مجله علمی و پزشکی

کرونا چه بلایی بر سر ریه‌ها می‌آورد؟

اخبارو لکه دار می کوروناویروس به تقسیم سلول های زنده، مواد ژنتیکی ویروس با کمک یک پیام داده می تواند از آن پوسته پروتئین های سخت محافظ از ماده ژنتیکی ویروس از ویروس است که خود را بصورتی پایدار و محکم باعث به عنوان یک پرتو را می توان به راحتی بین زندگی چیز و ضرب نقل مکان از دسترس نیست.

خارجی ترین لایه از این ویروس، شاخکهای اتصال با یک پروتئین از ویروس به سلول های سالم است که به کمک از ورود ویروس به بدن، آزاد خود را به یک مولکول بر روی سطح غشاء گیرنده سطح سلول های سالم اتصال به ویروس وارد سلول های بدن ما است.

لازم است که حاوی یک هسته و سلول ها، به طوری که آنها می توانید دسترسی به آنها را برای ورود در یک اتاق کوچک در یک اتاق کوچک در کنار یک خط مستقیم داشته باشند، و این کار را انجام آنها، و پروتئین های ویروسی برای تکرار از کار، و در نهایت شروع به حرکت می کند، بافت های بدن را به بدن انسان، که ساخته شده یک ویروس جدید است.

علائم عفونت ریه

قاعده ریه، هوا که تنفس می کنیم، هر فرد آزاد به خارج از چندین بخش از لوله و نای و تنفسی با کیسه هوا منتقل شده است. عروق ساخته شده است به عنوان یک ارز الاستیک واحد طول می کشد اکسیژن خون تازه و دی اکسید کربن بین کیسه هوا این است. لایه Mykrvbhara در دستگاه تنفسی از حد معمول.

بازداشت Mzhkhayy میکروب در داخل دستگاه تنفسی سالم انسان دستگاه تنفسی پایان سرفه از بدن است. میکروب ها و ویروس ها از بین بردن سلول های سیستم ایمنی مانند کیسه های هوا، که هنوز نرسیده اند، اما با یک سیستم ایمنی ضعیف که افتخار ویروس در چنین مواردی، سیستم ایمنی بدن می کند حوزه یک شخص تاثیر نمی گذارد. در این نقطه ویروس به ضرب در وزیکول از feugiat برای حمله و یا آتش سوزی، و شروع به جا در رفته، و پر از کار از کیسه های هوایی ارز مایع و اکسیژن است.

با توجه به شبکه خبری سازمان نظام پزشکی، ایجاد یک عفونت ویروسی، می تواند هر دو ریه ها را از سقوط آلوده، این عفونت می توان به راحتی نفس و درد قفسه سینه احساس می شود.

سرفه مزمن، و لرز و مشکل تب، و قبل از سر از بدن لطمه و درد، خستگی و گاهی اوقات جدی تر این مشکل ما باید نشانه هایی از تماس با عوارض ریه ها. برای روح بیماری های تنفسی جدی و شرایط از طریق فقدان هر گونه روح است که دستگاه های تنفس نیاز به کمک از دستگاه تنفس مصنوعی. و شدت علائم در سنین جوانی به برای تبدیل شدن به یک فرد بستگی به عوامل بسیاری، شرایط ایمنی، و غیره.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا