مجله اجتماعی

شما درباره اپلیکیشن شاد نظر دادید: ناشادمان می‌کند، ما را به تلگرام برگردانید

دوم، هریت بیچر چند هفته، و برنامه آموزشی به نام “شاد” و دانش آموزان به رنگ به دلیل مشکلات اجتماعی شیوع کروناویروس گفت و باز می ماند.

برای چه نوع از برنامه های است که هنوز بسیاری از سوالات، بسیاری از پدر و مادر خود نبوده است، و دانش آموزان باید آن را پرداخت خواهیم تلاش می گویند، در مورد به آژانس خبری خبر توسط سران از روز از چند سال پیش برگزار شد و این است که ارائه دهنده برنامه به بازخورد کاربر، چگونه بوده است.

ما بازگشت تلگرام

65 واژگان در نظرسنجی در مورد شاد نرم افزار ارائه شده است، انکار مشکلات کاربران ممکن فنی، به عنوان مثال، این معلم نوشت: “به عنوان یک معلم، این است برای من خواهد با ما بماند احساس قبل از جهان را خوشحال و ناراحت نمی ورود به رنسانس و فیلم ها را نمی شنوند. پس از پاسخ ما درود می فرستم و یک چهارم. رله صبر کنید تا ببینید چه تا 20 دقیقه بعد از جنگ نیاز به آموزش برنامه های کاربردی جدید را به عنوان ما می توانیم. “

ویژگی های دیگر و بیشتر کاربران در حال یادگیری به کارشناسی کارشناسی ارشد مشکلات فنی برنامه روشن است.

یک مخاطب نوشت: “علاوه بر مشکلات زیرساخت های فنی، بیش از حد ساده، و می تواند اتلاف وقت و انرژی برای معلمان و دانش آموزان از طریق Gnjadn Schoolmasters کودکان فقیر در هیئت مدیره هستند.”

یک برنامه دیگر برای این گروه از شهروندان مخالف به مقدار در مقایسه با دیگر برنامه ها، “دختر Pnjmh مسابقه 30 ثانیه بعد جمعیت شاد خود را ادامه داد بنابراین متاسفانه از طریق WhatsApp ادامه”.

دیگر نوشت: “مشکل اصلی این است تا آماده شود زمانی که تلگراف نرم افزار هایی مانند اسکایپ، WhatsApp است برای ایجاد یک میلیارد نرم افزار جدید دلار صرف.”

کسی که درد عزاداری نیست،

برخی از دیگر یا از عدم رعایت عدالت اجتماعی در مخاطبان نیز توسط آموزش و پرورش و دیگر قربانیان آن نقد شده است.

در نتیجه، یکی از والدین نوشت: “من یک بازی تلفن های هوشمند و دو فرزند، که به طور مداوم نابود هستم و دلالت تلفن خود را، اینترنت، ماشاالله علی.”.

دیگر کاربران نیز شده است مسئله مهم است، کسی نوشت: “اولین مرکز آموزش آنلاین غنی شاد بودند، طرح Dashtndryal ضعیف است، و نمایش ضعیف در نوع خود.”

Danshamvzsh مانند به حکم بود: “من هستم، و در روز هفتم با درجه نصب نشده است، و این برنامه: ابتدا، که یکی مثل، من یک گوشی رو کسی که در روستاها در سیستان و بلوچستان زندگی می کند و با این حال، به عنوان او به تنهایی، دقیقا، این تلفن Khylyashvn حتی نمی رفتن به مدرسه، رها کردن. معلوم نیست که آیا آنها از بسیاری از بودند، اما نه دوم یکصد میلیارد بودجه باید با آنها را، و آن را تا آنجا به خوردن است. بنابراین سروش آن را به پائین پرتاب می شود، و آن است که نه نزدیک به یک مشکل است. من فقط می خواهم برای ارسال، یک بار در زمان وسیله چهارم از ورد. در صبح، تا ظهر به خاطر این سرورهای داخلی قدرتمند به روز می شود نوشته شده است. “

47237

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا