مجله علمی و پزشکی

«از آزمایش تصادفی ۵۰۰ نمونه در کابل نتیجه ۱۵۶ تن مثبت شد»

تاج از افغانستان در میان شهروندان کابل، با توجه به وزارت بهداشت می خواستم به یک 500 گسترده تر از اینجا و مردم به جای مالیات از معاینه و نتایج آن توسط تجربه مثبت 156 به اثبات رساند.

به گزارش مجله رز، گفت: وزارت بهداشت به عنوان اولین آزمایش برای اولین بار به 260 هزار تن انتخاب شده مثبت بود، اما در مرحله بعد به انجام PCR از این تعداد، 156 با کروناویروس آلوده تشخیص داده شده بود.

وحیدالله مایا، و صحبت از وزارت بهداشت، درمان و افغانستان به تحقیقات انجام شده توسط 10 تیم و در نقاط مختلف کابل صورت صحبت کرد. هر یک از شهروندان از منافع عموم اضافه شده است، بیش از حد، سعی کرده بود شده است، نه یک نتیجه از کابل، کابل، اما آن را به طرح از ساکنان آن اعلام شد، آن را به سلامت محیط زیست است.

او گفت: یک مطالعه نشان داده است که تاج است در گردش خون در شهرستان بسیار به سرعت.

وزارت بهداشت افغانستان هشدار داد، صحبت کردن قبل از نزدیک شدن به نقطه اوج در مرد تاج و مرد به تعداد موارد مثبت در حال افزایش است هر روز. از این تعداد کمی از بیماران در هفته است و باید به تولید آن است برای اولین بار استفاده می شود.

گاهی اوقات، فضای نقشه نجات از مردان، جامعه و که در نتیجه از نزدیک در دست.

در همین حال، امروز، محدودیت قرنطینه جعبه افغانستان تمدید تا پایان ماه رمضان. و به نوبه خود توسط سایر استان پروازهای مسافری کابل متوقف شده است.

در افغانستان وزارت بهداشت دیروز اعلام کرد که 591 موارد مشکوک آزمایش مثبت و 179 مدل شناسایی شده است. تعداد بیماران است کوروناویروس در منطقه 2496 تن رسیده است.

او گفت که بسیاری از موارد مثبت در 24 ساعت گذشته، در کابل، هرات و بلخ ثبت می شود.

مایا دیروز گفت که چهار نفر به 72 هزار نفر از قربانیان تن و نود و شش در مقایسه درگذشت.

با توجه به بی بی سی، تاج و تخت راه خود را به ادارات دولتی در افغانستان افتتاح شد. اخیرا، وزارت وزارت امور زنان و کارکنان این بیماری، با چند گزارش شده است.

amender نبیله از همه چیز، معاون وزیر خداوند امور زنان از بیش از یک ماه، گفته می شود آخرین، به رهبری در تعدادی از کارکنان برای کار از سه سر از وزارت وزارت سواران، و به همین دلیل این دو مرد در وزارت سوء ظن همچنان ادامه یافت پس از دو هفته توسط یک بیماری حمله قرار گرفته است، و بسیاری از کارکنان خدا.

بیماری افتخار 20 کارمند آلوده قبل از رئيس جمهور همچنین گزارش شده است.

وزارت بهداشت، درمان در افغانستان که 228 هزار تن از کارکنان پزشکی در وزارت تاج تایید شده است.

یاسر ابرا، تلویزیون طلوع در کابل، کروناویروس آلوده، در صفحه فیس بوک نوشت، یک مادر نیز کرونای تاثیر می گذارد.

رسانه های شبکه کارل گفت: دو روز پیش با یک نتیجه تست مثبت را تایید تاریخ انتشار 14 وزرای تاج در وسط شبکه است.

از سوی دیگر، وزارت مالیه اعلام کرد که کابینه دولت افغانستان تایید بسته مالی برای مبارزه با یک تاج و رفاه عمومی.

ماساژ پایان

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا