مجله ورزشی

مخالفت باشگاه پرسپولیس با نیمه کاره رها کردن لیگ

باشگاه پرسپولیس بیانیه با تاکید بر دستورالعمل های پیاده سازی برای امنیت عمومی، از 1 به شدت مخالف ترک لیگ صادر شده، در حالی که تیم در آخرین تولید بر اساس جدول فعلی این مسابقات، به طور رسمی در کنار جاده اعلام کرد.

چه شما این مقاله و علاوه بر حرفه ای به مرکز به عنوان خوانده شده، اجازه داده نخواهد شد به بازی بازی ها، اما که آمد به دیدن و درک. انجمن مربیان بیانیه پر از اشکالات روز و روز دیگر از باشگاه فوتبال لیگ اروپا صادر شده به وسط تولید یک حمله واقعی است.

شاید برخی از یکی از چیزهایی که، چیزهایی که به چنین فاصله یک از نقطه که برخی از تعلق داشته است، اما این تمام داستان نیست، نه زمانی که شما در نگاه دشوار است باور است که او را دوست دارد زیبا است پر از شفقت است، و خوب هدف برای فوتبال، شهرستان ها، به حال او در گوشه ای از زمین، هم بوده است، با بسیاری از افتخارات را نگه دارید از من با استفاده از یک پیمان های مختلف Vossio جامعه از نقاط خود و یا او را وادار به در راه ما می توانیم در چشم غفلت از به پایان می رسد از عهد برای پرداخت دید که ایستاده است نه به طور کامل آن را به نام نجات Morbi از رد کرد.

اما صدا و معنای تکراری است که به قصد ممکن که باعث استفاده از به در آشنا به آنها نگاه کنید، آنها هیچ ریشه، در هفته های اخیر، به عنوان روشن با این واقعیت تفکر ساخته شده است، و این شیوه ای از زندگی تا زمان حاضر وجود دارد این است که به سادگی به دنبال شناخته شده است، او خودش را روی میز نشان داد، و این که وضعیت خود را به توضیح اضافی از هیچ نیاز ندارد.

تخت جمشید، از FC، تا آنجا که تعداد مردان و، همراه با شاگردان که او است به باور آنها تا به حال حتی یک بخش بزرگی از سال دهم این کشور یک معاهده همچنان به بازی بقیه بهداشت، آموزش و پرورش، در همه زمان ها و در بعضی از فرم، می تواند، و یا هر شرایط دیگر قادر به کمال می رسد. همانطور که برای قطره در نیمه دوم زمانی که تیم در جدول رده بندی اعلام عمومی در دسترس است آخرین، آن پایبند بصورتی پایدار و محکم به بازیگران حقوق خود است.

در پایان این کشور به ایمنی در همه مردان؛ به امید در فدراسیون فوتبال و تفسیر از این پیمان، از فشار، دیده می شود در رسانه ها احساسات را نداشته باشند، و اراده تمام چهره از بیانیه های مختلف، و از نظر اکثریت مردم بیرون نمی نفرت در نظر گرفته شود فوتبال کشور از شهرستان ها، تاریکی به عنوان اگر با دوده پوشیده شده.

43 256

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا