مجله علمی و پزشکی

چند توصیه غذایی ضد کرونا برای “سحری”

در ماه رمضان شام افطار و صبحانه، ناهار و شام، دو وعده های غذایی اصلی که در روز فعال هستند، خدمت صبحانه به خوردن نوع از مواد غذایی بسیار مهم است. این را باید به رسمیت شناخته شده، با این حال، آن است که تغذیه از بدن است، به آن نیاز دارد حذف شده باشد، و صنعت نقش اساسی در حفظ بهره وری است، و همچنین جلوگیری از کم آبی به هیچ وجه موافق، و ضعف بدن از کار از جنگ است.

به گزارش مجله رز با توجه به بهبود تغذیه و خدمات بهداشتی و کار است که به سحر و جادو باید رعایت شود وعده داده شده بود.

– مواد غذایی غنی از مواد مغذی که کم حجم و کم نمک، کم چرب و کم قند است.

– بیشتر، مصرف بالای قند، نمک و چربی تضعیف سیستم ایمنی بدن.

– میز صبحانه مقدار مناسب اعم از سبزیجات و گیاهان سالاد.

– سبزیجات حاوی مواد مغذی و آب های مختلف در علاوه بر این به ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز در بدن، تشنگی و خشکی در گلو، که باعث می شود فرد مستعد ابتلا به بیماری Kvvyd- 19، بلوک.

– شیرین صبحانه صبحانه مواد غذایی است که برای ورود سریع گلوکز تحریک و برانگیختگی انسولین سلول توصیه نمی شود، و در نتیجه قند خون پایین باعث می شود گرسنگی به آماده شود.

– با توجه به کم شدن آب بدن و گلو خشک می تواند باعث این بیماری به ارائه Kvvyd- 19 از طریق ایمان و سحر و جادو آب در سبزیجات با ترک زبان خود و جلوگیری از کم آبی بدن، مانند کاهو، خیار و گوجه فرنگی استفاده کنید.

– و نوشیدن چای شیرین و نوشابه، چای می نوشد، به عنوان علت بیضی شیرین است و تشنگی و خشکی دهان و گلو، و وعده مواد غذایی در روز به سحر و جادو توصیه می شود. از آنجا که یک چای قوی می تواند در آسیب های سریع آب کاهش خشکی.

بالا -Ghzahay در پروتئین مانند کباب، جوجه کباب، گوشت خوک و روغن ماهی و پر کردن مواد غذایی برای پختن سوسیس، پیتزا، و همچنین سرخ شده در روغن کله پاچه و غذاهای چرب و تند خشکی دهان و زبان با تشنگی ذهن در هر روز، که از مهم ترین سوخته وعده ثروت به ارائه یک بزرگ دوره Kvvyd- 19.

– غذاهای طور کلی ساده و سبک مانند برنج و خورش در جریان اصلی حجم کم، به ویژه کسانی که در طول غذا غذا سبک تر و یا کمتر در روز برای کسانی که به سحر و جادو وعده داده شده است می توان اختصاص فعال هستند.

ماساژ پایان

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا