مجله علمی و پزشکی

چرا کرونا در برخی افراد شدیدتر است؟

Ftabnyvz؛

19 Kvvyd یک بیماری با بسیاری از کاملا حل شده است. عفونت مقدار کوروناویروس به این بیماری است. این ویروس می تواند بدن را به روش های مختلف آسیب برساند.

حدود 80 درصد از آلمان رابرت کخ موسسه آمار نشان می دهد که مردم آلوده به ویروس و تاج با خفیف تا معتدل سرد. با این حال، 20 درصد از موارد عفونت شدید ریه که در نهایت بیماران منحصر به فرد است و بالینی جبران عدم توانایی برای جذب اکسیژن، مراقبت های ویژه مورد نیاز است.

چرا تاج شدید در برخی از افراد است؟

کخ موسسه رابرت اطلاعات، که شامل اولین نشانه های این بیماری را برای یک فرد در یک بیمارستان به دلیل وخامت حال جسمی را جمع آوری. برای بسیاری، سوال این است، چه مدت بیماران باید در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری باشم؟ سه عامل دخیل در روند بیماری Kvvyd 19 وجود دارد.

اول، نوع و مقدار ویروس

Drvstn کریستین، که منجر ویروس شناس آلمانی، گفت که مقدار این ویروس وارد بدن شده و بیشتر احتمال دارد که برای نفوذ به عمق دستگاه تنفسی نقش مهمی در روند بیماری است. آزمایش نشان می دهد که، برای اعضای از هر چنین حیوانات شامل ذرات معلق در هوا، و یک مرد می کند ضرب در بدن است، اما بد.

در تاج از شیوع آلمان و به ظاهر از یک فرد مبتلا به ویروس آلوده برای تعدادی طولانی از کارکنان رنو شکست بایرن را ترک بیماری سمینار حضور داشتند. راننده تاکسی و یا کارکنان هتل که تماس کوتاه با فرد آلوده، اما نه آلوده شده است.

در نهایت، یک بیماری نقش مهمی ایفا می کند. با این حال، روشن است که این بیماری از طریق هیدروژن ایجاد می شود. در یک مطالعه، “Haynsbrg” که توضیح می دهد چگونه به تشخیص عفونی ردیف نشان می دهد رابطه با کسی که دارای فشرده تر و نوع نقش بسیار مهمی، که در آن انتقال از فردی به فرد بازی می کند.

یکی دیگر از نوع چیز برای ویروس بسیار مهم است. و یک جهش ژنتیکی ویروس به تغییر فنجان خود را. افتخار که او یک مرد برجسته در پیگیری به خاطر نشان می دهد، که او به هیچ شوهر به گونه های مختلف، که همه آنها در بدن انسان نشان داده بود.

آنها به طور قابل توجهی سریع تر از حمله خود را در بدن هستند. این است که نه دقیقا یک راه است، اما دوز است نوع بیماری ژنتیکی بسیار موثر است.

دو ژن از بدن

سطح اول است به ذکر است که شیوه ای که در از ورود ویروس به بدن است. 2 پروتئین ACE در سطح سلول های ریه از دیگر بافت های بدن به یک گیرنده. این ویروس وارد سلول پروتئین.

بسیاری از انواع مختلف از پروتئین وجود دارد، اما آشکار است که ایمان چند پروتئین در شیوه ای از یک شوهر. توجه داشته باشید که آن است که همیشه سطح مهم این پروتئین در بدن است. 2 AC و افراد مسن غلات ممکن است یک خبر خوب کمی است که از ورود ویروس به سلول که باعث عفونت کمتر و کمتر ریوی.

اما در زمان های دیگر بسیار مهم است، و نقش ACC 2 بازی می کند، برای مثال، با کنترل از پاسخ ایمنی. 2 ACE است، اگر هنوز در بدن است، اما در حال حاضر آن است، به جای یک مرد، و تنظیم پاسخ سلولی به حضور غرایز عجیب و غریب خود را برای دفاع از خود ممکن است. با توجه به مرگ بسیاری از کسانی که با ویروس کرونا مبتلا شده بودند، کنترل نشده، سلول است که در بافت های پاسخ ایمنی بدن، به ویژه ریه ها از بین می روند. بنابراین، ما نمی توانیم بگوییم که این ویروس به راحتی می توانید مردم ریه های قدیمی تر را وارد کنید، آن است رنگ آن نیست؛ اما اگر آنها شکست بخورند، نتیجه این خواهد بود بسیار بدتر است.

به همین دلیل ما، که در معرض خطر مرگ هستند، این است که، این عفونت از مردم را به بالا ترین ارشد آمد، که، به عنوان جوان و او که باید زندگی خود را به دلیل خطر ابتلا به Kvvyd 19 از دست بدهند. یکی از دلایل این توابع مختلف سیستم ایمنی بدن است. انواع ژن ها در ژنوم انسان می تواند عوامل بیماری زا را تشخیص دهد. همه چیز را به همه ژن کاملا متفاوت است. به عبارت دیگر، سیستم ایمنی بدن هر فرد است نقاط قوت و ضعف آن است.

نتایج حاصل از این مطالعه در مجله “از ویروس ها،” توصیه چهارم برای کسانی که aliquyam ضعیف تاج واکسینه می شوند. با این حال، در این مورد، اطلاعات محققان هم کم است.

در Y کروموزوم علت ژنتیکی در این منطقه شناسایی شده اند: اطلاعات از سراسر جهان نشان می دهد که بیشتر مردم با این ویروس و افتخار شدت آلوده جمع آوری شد. آن را مانند هورمون استروژن در زنان به نظر می رسد، و در خود می تواند یک عامل محافظ. و این هورمون دارای اثر مثبت بر پاسخ ایمنی. دکتر پزشکی در نیویورک در حال تلاش برای پیدا کردن اگر این هورمون زنانه می توانید مردان مبتلا به Kvvyd 19 یا نه کمک کند؟

این آشکار ساخته که Kvvyd 19، آن است که نه تنها علت این بیماری علت مشکلات در توسط شوهر از ظروف ریه ها است. 19 بیماران جوان تر Kvvyd با ترومبوز (تشکیل لخته در رگ های خونی)، و سکته مغزی. علت اختلالات لخته شدن خون می تواند مانند یک رویداد بزرگ.

سوم، شرایط زندگی روزانه و سابقه بیماری.

این نیز یک کتیبه شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، به نظر می رسد سابقه بیماری قلبی عروقی. دیابت عامل خطر از پتانسیل، توانایی تضعیف سیستم ایمنی بدن است. اگر این تحت قدرت حتی پزشکان بودند می گویند که این یک بیماری است، و خطر داشتن نه بیشتر؛ Kvvyd 19.

آلمان، و درمان های فوق العاده از دیابت، فشار خون بالا و خطر ابتلا به دلایل دیگر برای این به کمتر Kvvyd 19 به دلایل جدی منجر شود.

ایالات متحده آمریکا به مرگ 19 نفر Kvvyd رنگ است که معمولا یک مشکلات قلبی و عروقی، درد و دیابت، بسیار بالاتر از در ست دوم رنج می برد. عوامل دیگر مانند وضعیت اجتماعی نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند.

با توجه به دویچه وله افتخار از افراد سیگاری، اگر ویروس است که به راحتی نمی توانید از آن خلاص شوید. تحقیقات نشان می دهد که آلودگی هوا نقش مهمی در شدت عفونت Kvvyd 19 بازی می کند. اولین تاج توزیع ووهان، چین و فرانسه و همچنین تعدادی از مناطق صنعتی است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا