مجله حوادث

گذشت ۱۹۰ سال از آخرین زلزله مهم “تهران”/قرار گرفتن دو کلانشهر اصلی در شرایط حاد رخداد زمین‌لرزه

Seismotectionic محققان بر این باورند که ممکن است آخرین زلزله بزرگ با بزرگی 7.2 بار کلان شهر باستانی تهران، ری 5.1 زلزله حدود 190 سال پیش رخ داده و اوایل جمعه، تاریخ فارسی اردیبهشت 19 ماه از سایت از آخرین حرکت عمده جرم تهران در محل اتصال. “مشورت” و “شمال تهران” کتاب و در یک زمینه که در آن رشد جمعیت و توسعه شهری، شهرهای بزرگ مانند تبریز و تهران به شرایط خطر آخرین زلزله دیدگاه گذاشته شد.

سلیمانی پزشک رایگان محقق با تجربه Seismotectionic Palyvsayzmvlvzhy کنفرانس فعال مجله رز -Tktvnyk مارکوس آزمون بررسی و مواد معدنی. “تهران” و “تبریز” از جمله ایران، در یک چشم انداز از کلان شهرهای اصلی شرایط زمین برشمرد و گفت از خطر وقوع کلان شهر لرزه خیزی، زمانی که زلزله بسیار مهم است، که گذشته در منطقه افزایش یافته بود نیز با تجربه یک جمعیت بزرگ است.

و کاتالوگ زمین لرزه های تاریخی، آخرین زمین لرزه موتور و مهم “تهران” و “ری” باستان تقریبا 190 سال پیش (1830 میلادی)، توریم برساووش بر اساس آثار گسلش باقی مانده از زمین و اندازه منطقه از اندازه زمین بود شده است در 7 برآورد ، 2 در مطالعه Palyvsayzmvlvzhy و شما خواهد اجازه دهید که در 15 سال گذشته، اثرات سطح گسلش زلزله در “گسل” و “گسل شمال تهران توسط محل اتصال دو گسل لواسان شرق و منطقه در نزدیکی آبعلی و رادیومتریک Snsnjy مانند آن.

زلزله های تاریخی، به عنوان منطقه رومرکزی تهران سلیمانی بلافاصله در صبح روز جمعه رخ داده است، 5،1: روز فارسی اردیبهشت 19 ماه از 1399، زلزله او تاریخی صرف تعامل با فرانسه محققان Palyvsayzmvlvzhy، زیرا جمله برداشته شده است.

lrz محقق · hzmyn به ساخت کشور ما سازمان زمین شناسی گفت که این زلزله 190 سال پیش در تهران در این زمینه و در کل منطقه از 2 کیلومتر مربع و جمعیت این کشور 60 هزار ری قدیمی رخ داده است، تهران در حال حاضر با این منطقه از 13 میلیون کیلومتر مربع 750- 1000 و جمعیت این کشور را تشکیل داده است.

سلیمان گفت که شرایط پس از آن در حال حاضر از وقوع بزرگترین زمین لرزه های بزرگ ما می تواند به عنوان هویج باشد، توجه به 40 سال، یافته های عمده و لرزه زمین ساخت داده شهرستانها تهران پیشرو محققان کشور کابینه، داده های گزارش شده نشان می دهد که در شرایط فعلی یک بحران جدی در این رویداد زلزله شده توسط آنها.

وی افزود: ما نیز که بیشتر مثل جستجو برای محققان پیشرو در جهان تلاش برای تکمیل مطالعات ما آلاباما است. درباره این مهم است که بسیاری از شرایط خطرناک از اطلاعات اولیه منجر به وسیله چندین محقق بزرگ مانند شهرستانها و تبریز و تهران برای این مشکل، این است که اطلاعات با ارزش داده های اولیه است، و پس از آن به متولیان temerantem خدا ساخت کشور است از آن جا که استفاده شده است.

گفته شده است که سلیمانی ژوئن سال جاری، تنها 30 سال پس از زلزله بزرگ در رودبار و منجیل ادعاهای؛ گفته شد: در آن زمان، اعضای فنی و محققان در تلاش برای توسعه مقررات قابل اجرا برای مواد ساخت و ساز. محققان تلاش کرده اند بسیاری از ساخت و ساز از داده های لرزه ای موجود، و پیش نویس با توجه به سفارش از، و نظرات از نقشه خطر لرزه ای آماده شد: شواهد، که او در قوانین الزام آور ساخته شده است، اگر و وقتی که شما ببینید که چگونه بسیاری از چیزها در حال استفاده وجود دارد؟

و خیلی در بخش اقتصادی برای کشور، ساخت و ساز، گفت: مردم در این منطقه بسیاری از تجربه در این زمینه داشت، اما وضعیت مالی دولت، اما، متاسفانه، اعمال نفوذ، دور زدن ساخت و ساز از قوانین است. از این رو، از آن برای ایجاد یک سیستم بزرگ توسعه عمل پایداری قوی و هشدار لازم است.

پزشکان می گویند که آن را فعال بررسی های زمین شناسی ساخت و ساز -Tktvnyk Palyvsayzmvlvzhy با تاکید بر ضرورت داشتن ساختار به اندازه کافی در اوج عمر مفید این کشور، اشاره کرد که در حالی که در برخی از موارد، سازه کمتر از 20 سال محراب پاک و دوباره بازسازی شده است و رئیس توسعه انسان در این کشور، او تنظیم شده است، چرا فرض شد که او در حال حاضر انجام داده بود، و تا آنجا که ممکن است حمایت می شود، و ما می توانید ببینید که استفاده از سود به نسل های آینده، بیش از حد، و مرا محافظت خواهد شد و این کار ساخت و ساز در درک در خود که آنها بالاتر از همه است.

حرکت نسبی خطرناک وسیعی گسل قیمت

سلیمانی شاهد در مورد این شهادت، که آن را لرزه ای در میان رذیلت تهران او به شدت ناراحت شد هزینه خواهد شد، در واقع، مورد زمانی که او به Urbanus صحبت کرد، این است که می گویند، نه تقصیر از چهره Phnhhayy و گفت: من اعتراف به گناه در هر طرف است: شرق، شمال، و از سمت جنوب، و همچنین در تهران در پایان دوم از سال 20 به تصور می شد مهم است که برای به دست آوردن اطلاعات در زون های گسلی.

در این مطالعه ما نشان داد سازمان زمین شناسی محقق گفت که گسل زلزله و تغییر شکل می تواند بسیار به شهری تهران خطرناک است، گفت: یکی از آن چیزهایی است که مهم ترین آنها عبارتند به نظر می رسد یک مشکل. “چه کسی” با یک مرکز بالقوه معرض خطر. فراموش نکنید که به طور متوسط ​​در رام 2003 زلزله، اما اثرات آن بلافاصله در طبقه اصلی، و هنگامی که در برابر جمعیت این تراژدی در وسط دیده می شود.

وی افزود: در هر شهرستان، از جمله تهران، مناطق دوم دقیق، و در حال حاضر ما می توانید بگویید پژوهش دقیق تر و لرزه زمین ساختی نشان می دهد که این اطلاعات را در غرب ارائه و شرق، و برخی در تهران. که آنها باید در تهران در برابر زلزله است در شرایط خطرناک واقع شده است.

سلیمان، با این حال، تاکید کرد که افزایش در روز تعداد مرد، از ابزار طراحی برای ساخت و ساز این بحران است برای ارسال مندرج در همان زمان، و مهار را از شر و هیچ کس نشان داد تا به خوبی اجرا شود، افزود: باریک در تهران گاهی اوقات می توانید بیش از 10 برج در زلزله، که بخش خوی.

این شرایط است که ما نمی دانیم که چگونه گسل جدی، لازم است که بدانید که از آنها حرکت و تغییر شکل که آنها تقریبا احتمالا تخلیه انرژی لرزه ای بیشتر است. اگر آن را در این زمینه به معنی توانید اطلاعات به اندازه کافی دقیق تر و دقیق در تمام جرائم فراهم می کند.

به گفته محققان Seismotectionic با توجه به اطلاعات موجود، پس از آن ما با رشد جمعیت این شهرستان برگزار می شود خطرات مراقبت suscipiendaque دست و پنجه نرم زلزله مواجه شده است. از این رو، باید در شرایط بسیار شدید و شرایط را برای در نظر گرفته شود، و ساخت و ساز از مقاوم سازی بهبود سلامت ما، و که او ممکن است برای یک مدت طولانی، آن را به حقیقت از درد، و کمک هزینه تحصیلی از مقامات است، آن است که از شهرستانها از افزایش لرزه ای به امید نجات است.

و این اثر رذیلت در مدار از زمین لرزه،

سلیمان گفت که بخشی از پوسته زمین، انرژی لرزه ای یک میدان ورزش زلزله از منطقه تغییر نمی کند، به طوری که این گسل به شکست نزدیک تر خواهد شد تاثیر ندارد، گفت: با توجه به برآورد، انرژی از زمین لرزه و زلزله از قدر است 6 7 ریشتری بیش از 30 بار. علت وقوع یک جهان قدر متفاوت، بسیاری از اثرات مختلف در اطراف ما.

و قلعه ها و دانش شیمی ریاضیات به عنوان یک صد سال وجود دارد، از علم قدیمی و زلزله گفت که نیم قرن، و زمانی که همه که پیدا شد در امواج از زمین، ساختار باز و یک نگاه بهتر در داخل زمین کشف شد. گاهی اوقات آن است از چیزی که دانش از تفاسیر از کمی لرزه ای آنها می دانند که ممکن است نمایشگاه، تعداد زیادی از بسیار بزرگ و نامناسب است. برای شناسایی و به حساب آورد که دانش از حقیقت، بزرگترین حرکت انسان اما در این است که خطر از چیزی که در مخالفت با ساخت و ساز ساختمان وجود دارد، برای جان و مال مفید هستند همیشه بسیاری … آن را به اندازه کافی برای توصیه های یک بی خطر است.

ماساژ پایان

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا