مجله هنر و فرهنگ

ترک زلزله در کاخ صاحبقرانیه

این راه برای احیای بناهای تاریخی نیست ،

آفتاب نیوز:

19 به سمت حرکت اردیبهشت در قالب قالب فشار فشار دماوند رفت و ترجیح داد که در خیابان و برخی از استان تهران بماند. اما گرچه این شما را ناراحت نخواهد کرد ، من آسیب زیادی وارد نمی کنم ، بنابراین او بدی کرده است ، کاخ نیاوران.

امپراتور محمدحسن طالبیان ، معاون وزیر میراث فرهنگی ، جهانگردی و صنایع دستی در مورد خسارات ناشی از زلزله گفت: “فقط دیوارهای خانه صاحبقرانیه ترک های نیاوران را ترک می کند ، اما کارشناسان توصیه می کنند در پرونده ها میزان خسارت ناشی از زلزله در تهران مشخص شود.” به گفته وی ، هنوز خسارات ناشی از زلزله به طور رسمی به موزه ها ، جایی که آنلاین و موم شده ، گزارش نشده است و کارشناسان باید منتظر گزارش های نهایی باشند.

زلزله ای در فروریختن خانه صاحبقرانیه

ایران تخریب بناهای با ارزش است قلعه Rm از یک زلزله را نمی توان فراموش کرد که امپراتور از محمد رضا کارگر ، مدیر کل موزه ها و امور فرهنگی و فرهنگی متحرک در رابطه با وضعیت مرمت بناهای تاریخی در زلزله زد. وی گفت: “ما یک میراث فرهنگی برتر داریم که به دو دسته تقسیم می شویم: اولین سازه های جدید که در موزه قرار دارند دارای بالاترین استانداردها هستند.” برای تهیه استانداردها برای ساخت مساله عاطفی مقاوم در خانه بعدی به کاخ بی علامت سعدآباد ، کاخ نیاوران کاخ گلستان و غیره در یک موزه و موزه ها قبلاً مانند موزه ها ساخته شده اند و ایران وقت ندارد از مقاومت در برابر زلزله از استانداردهای قدیمی استفاده کند.

من همیشه از گورهای جدید استفاده می کنم

به گفته مدیرکل موزه ها ، موزه ها هیچ مشکلی برای موزه های جدید و بزرگتر ندارند که به آنها موزه نسل دوم گفته می شود و موزه موزه هنرهای آمریکایی و سوئد آبی کاملاً مقاوم در برابر زلزله هستند. وی گفت: “در صورت احداث ساختمانها به مدت حدود 80 سال به موقع ، هیچ مقاومت در برابر ساختار اصلی دستورالعمل ساختمان زلزله زده نمی شود.” این فقط یک میراث فرهنگی نیست ، بلکه تمام این مواردی که در خانه های دیگر که متعلق به خانه صالحان است ، زمان پهلوی قاجار است.

برخی معتقدند این ساختمانهای تاریخی در منطقه مرکزی ساختمان تهران – منطقه 12 – در شرایط بهتری قرار دارد ، این است که نباید در مرکز زمین لرزه باشد. کارگر گفت: “تنها راه خارج از ساختمان مقاوم در برابر زلزله است.” “ساختن یک ساختمان در یک زلزله یک تجربه جدید است. برای مثال ، در زمینه معماری در ایتالیا ، تلاش هایی در این زمینه انجام شده است ، بلکه توانایی و دانش است.” این نتیجه به پایان نرسید.

این کار ممکن است انجام شود ، او نمی تواند تمام نقاط ضعف ساختمانها را برجسته کند ، کارگر گفت: “تعدادی از شرایط برای مقاومت در برابر ساختمان وجود دارد ، مانند تیرهای چوبی دست ساز ، تاپ ستونها ؛ پانزده در یک ردیف که باید تقویت شود”. اما ساختمانها نه تنها تیرها به تمام این که گنبدها یک آجر کل هستند ، گل و لای برای استفاده از وتو که شما از آن استفاده می کنید ، از همه آنها استفاده کنید. به همان اندازه که دارایی ساختمان را حفظ می کند پراکنده می شود و توصیه نمی شود.

روش های دیگر که من کاملاً از آن طرفداری کردم

وی گفت: تأمین بناهای تاریخی ، یکی است و پذیرش بی نظیر انواع ، که به معنای سنتی نیست ، بلکه حرکت او به نفع خودش از بودن یک قاعده خاص است و اندازه گیری ساختار کسی که آن را در دست کار دارد ، است و وی افزود: گفته می شود ، کاتالیزور شیوه یک. ما بر روی سطح سطح خاک قرار می گیریم و ارتعاشات زمین در او به وسیله وسایلی مانند انتقال ساختمان به وسط ارتعاشات وصل نمی شوند. در روش دوم ، ساختمان آنقدر قوی بود که بخاطر حرکت است.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای تقویت یک بنای تاریخی باید انجام شود ، اظهار کرد: اگر قرار است کاری را انجام دهیم که در حال ساختن قوی هستیم برای ساختن پایه های محکم در سراسر کشور هستیم و باید تمام پایه ها را با فولاد بسازیم. همچنین ، قبرهای موجود در آهن و فولاد را برای اتصال ساختمان علامت گذاری کنید. آنها می گویند برای بعضی ها این واقعیت است که رنگ به آن ضربه نرسیده است به گونه ای ایجاد شده است که اگر در ساختمان بنا به دلیل حرکت از هم جدا نشوند ، زیرا آنها همان سلیقه ها هستند.

به گفته کارگر ، و از بناهای تاریخی ، راه برقراری مجدد وجود دارد ، اما موزه ها و استان ها ، و او را زیر پا می ریزند ، اینها آثار هنری هستند که باید در دستان ایمن قرار بگیرند و زیر پا بگذارند ، می توان از آن مراقبت کرد. وی گفت: باید کارهای زیادی انجام شود اما من نمی توانم بگویم که ساختمان های ما در برابر زلزله شدید مقاوم هستند ، گفت: در مقابل زلزله های شدید همه ساختمان ها آسیب دیده ، ساختمان های تاریخی.

اژدهایان بزرگ ساختمانها در حال حاضر در معرض آسیب پذیری های تاریخی قرار دارند ، زیرا آنها می گویند ، آماده هستند تا همه مانند شغلها را ملاقات کنند ، و مواردی معمولاً در نظر گرفته شده است تا از آتش در امان بمانند. همچنین نیروهای مورد نیاز برای محافظت از آنها در برابر آتش ، شادی ، محافظت کرده اند ، باید تجهیزات لازم را در اختیار آنها قرار دهیم.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا