مجله علمی و پزشکی

زالی از کمتر از 5 درصد از بیماران بستری در تهران گفت گلوریا آمار

Ftabnyvz؛

دانشگاه شهید بهشتی پزشکی و شهید، و کاهش علیرضا زالی در شاخص برای خاک سرپناه، و یک پذیرش عمومی به ویژه در بیماران با تاج، و او گفت: در 24 ساعت گذشته، از 5 تا 7 درصد در بیمارستان برای malesuada در حال اجرا گزارش شده است. تعداد افراد، از ماندن در سر افزایش یافته است.

کسانی که در نور هستند، به غیر روحانی کردن به ضرورت از چیزی، او به مردم به ویژه در میان راه بسیار سنتی از گروه های پر خطر، گفت: اساسی مردان از بیماری مانند دیابت، سرطان، قلب و عروق قلب و مشکلات تنفسی و عدالت به ترافیک، لازم است از او را به پرهیز از این که او یک همکاری نقش مهمی در کاهش آمار خود را دارد .

رئیس ستاد برای مقابله با این بیماری افتخار کلانشهر تهران، تایید کرد که پزشکان مراقبت های بهداشتی در برنامه غربالگری به یک سیستم در (4) 30 نفر شرکت و همکاری با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، او گفت، در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد افراد به سیستم و آسیب رساندن به شرکای توجه داشته باشید پاسخ (4) 30 سیستم ما به شهروندان انتظارات رشد.

زالی شناسه blandit، گفتند: به اثر است که می توان آن را یک پیشگیری از عفونت در حفاظت از خوب افراد و نه Kvvyd 19، در میان خود، و در همکاری با کارشناسان در این زمینه، من بپرسید، چگونه می تواند تمام ماسک، و به من وجدان مرد معمولی در خانه آماده سازی، استفاده از آن.

670 نفر در coronograph خوب بود

و به عنوان رهبر ستاد ثبت نام در سیستم آماری تهران از بهبود شاخص کاهش به 5٪ از بیماران در بیمارستان نشان داد طبیعی است.

همچنین در شمال غرب بهتر از عبادت و اخلاص بیان توصیه امید تاکید کرد که سلامت شهروندان شاخص رشد بهتر در تهران است می خواهد.

علاوه بر 24 ساعت از زالی توضیح داد: به شاخص های آماری نشان داد بهبود در بیماران و خوب 670 ترخیص کالا از گمرک، برای آنها همه مراقبت لطف همکاران ویژه تلاش کرد و تلاش را به هیئت مدیره تیم پزشکی ما و در این مناسبت به من. که آنها شده اند تا برای کشیده شده است بهتر است در تلاش همه آنها را از مدرسه شبانه روزی در رابطه با بخش های خاص از سلامت بیمار، مراقبت از عزیزان خود.

او مراقبت از بیماران با نرمال اشاره کرد و اذعان غوطه ور 5 به عنوان آمار در روزهای اخیر percent’d، و امروز آنها در علاقه مند، و من تو را دیدم کاهش شاخص هر مسائل مربوط به پایداری اعم از بهبود، برای به کاهش در کاهش خطر در بیمارانی که به آنها نیاز دارید یا کاهش بستری.

رشد سلامت مردم، محمدرضا زالی گفت که او انجام دهید، و دستورات است که توسط آن ملاحظات ملاحظات ایمنی و بهداشت در این امید انجام به خوبی به آنها را پر کنید، و آن را باید برآورده شود.

رئیس در میان کارکنان در تهران افتخار در حال تغییر است که شرایط در گفت مردم در شهرستان نیازی به وجود داشته باشد. به خصوص افراد مسن 65 سال و بیش از، مسئول بیماری های قلبی عروقی زمینه ای، دستگاه تنفسی، دیابت و مصرف کنندگان استروئید و آن سیستم ایمنی بدن، زنان باردار و نوزادان، که او باید به پایان می رسد از Prhyr نمی تضعیف شد به عنوان بسیار کاهش می یابد به عنوان لازم است که کمتر رفتن به بیمارستان در شهرستان مشتریان خود هستیم.

او به لطف او نیز برای گناهان همه داد شدت نشان می دهد که آنها ممکن است صدا در ایمان از شهروندان، مواد غذایی خود را، و نشستن در خانه از جنگ، در شهرستان در نزد ضروری اقتصادی است، اما ممکن است لازم باشد.

مردم زالی که، در پایان از خانه تماس خانواده به تغییر لباس و لباس های پاره و شستن دست های خود را در ورودی خانه و استخر، در صورت امکان، برای به حداقل رساندن خطر ابتلا به سایر اعضای خانواده.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا