مجله علمی و پزشکی

تقویت ناوگان نیروی انسانی حوزه بهداشت، تضمین کننده سلامت جامعه

رئيس جمهور از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: نیروی دریایی ارتقاء سلامت، منابع بهداشت و نیروی انسانی در این زمینه متمرکز.

به گزارش مجله رز، پزشک علیرضا زالی در نشست سران شبکه قدردانی دانشگاه شهید بهشتی علوم پزشکی، جعبه مجموعه افتخار در معرض خطر سلامت و زندگی از نقطه روشن دانشگاه گفت.

در همان زمان با اشاره به نقش نوآورانه، و در واقع با استفاده از ایمنی کارکنان در ارتقاء نجات، گفته شده است، توسط وفور نعمت از جلال دانشگاه سلامتی: به نمایش گذاشتن قدرت نقش سلامت خوب، همچنین، فرصتی برای دوباره کاری مهندسی مجدد در این زمینه، و به خصوص در مسائل بزرگ، ارائه شده است در تهران ساخته شده است.

برای این کار از حوزه، بر اهمیت بررسی اقدامات مراقبت از رئیس برای تقویت ساختار در زمینه: او گریه کردم، و به پیشرفت گفت: و مناطق از مشاوره از نقشه و برای نجات از مردان نیاز به بسیاری از اجزای تجدید چاپ و بازسازی راه را از سنتی به مدرن است، از سوی دیگر.

و باید توجه داشت که در این زمینه، که به روز است، در واقع، صحبت از اهمیت منابع انسانی، منابع مادی، و سلامت به یک مرد است نسبت به حوزه سلامت می شود کمی و کیفی، و مرز، همیشه با توجه به، به منظور تقویت اهداف ایمنی.

زالی در کمپین ملی در برابر ولیعهد مراجعه کننده به است گفت: به رهبر در دیدار با سیستم های بهداشتی نیاز و پیاده سازی پروتکل های سخت به تایید و انجام مراسم مذهبی در دستور کار بوده است.

و یک موقعیت ممتاز در سلامت کودکان در این کشور به شدت گرفته تا هر فشار مستقیم، از سلامت این چیزها، و آن را معقول و منطقی به از پایه توضیح است این هدف راه حلی برای کاهش بار بر روی تمامی خاندان بیماری، شرایط دارایی در تعادل است، و اگر شما آنها را انجام داد: آن است به شکل یک پیاده سازی کامل تر خواهد بود برابر این، یک مرد آن را به عنوان تاج بود دیگر،.

رئيس جمهور از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دستیابی به یک برنامه های بهداشتی جدی تر خواستار ادامه جهاد و سلامت کارکنان در زمینه پیشگیری، غربالگری و درمان افتخار ستایش کرد و گفت: در سایه کوروناویروس تلخ، فعالیت های قابل توجه در سلامت به نقطه جهش یافته آن استثنایی بود.

و آن را نیز نجات کارگر پزشکی بود، آنها را در دانشگاه های تهران به مطالعه تعامل فکر می کنم از طریق شهرهای شهری، تجمعات کوچک و حتی اقدامات یک گروه از کار با آنها و به نجات بسیاری از مردم که وب جهادی تماس مقدر، آگاهانه از بین بردن است گفته می شود تاج همه داوطلبان.

زالی بخش دیگری از شهادت، هیپولیتوس، شغل، کار در زمینه ایمنی، و سپس تاج تاکید شده است، و همه گیر کارخانه در هزار معابر علوم پزشکی از دانشگاه با توجه به این شهید بهشتی 38 بازدید کننده پوشیده شده است.

دکتر به ایاد فرد دلاوری – بخش دیگری از دستیار مراقبت های بهداشتی در جلسه دانشگاه بر نیاز برای استاندارد پیروی از توزیع منابع، و اطلاعات به الزامات بودجه برای مخالفان 99 پرسنل و کادر پزشکی کارشناسان توضیح داده.

او تلاش کارشناسان در زمینه بهداشتی و درمانی تقدیر، برنامه بیماری غربالگری به توسعه تست های تشخیصی و غربالگری افتخار ضروری است، گفت: شناسایی موارد مشکوک، آن می تواند نقش مهمی در حفظ سلامت مردم بازی کند.

دانشگاه علوم پزشکی روابط عمومی شهید بهشتی، در این جلسه سران دانشگاه PHC با یک دکتر قدردانی، محمود خدادوست – معاون رئيس جمهور از توسعه و دانشگاه مدیریت منابع، یک هادی میرهاشمی پزشکی – درمان معاون، به طور کلی جراح، محمد حیدریان قبل – مشاور رئیس دانشگاه و روسای PHC دانشگاه برگزار شد.

ماساژ پایان

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا