مجله علمی و پزشکی

پایان افتخار از روز حمله به ایران

محققان در سنگاپور، یک مطالعه جدید توسط پایان مدل برای پیش بینی تاریخ احتمالی Kvvyd -19 در سراسر جهان در کشور، از جمله ایران ارائه شده است.

محققان “دانشگاه سنگاپور تکنولوژی و طراحی” (SUTD) در پروژه جدید، داده نشان می دهد که تخمین برنامه که کروناویروس از اتمام کشورهای مختلف است. در این مطالعه، تمام نمودار کشور که آغاز و پایان برنامه را نشان می دهد.

محققان ادعا کرده اند که پس از پایان از 97٪ -19 Kvvyd 20 (31 مه)، با 99٪ 9 ژوئن (20 ژوئن) و پایان (100٪) از 22 اکتبر (اکتبر) است.

حال حاضر، همه ساکنان زمین به پایان تمایل به یک «کابوس Kvvyd- 19″ شنیده می شود. تفکر، تاریخ پایان Kvvyd- 19 است، بزرگ بسیار پایین است، دلیل آن است که نیست، مقصود خود و در آینده، شما قادر به تاثیر قابل توجهی در طراحی، اما از کار خود و مشکلات خود را، اجرا برای دیدار با او را. با این حال محققان سنگاپور با اطلاعات فعلی خود را در مورد سابقه عفونت از طریق پایان Kvvyd- این فرصت را به پیش بینی 19 صورت گرفته است. مدل های پیش بینی شده برای این چیزها، و در مورد آینده است، که ما در برای زمان پایان کمک Kvvyd- 19 هستند، تجدید دانش خود، خدا، قادر به رهبری در برنامه ریزی، تصمیم گیری، به کمک ذهن آینده به در شرایط فعلی فعال، و به جای شخصیت خود را. بیشتر امور جاری و دوباره آورده شکل که تعداد موارد، با توجه به این اقدامات آن پرداخته شده و عشق متقابل و مرگ قوی رشد کرده بودند، که آنها ممکن است منجر درو، و به شهرستانها از دوره چهل روز.

19 مورد نیست تا آنجا که تکامل Kvvyd- اما این قیام، برخی از زندگی قبل از اجرای. این چرخه عمر، علاوه بر محدودیت های طبیعت، و اکوسیستم، اثر از راهبرد مقابله مردان و گسترده، و قدرت بود، اما آنها در چرخه از حرکت بالا بردن دست ما در انواع مختلف از کشورها و ملت های یک زمان خاص، به طوری که، در چرخه های دیگر متفاوت است. برنامه ریزی می تواند یک توجیه خوبی برای دولت تصمیم گیری در مورد وضعیت فرکانس چرخه، زمان و مهمتر از همه افزایش یابد در پایان نشان می دهد. این داده ها، با توجه به برآورد با استفاده از حرکت چشم به چرخه قاعدگی.

علاوه بر این، چرخه پر سر و صدا خود را می توانید به طور قابل توجهی در زمینه های مختلف از قبیل رشد جمعیت، گسترش فن آوری های جدید و گسترش بیماری های عفونی می تواند در نظر گرفته مدل های ریاضی برای پدیده های مطالعه مانند رشد جمعیت و گسترش بیماری های عفونی به اعمال است. این یک مدل جدید، مدل هر چیزی که تک در ریاضیات است کتاب است که او به هیچ وجه به حال وجود دارد، و نه ستم او را با قدرت، اما هنوز هر یک از روبیدیوم زمین هر چیزی که در رابطه با با تجهیز داده است ایجاد شده است.

در این پروژه، محققان به چرخه خارج از شرکت در هر Kvvyd- داده 19 محاکمه شده است. این مطالعه، مقایسه در شکل یک منحنی S شکل است که نشان می دهد موارد به نظر می رسد. بخش اول از منحنی نشان دهنده داده شده است که گفت: به شناخته شده است که از قبل، و دیگران است. بررسی پری، و این چرخه به راحتی می توانید در این کشور گسترش یافته است. همچنین در پایان پایان دادن به این بیماری را مشاهده کنید.

که این عفونت در اوج است: از دورافتاده به عنوان یک منحنی به نظر می رسد. : حتی اگر تمام این اطلاعات، می تواند به شما حدس زدن است که به طور مستقیم پایان دادن به Kvvyd- 19، آن است که ممکن نیست، و در اکثر موارد دراز کشیده بود. در واقع می توان پایان روز بیمار به اتمام تعیین می کند. با این حال، ممکن است برای تخمین عملکرد لازم برای تاریخ پایان دولت ها، افراد و شرکت ها در حال برنامه ریزی برای آینده است.

پایان روز، کم به این سه خاصی هستند:

تاریخ شناسایی آخرین بیمار

* حدود 99٪ از بیماران در روز که در آن به شناسایی

* برای شناسایی یک روز که در آن 97٪

از طریق به پایان روز، با این حال، نشان می دهد که سه چیز Kvvyd- 19 131 روی زمین است.

بل به شکل منحنی است که انتخاب را برای توسعه چرخه زندگی این است که تشخیص ساده فردا. شکل دو نشان می دهد، برای مثال، در سنگاپور، او هنوز در دوران بیماری سریع، تاریخ، و راهپیمایی به پایان توانایی به حرکت از بالا به پایین و از ایتالیا، امریکا، استرالیا و بیش از 99 درصد بیشتر در کامل توسط وفور نعمت خود انسان کامل است، متکی به در یک نرخ از 22 ژوئن وارد. 97٪ از موارد، 19 Kvvyd- سنگاپور تبعید شده از پایان سه ماهه ژوئن در حالی که ایتالیا و ایالات متحده به ترتیب، و هفت تا 97 درصد موارد مه 11 به پایان رسید.

به منظور پیش بینی این چیزها را با اطلاعات و تغییر در سیاست های دولت می تواند در نظر گرفته شود. برای مثال، وقتی دولت سنگاپور آوریل، محدودیت ها و افزایش یافته است، به عنوان قبلا انتظار می رود، شاید در نزدیکی پایان این دوره از بیماری است. از سوی دیگر، زمانی که او ایستاده بود، آنها می توانند وجود دارد در پایان روز می شود در معرض خطر امریکا و ایتالیا، و یا حتی در هر گونه تغییر احترام احکام این بیماری در این بخش، به تغییر تولد، و.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا