مجله عمومی

ویروس کرونا دوره بازگشت دارد/ ضرورت هوشیاری کامل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته AMAND خبرگزاری، ایرج حریرچی جلسه هیات از عصر روز پنجشنبه در پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونای از دانشگاه علوم پزشکی در حال حاضر به میزبانی بود پادگان، در حالی که، داشتن تنها گفت که: Kvyyd 19، و یا شکوه چه زمانی گفته می شود بازگشت از بیماری در نظم و Adynmayy شکوه اجتناب شود زیرا شکوه این یک بیماری جدی است.

وی با بیان نیاز به درآمد شکوه باید مراقب باشند، هوشیاری در حفظ از بازگشت از تبعید معنای کلمه شکوه رشد غلبه بر ضعف از داده ها و برآورد گذشته است.

نیاز به حرکت قلب مردم است شکوه

معاون مدیر کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که شکوه که این نشان دهنده آن است که دولت و بیست ذراع، و او گفت: به اعتقاد من، در فضا و در مناطق دیگر آن را به توجیه، توسط بسیاری از یک مرد در ایران، و توسط این حذف، آن است که قابل توجیه نیست، اما به دلیل آن را به جرم غفلت از آینده است.

حریرچی به این ترتیب، کارکنان پزشکی برای اطمینان از شکوه، من به یکی از مهمترین مسائل مهم گفت که، اگر آن را به عنوان در نظر گرفته، به اداره آینده است.

نقش او، اما حتی بیشتر به استان ها و دانشگاه میامی علوم پزشکی، توضیح داد: مردم در آمار نشان می دهد که تا 0.6 بیمار شکوه که همچنین می تواند به عنوان دور کاهش می یابد به عنوان وجدان ممکن است به بیشتر به این.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا