مجله عمومی

روز کارگر در روزگار کرونایی

به منظور راه بیش از یک: برای زمانی که سختی و رنج و در برابر او خانواده، نان آور، البته، این سوال بزرگ، که در آنها هستند، و تمام مناطق کوروناویروس انسان می باشد، که با طرح اجتماعی معترض مبارزه است. علاوه بر این، مشکل بعدی از فروپاشی توانایی بسیاری از چیزهایی است که یک مشکل در برابر چشم انداز بازار کار در ایران است؟ و هنگامی که این شرکت است که در مشکل عمیق و در نهایت آیا دولت مرضی آگاه است؟

پس از آن یک سوال از خارج صنعت از بازار، و حقوق کار کارگران، سلامت محیط کار انسان، به خانه بازگشت است. در تظاهرات در انگلستان، امریکا، و کار سازمان ملل متحد، در دست چپ، از شکل گیری یک در سراسر کشور، از احزاب مخالف، اتحادیه های کارگری، و کار کارگران از کشورهای است که بخشی از تاریخ جهان به کالج سازماندهی، و جنبش در Mdrnand مختلف در گوساله با نفرت. در واقع، کل است برای بهبود شرایط زندگی ما، در مورد توسعه جنبش و از دلایل کارگران، و جدا نگران است، و بخش های تشکیل دهنده انسان در محل کار است. با این حال، با توجه به تغییرات ساختاری در تولید و سازماندهی از عمل شامل تولید کالا و یا خدمات مواد غذایی، تغییر در ماهیت شغل از توانایی توانایی کار از راه دور به کار پاره وقت، و تقسیم کار بین المللی مفهومی توسعه در جهان و در جهان در حال توسعه به حساب کار در بسیاری از نقاط جهان در تحول معنایی و تغییر، و از حقوق اساسی اساسی است. چه می توان در مورد این مسائل گفت که کارگران جلسه فوری است نه یک مسئله. در واقع، آن درست است، اما پیچیدگی آن است، این است که درک شود آن است که از این چیزها صحبت نمی کند، آن است که می توان آن را در آینده چشم انداز بازار کار. اما دیر یا زود، شرکت می کند شکوه ایمنی بدن است. این مهم است که بدانید خواص و ویژگی های آن کار را Psakrvna چه؟

بازگشت به روز. مرکز پژوهش های مجلس: در 97 سال، در حالی که حدود یک و 83 درصد 73 درصد دهک در خانه های خانواده های دهک در دوم شخص استفاده، اما تنها 24 درصد از 13 درصد از خانواده ها یکی بود و خانواده دهک دهک دوم، پرداخت بیمه بازنشستگی برای 1397 و هزینه های تحت پوشش (نه) هستند. با این حال، در دهک در دهم (ثروتمندترین) 35٪. در این راه این است، با توجه به درآمد پایین ترین دهک، با دو 60 درصد از کارکنان که توسط بیمه بیکاری تحت پوشش است اساسا لازم نیست شغل خود را از دست داد. به وجود با صندوق ثبت نام برای تزیین یک هزار Bymhbykary 870 برای هر یک از حق ممکن است قادر به نوشیدن آن را به عنوان اعلام کرد.

مشاهده صفحه آخر این گزارش ما به نقل از بالا، آن را در جدول در این ارائه شده است، به او نشان داد چه چیزی بهتر است. این نمودار و طبقات متوسط، تعداد خانوار حداقل یک نفر شاغل و عدم پرداخت حق بیمه کمتر از 35٪ است. و در این راه، که من ممکن است تفسیر به آن نشان می کند که بخش بزرگی از آنها را به صندوق بیمه بیکاری، که بیکار هستند را شامل نمی شود. متاسفانه، معنای این کلمه به طور فزاینده علیه فقر و طبقات پایین و متوسط ​​جامعه است. البته، مانند هر نیاز دیگر Mtrqbhay برای درمان خطرناک و به آثار توقف بعدی آنها مضر یک راه حل برای یک مدت طولانی.

علائم قلم بسیاری از، به منظور آن را از شکوه آغاز به ذکر است که به اندازه خطر، متاسفانه، بسیار بزرگتر از جامعه به درک ابعاد. از وضعیت در دولت، و وجود دارد مشکلی و چه می گذرد و یا ابزار دولت است. همانطور که می رود، این نیز بگذرد. پاسخ مثبت می گذرد. اما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ پس از آن است، بلکه از خون کبد است. بار صندوق بیمه بیکاری به کمک از یک صد و شش صد دلار Pnjhzarmyyard امپراطوری دلار است که هنوز نیست، آیا پزشکان به ارمغان بیاورد و در نتیجه با Nshakhtn موضوع پاسخ. به منظور وام از 4 میلیون خانوار، تقریبا یک میلیون دلار به موضوع است. نه آن است که تعجب آور است، از آن است که در تمام کشورهای دیگر پنهان، که بیشتر از خارج گل سرخ مداخله خود را از هر ده تا بیست درصد تولید ناخالص داخلی است. آنها درک بزرگی اثر اقتصادی از حلقه.

موضوع اصلی از یادداشت به حفظ سطح حمایت از اشتغال و خانه. به پایگاه داده به کمک از خانواده های مختلف نیاز به کمک در طول دوره از دادن درست است. اگر دولت به اعطای اعتبار مالیاتی به خانواده، به طور کلی با یک قلم چند بار پیش از این، و پیشنهاد موثر و پایگاه داده کارآمد، و بهتر قادر به کمک به خانواده های هدف بوده است. اما در همان شیوه ای به اعتبار مالیاتی اجرا به ثمر رساند دو پرنده با یک سنگ. با این حال، آن است که مانند غذا نیست، و از کسانی که هنوز زنده هستند، توسط بیمه درمانی را پوشش داده نمی شود در غیر این صورت می توانید نادیده گرفته شده است.

اما سوال این است، می توانید بلافاصله پرداخت باقی مانده خواهد آمد برای درمان به کار مشکل سرعت. مطمئنا پاسخ منفی است. بنابراین، همراه با یک طرح به خانواده کمک، محافظت شرکت های مدیریت اقتصادی کشور در دستور کار، به عنوان مورد در جهان بود. بدون شک، شرکت وکیل مدافع به بیشتر در زمینه های اقتصادی. این شرکت ها و امنیت عرضه در بازار های زنجیره ای، تجارت بین المللی، واردات و صادرات نخواهد بود هر چیزی تا خالی و مالی را امضا کردند. از قضا کمک هنوز روشن نیست، با توجه به سازندگان دارند Laoreet جهت معاملات مالی مرتبط با تجارت بین المللی، و FATF نزدیک ایران سخت، این مغاک است. ما باید از چهره های مشابه و بدون فرمان. چگونه شما می گویند شما به یکی از دو کنترل شرکتهای مالی مبادلات تجاری می خواهند به کار و به حفظ سطح کار را نمی خواهم. که آنها مجبور به موانع از امتها آید نیست، و برای کشورهای دیگر از مبادلات تجاری ایران، به نمایندگی از کمیته امور مالی و

در امور مالی، اقتصاد در زمان برای معادل بسته نجات 20 میلیارد $ پیشنهاد حمام نوشتن coronograph در اوراق قرضه با حمایت خوب به طور کلی از صندوق توسعه ملی (ABS)، و با توجه به اینکه بعد. اما به استدلال می کنند که آن را در زندگی اجتماعی و نیاز به خانواده حمایت و کارگران ترین سیاست های اجتماعی فوری و سیاست را به تفوق بشر به سر برد. امروز، خیلی دیر است.

او جاده وزیر توسعه و شهری *

منتشر شده در سایت عامل. روز 1399 اردیبهشت 14 فارسی

(27) 215

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا