در گذشته ، زیرا ، در مواردی که او شهادت داده است این است که ورزشکاران ورزش و وزارت شهادت ، وی موظف به تعهد به امور عادلانه نسخه نسخه بازی ها ، مشکلات فدراسیون ها بود که دست خود را در آدرس خود قرار داد: * اما هیچ وقت این بینش برای من شهر تعداد زیادی از آنها به تماشاگران نیست در حالی که شما از طرف وزارت ورزش جوانان جمع می شوید اولین بار در بازی ها و شعار خواندن با شخص یا در خط مقدم استقلال پرسپولیس و باشگاه ها و باشگاه ها و توهین به وزیر در مورد تعظیم.

متأسفانه هیچ فرهنگی برای کار در استادیوم های ورزشی در این زمینه انجام نشده است. هوا نسبت به گذشته بهبود یافته است؟ اگر لازم است در وزارت فرهنگ ورزش انجام شود ، چه اتفاقی افتاده است؟ متأسفانه در زمینه جوانان ، در کارآیی کار نمادها ، وی را توسط وزارت مأمور می کند مگر در بازی ها و چه کسی نیست. استرس عملکردهای زناشویی مشکلات شایع است ما قرار نیست در زمینه جوانان انجام شود همان چیزی است که تعدادی از جشنواره های ما ، مگر اینکه مستاجر ، بیشتر آنها ، که برای تبلیغ این خطاها بود. و هیچ کار ، و نه به طور مؤثر در این زمینه ، و به عنوان محل زندگی جوانان وجود ندارد ، هنگامی که بازار کار است.

در فدراسیون جوانان تا رئیس بازی های گلف چه باید کرد؟ عزیزی حداقل 20 شرکت اسپانسر را در دستگاه هایی معرفی کرده بود که اکنون این شرکت هایی که حمایت مالی می کنند یا فدراسیون هستند؟ به عقیده بسیاری از کارشناسان ، به ویژه کارکنان و مدیران ورزشی ورزش ، به ویژه در تاریخ سیاسی زمان ، سلطنت ورزشی کشور بر کینگ و سلطانی فر است. افرادی که دارای افتخار هستند و یک قدرت درگیری دوم. وی که خارج از مدیران وزارت ماشین های ورزشی است ، او کارمندان بی تحرکی است ، پس چگونه می توانیم از مدیر آموزش برای این سرویس انتظار داشته باشیم ؟!

اگر سلطاني‌هفر نيروي كار جوان و ماهر است و معتقد است دليلي كه به عنوان هدايت مبلغ اعلام شده توسط رييس شورا ، آموزش اداري و مديريتي براي مديران براي موفقيت در گذراندن آن وجود دارد ، واقعاً كار اجباري ندارد؟ فقط 43 443 در این دوره با موفقیت. وزارت ورزش جوانان از چهار زمان شهرستان. این چه چیزی است که او از وزیر ورزش ، جوانی استفاده می کند ، به هیچ وجه هیچ کس از کسانی که در وضعیت برگزارکنندگان قرار دارند ، نمی تواند به پیشرفت بهتر برسد ؟! با این حال ، اگر جوانان واقعی وزارت مردم باشند ، این حداقل می توانست به خوشبختی اعتقاد داشته باشد. اولویت قرار دادن دستگاه اجرایی مردم. بنابراین تنها کشور خارج از دستگاه است.

انتهای پیام /

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا