مجله علمی و پزشکی

اوتیسم کودکان؛ تفاوت یا اختلال

یا شکست یک اختلال است که اکتشاف فرد روابط اجتماعی تاثیر می گذارد. اکتشاف از طریق اکتشاف به کلمه “نیز معنی است که فرد، به توجه، در ارتباط غیر کلامی، و بسیاری از کلمات، و به کل دور کشور مورد، مردم را در زحمت.

و شاید کتاب و این حادثه عجیب سگ در شب Time’ve خواندن این کتاب توصیف داستان یک کودک در ارتباط با محیط اطراف خود و درک مشکلات مردم عادی در مشکل، آن را سخت به سایر افراد و تعامل اعتماد و آن را دشوار برای افراد با هوش بالا و حل مسئله بسیار ریاضی است. اطلاعات در زمینه های مانند نجوم و تغییرات منظومه شمسی خواهد خواننده را شگفت زده. شخصیت اصلی در داستان، کودکان مبتلا به اوتیسم و ​​زندگی، و چالش های خاصی را از توانایی خود برای خوب ادامه دهید. برخی افراد همیشه یک تجربه گذشته، کمی با این ویژگی ها، آن است که واقعا ممکن بدانید که اگر کسانی که با اوتیسم یا عدم توجه به کسانی که متفاوت از ما هستند؟

آنچه ما در مورد اختلالات طیف اوتیسم می دانید؟

یا شکست یک اختلال است که اکتشاف فرد روابط اجتماعی تاثیر می گذارد. اکتشاف از طریق اکتشاف به کلمه “نیز معنی است که فرد، به توجه، در ارتباط غیر کلامی، و بسیاری از کلمات، و به کل دور کشور مورد، مردم را در زحمت. این نوع از اختلال اغلب علائم قبل از سن سه سالگی نشان می دهد. دست زدن به علل اختلال چنین، نه در واقع، با قطعیت اظهار نظر کرده اند، آن را به آگاهی از افراد مبتلا به اوتیسم است، اما در میان چیزهایی که از دست داده شده است، و آن را در وجود که که است که از خانواده از یک متخصص مغز و اعصاب به راهنما رشد می کند، و بازسازی شرایط زندگی سریع تر، بسیار دقیق تر تشخیص به فرزندان از زمین ساخته شده است.

ویژگی ها و نشانه های اوتیسم

مشخص شده با نشانه های اوتیسم در سن قبل از حدود سه. در میان علائم رایج این بیماری اوتیسم عبارتند از:

● رله از تماس با چشم با دیگران

● بی تفاوتی نسبت موضوع و یا تعدادی از مسائل خاص

● اظهارات تکرار اضافی از بدن و یا حرکات بدنی دیگر تا وجود دارد

● حساسیت به صدا و بو، آن را ممکن است برای دیگران به نظر می رسد طبیعی است.

● توجه فاقد به مردم و صحبت کردن با آنها

● تماس فیزیکی، مانند زمانی که کسی که با یک احساس ناامنی بغل کردن و یا نوازش

● حرکت می کند، و از طریق کلمات و حرکات، خنده صورت و گریه مانند مردم را به درک

● مشکل در هماهنگی با اطراف تغییر محیط زیست و …

او سرمایه گذاران نزدیک کرده بود که کودکانی که به اوتیسم مبتلا به طوری که آنها ممکن است آراسته شده است. به عنوان مثال، به مدت دو سال در کودکان مبتلا به اوتیسم و ​​یا جلوگیری از سن 4 بازی بازی های ساده و فعالیت های دیگر برای کودکان و خدمات. اما کل مشکل در رابطه یکی دیگر، از جمله کودکان او به اوتیسم یا pellentesque odio.

بنابراین، اوتیسم در آن است؟

ذکر شده در علت اوتیسم مشخص نیست چه رئیس و علت مناسب از آغاز یک از بندگان خود است. با این حال، با توجه به تحقیقات انجام شده برخی از عوامل خطر را می توان عبارتند از:

● یک سابقه خانوادگی از بیماری اوتیسم

● جهش های ژنتیکی

● بزرگتر رحم قبل از سنین

● قرار گرفتن در معرض سموم محیطی و فلزات سنگین

● مربوط به بارداری داروهای دیابت یا مسکن

با توجه به موسسه ملی اختلالات واژن و سکته مغزی (NINDS) و عوامل ژنتیکی و محیطی ممکن است در بروز این بیماری محسوب می شود.

اوتیسم درمان می شود؟

متاسفانه، هیچ درمانی برای اوتیسم وجود دارد، اما ملاحظات و درمان می تواند کمک به کاهش علائم بهبود زندگی برای کودکان مبتلا به اوتیسم. بازسازی درمان، درمان و رفتار درمانی به عنوان راهی برای مشورت متقابل با یک پزشک متخصص اطفال، بازی ها Lorem به پایان رسیده است، این است که، اثر مراقبه در هنر موسیقی را در این افراد، ستمکاران، می توان آن را برای تولید یک لورم او در رفاه و گناهکاران رفت مفید است، و آنها را شفا داد. لازم به ذکر است که آن را به شدت علائم و درمان این اختلال اثرات مختلف متفاوت است، متفاوت است. برخی پاسخ به آن به درمان از گزینه ها، و شما، که هیچ مردی شکایت therapiae یا باید بگویم چیزی مثبت پاسخ است.

اما می دانیم که بسیاری از کودکان مبتلا به اختلالات اوتیسم دارای مهارت های قوی در بسیاری از موارد ممکن است بسیاری از افراد در نظر داشته باشید Mydhnd.nha، آن را در مشکلات علم و ریاضی سرآمد بوده اند.

ترجیحا، در درمان کودکان مبتلا به اوتیسم، و به خانواده های افراد است. در حال حاضر به گسترش یافته است برای تدریس به کودکان، بیشتر حرکت یک برخورد، شهرستانها از پسران مبتلا به اوتیسم اوتیسم چه به نمایندگی از خانواده های سیستم آموزش لازم است.

خانواده مبتلا به اوتیسم و ​​مبتلا به اوتیسم نگهداری از کودکان او گاهی اوقات فراموش زندگی شخصی خود را آنقدر مشغول است که شما نیاز به آرامش با بهترین و پشتیبانی از کودکان می دانم. شما می توانید به کمک از بقیه خانواده اگر لذت خود را از خداوند متعال، که همیشه باید با اوتیسم یا تجربه از یک زمان نسبتا طولانی است دریافت کنید، و بازدید از مطب دکتر با نزدیک زندگی خود را، استفاده از خدمات آنلاین، به شما مشاوره پزشک.
نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا