کسب و کار محلیمجله عمومی

برترین کولر گازی های 12000 ارازن در سال 1402

کولر گازی 12000 در برند های مختلف با قیمت های متفاوت تولید و به بازار عرضه شده اند. ما قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین آن ها با مناسب ترین قیمت بپردازیم. از جمله برند هایی که دارای اعتبار جهانی بوده و کولر گازی های باکیفیت و ارزان را روانه بازار کرده اند برند جنرال گلد، جنرال برلین و یونیوا هستند.

هر سه این برند ها قطعات اصلی تایلند مونتاژ چین هستند و توانسته اند با کارایی بالای خود با رقبای شناخته شده ی بازار رقابت کنند و رضایت کاربران زیادی را از آن خود کنند.

کولرگازی جنرال گلد 12000

کولر گازی جنرال گلد 12000 می تواند یک انتخاب عالی برای محیط های کوچک با مساحت 20 تا 35 متر باشد. این مدل با صدای پایینی که تولید می کند، گزینه مناسبی برای محیط هایی است که در آن به تمرکز و آرامش نیاز دارید.

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این کولر گازی در بین کاربران شده است موتور روتاری استفاده شده در آن است. این کمپرسور ( موتور ) دارای بازدهی و راندمان بالا با مصرف پایینی می باشد.

از دیگر ویژگی های بارز این کولر گازی بهره گیری از رادیاتور دو لایه طلایی می باشد. رادیاتور های طلایی کارایی بالایی دارند، علاوه بر این مقاومت فوق العاده ای در برابر فرسودگی و خوردگی داشته و در دراز مشکل دچار مشکل نمی شوند.

گفتنی است جنرال گلد با بهره گیری از فیلتر های تصفیه هوا قابل شستشو اهمیت سلامت کاربران را به خوبی در نظر گرفته است. این فیلتر ها ذرات معلق در هوا، میکروب ها و بو های نامطبوع موجود در هوا را حذف می کنند.

کولر گازی 12000 جنرال گلد عملکرد سرمایشی و گرمایشی دارد و نیاز کاربران را به هوای مطبوع در تمام فصول برطرف می کند. این کولر گازی از مزیت های دیگری مانند حالت فن، توربو، حالت خواب و باد خشک بهره می برد.

باد خشک در کولر گازی به این صورت است که با فعال سازی آن موتور کولر گازی خاموش شده و فقط فن آن کار خواهد کرد. در این حالت رطوبت موجود در پنل ها از بین رفته و از خرابی آن ها جلوگیری می شود.

کولر گازی جنرال برلین 12000

این مدل کولر گازی یکی از بهترین اسپلیت های دیواری بوده و دارای کارکرد دو جانبه سرمایشی/گرمایشی می باشد. این کولر گازی دارای طراحی ظاهری شیک و ساده می باشد و می توان از آن در هر دیزاینی استفاده نمود.

کولر گازی جنرال برلین 12000 دارای برچسب کلاس آب و هوایی T3 می باشد که در آب و هوای گرم و حاره ای عملکرد ایده آلی دارد.

جنس رادیات این کولر گازی مسی می باشد که اصطلاحا رادیات طلایی نیز نامیده می شود. رادیات طلایی کییفت و کارایی بالایی داشته و در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاومتی زیادی دارد.

مزیت دیگری که این کولر گازی دارد بهره گیری از کمپرسور قدرتمند روتاری می باشد. این کمپرسور راندمان بالا، مصرف برق کم و صدایی پایینی دارد، همچنین سازگاری و هم خوانی بالایی با گاز مصرفی R410A دارد. گاز R410A بی خطر بوده و به سلامت انسان و لایه اوزن آسیب وارد نمی کند.

فلیتر های هوا که در این کولر گازی تعبیه شده، گرد و غبار و آلودگی های موجود در هوا را جذب کرده و مانع ورود آن ها به فضای داخل می شوند. از دیگر فلیتر های موجود، فیلتر ویتامین C می باشد که با آزاد سازی ویتامین C در هوا سبب تقویت سیستم ایمنی و ویتامین رسانی پوست می شود.

این کولر گازی از قابلیت های بی نظیری مانند قابلیت توربو، خواب، تنظیم مجدد و پرتاب باد 4 جهته سود می برد. قابلیت توربو به صورت دکمه بر روی ریموت کنترل قرار گرفته، و با فعال سازی آن کولر گازی از ماکسیمم توان موتور و فن خود در جهت مطلوب سازی هوا استفاده می کند.

کولر گازی یونیوا 12000

یکی دیگر از کولر گازی های 12000 قیمت مناسب، کولر گازی یونیوا12000 می باشد، که با کیفیت بالایی که دارد نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. با ا طراحی زیبا و ساده ای که دارد جلوه ای شیک به فضای استفاده شده می بخشد.

این اسپلیت از موتور قدرتمند روتاری بهره می برد و با کلاس آب و هوایی T3 که دارد در مناطق گرمسیری و خشک تا دمای 65 درجه سانتی گراد عملکرد چشمگیری را خواهد داشت. مساحتی که این اسپلیت با ظرفیت 12000 می تواند پوشش دهد 25 تا 35 متر می باشد. گفتنی است عملکرد  این کولر گازی دو منظوره بوده و می توان از آن در فصل زمستان و گرمای تابستان استفاده نمود.

این کولر گازی همانند دو کولر گازی قبل از رادیات طلایی برخوردار است، و علاوه بر کارایی بالا طول عمر بالایی نیز دارد.

از ویژگی های مهم و قابل ذکر در این کولر گازی می توان به فیلتر های تصفیه هوا، پرتاب باد 15 متر و 4 جهته، حالت توربو، حالت خواب و تایمر اشاره نمود.

حالت خواب در کولر گازی به این صورت است که با فعال بودن آن، کولر گازی به صورت خودکار جریان هوای ملایم را در محیط منتشر کرده و صدا های پنل را به حداقل می رساند.

حالت تایمر یکی دیگر از قابلیت های این کولر گازی به این صورت است که با استفاده از آن می توان زمان روشن و خاموش شدن کولر گاز را تنظیم کنید. در این حالت دیگر لازم نیست به صورت دستی اقدام کنید کولر گازی به صورت خودکار در زمان تنظیم شده فعالیت خود را بر حسب تنظیمات قبلی آغاز می کند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا