مجله عمومی

التهاب لبنیات در بدن؟

لبنی بحث برانگیز مثل همیشه. فراورده های لبنی، به عنوان برخی از thinke، علت التهاب در بدن است. و دیگر مسیرهای مخالف ضد التهابی است.

به گزارش مجله رز، عصر ایران، با توجه به “خط سلامتی” نوشت: “مانند التهاب، یک شمشیر دو لبه، و عرضه از یک التهاب مزمن کوچک و کوتاه مدت و می تواند مفید باشد، اما آسیب بیش از حد پاسخ التهابی به پاتوژن طبیعی است، مانند باکتری ها و ویروس ها و یا آسیب. یا توقیف، و آن را باید قطع و خش باید این پاسخ به محرک های التهابی نیاز به یک پیک مخصوص در بدن به عنوان هیستامین، پروستاگلاندین انتشار برادی کینین، که توسط پاسخ ایمنی به عوامل بیماری زا یا تعمیر بازیابی بافت های آسیب دیده و علل آنها حاد و التهاب مزمن با استفاده از چند روز که باید باشد. جنبش در حاد و التهاب مزمن شش هفته.

در صورتی که التهاب عفونت بدن ناشی از آسیب به دفاع برای اولین بار از اندام های بدن وجود دارد سلاح های قدیمی آمت ELIT تحصن هستند. این یک اشتباه انجام می شود نه، و یا در نتیجه از عفونت التهاب مزمن درمان نشده، یک اختلال خود ایمنی مانند آرتریت Rvmatvyd یا عادات زندگی، به ویژه به شکل رژیم غذایی است.

لبنیات، و اجزای

گوشت، تخم مرغ، محصولات لبنی، و محصول از شیر پستانداران به عنوان گاو، به عنوان آن شامل مواردی از قبیل پنیر، کره، ماست، بستنی، و کفیر.

شیر و فراورده های لبنی حاوی مواد مغذی، از جمله بسیاری از آنها به شرح زیر است:

پروتئين

کره و شیر می توان به راحتی هضم و جذب توسط بدن شامل پروتئین.

کلسیم؛

شیر، ماست و پنیر، با این حال، و غنی از کلسیم، یک ماده معدنی ضروری برای عملکرد اعصاب و عضلات، و از دهان از زندگی و اعمال، و برای نجات از.

ویتامین 500

در بسیاری از کشورها، شیر غنی از ویتامین 500 یک ماده مغذی ضروری برای سلامت استخوان، عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن و التهاب کنترل موفق در نظر گرفته است.

پروبیوتیک ها

و کفیر پروبیوتیک ماست باکتری های مفید است که سلامتی روده و سیستم ایمنی بدن است.

ویتامین های گروه B

شیر و ماست منابع خوبی از ریبوفلاوین (ویتامین B2)، انرژی و ویتامین B12، که هر دو تولید و عملکرد عصب پشتیبانی می کنند.

اسید لینولئیک کنژوگه

اسید لینولئیک مزدوج و فراورده های لبنی برای چنین نوع منبع، یک اسید چرب در ارتباط با از دست دادن چربی و دیگر خواص درمانی بسیار خوب است.

علاوه بر این، شیر و محصولات لبنی با چربی بالا است بسیار بالا در چربی اشباع، و آن این است که برخی بر این باورند، که این محصولات به علت التهاب دریافت خواهید کرد. پیش التهابی و ضرورت و برافروخته از چربی های اشباع را جذب مولکول لیپوپلی ساکارید را افزایش می دهد به افزایش درد. همچنین، مطالعات، و شیر و محصولات لبنی به افزایش خطر ابتلا به آکنه، بیماریهای التهابی، در ارتباط با نوجوانان و جوانان. علاوه بر این، برخی از مردم می تواند باعث نفخ، گرفتگی عضلات و اسهال، و پیوند این علائم پس از گرفتن آزمون Lnbyat آن را به بودجه ای به منظور آتش سوزی، اگر چه در علائم دومی را می توان هضم لاکتوز، قند و شیر از گفته می شود قادر به کار با.

در هر صورت، بسیاری از شیر خوردند و دیگر محصولات لبنی ممنوع به دلیل ترس از گروه افزایش می دهد، و التهاب است.

لبنیات سرد

آن را از مواد غذایی و دیگر مواد غذایی فرآوری شده مانند میوه ها و سبزیجات آشکار است، می توانید مواد غذایی التهاب شکر و نوشیدنی ها را کاهش می دهد و غذاهای سرخ شده می تواند توسعه را بهبود بخشد.

با این حال، اگر شما به پروتئین در شیر حساسیت نمی، محصولات لبنی هستند، نمی توان علت التهاب ببینید، و یا آن نمی باشد. برخی از مطالعات نشان می دهد که مصرف محصولات لبنی توسط سرد است، بنابراین آنها ممکن نیست تا زمانی که ما نشان داده اند. اگر نتیجه به عنوان یک منبع مخلوط مورد بررسی قرار گرفت، به طوری که در انواع مختلف از بدن، و به مطالعه از حالت های از مشاوره از، هنوز بدون فرم، و ترکیب رژیم غذایی خود، و سلامت موقعیت جمعیتی کسانی که بخشی گرفتن وجود دارد.

بررسی کنترل شده تصادفی 2018 2012 به صورت تصادفی انتخاب 15 به فضای بین مصرف شیر لبنی، و یا با استفاده از یک فرد بزرگسال با بزرگسال، هیچ التهاب در اضافه وزن سالم، سردرد، و یا سرمایه گذاری به سندرم متابولیک را نشان نمی دهد. با این حال، مطالعه ادعا کرد که مصرف محصولات لبنی از بیماران مبتلا به این اثر ضد التهابی ضعیف بوده است. این یافته ها مانند یک بررسی از نتایج هشت کارآزمایی تصادفی کنترل شده هستند این است که هیچ اثری از نشانگر مصرف شیر التهاب در اضافه وزن یا چاقی بزرگسالان برنامه ریزی آموزش داده شد.

مطالعه دیگری که شامل افراد جوان در محدوده سنی 2 تا 18 سال است که مصرف محصولات لبنی با چربی بالا مولکول های التهابی را افزایش می دهد اینترلوکین 6 و فاکتور نکروز توموری آلفا را نشان داد. در صورت عدم وجود Lnbyat انجام پیوند بین سرخرگ و التهاب رگ، تحقیق بیشتر به اینکه آیا هر فراورده های لبنی و یا ترکیبات غذایی که یا افزایش را نشان نمی دهد و یا باعث کاهش التهاب مورد نیاز است. به عنوان مثال، مطالعات مشاهده ای، مصرف ما، کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و بیماری متوسط ​​همراه با التهاب مزمن مرتبط با مصرف پنیر با افزایش خطر ابتلا به بیماری متوسط ​​همراه بود، به

ماساژ پایان

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا