مجله علمی و پزشکی

فقط پس از آن، به عنوان یک تاج، چگونه به ورزش؟

-19 Kvvyd بیماری زشت وضعیت در جهان توسعه یافته، و به نظر می رسد عادت کرده اند به حضور و درد و رنج تنظیم ما تبدیل شده اند. در این راستا، پژوهشگران توصیه ورزش برای گروه های مختلف مردم و هر ارائه شده است.

به گزارش مجله رز، نوامبر 2019: تعداد مردم در شهرستان، که بود به نام “از ووهان” در چین، با یک لباس جدید زندگی می کردند؛ و واکسن و درمان های در دسترس یک شکل از ذات الریه است، آیا به و به علت نیاز ندارد: علت این بیماری از مردان، به عنوان آن را برای نوع جدیدی از کروناویروس آماده بودند، با سر و صدا اشتباه، زمینه است. تعداد قربانیان از 1000 عبور از مرز و یا سازمان بهداشت جهانی (WHO)، دولت از Kvvyd 19 (19-COVID) برای بیماران تصمیم به ذکر است، گلوریا (گلوریا)، ویروس ها (ویروس)، بیماری (بیماری) و در نهایت به 2019. آمار نشان می دهد که تا 8 فارسی اردیبهشت 99 کوروناویروس جدید، بیش از 200 میلیون نفر کشته و سه نفر Balghbr متاثر شده اند.

به گفته کارشناسان، از گسترش ویروس مرگبار جدید بدون مرز، مراکز شهرستان بسته، سالن ها و رویدادهای مهم ورزشی، رویدادهای ورزشی، و چون چنین درجه در سال 2020 به بخش های مختلف جهان وجود دارد. از سوی دیگر، وزارت بهداشت، درمان، که در کشورهایی با نرخ عفونت بالا، مانند امریکا، آلمان و چین، ایران، اسپانیا و ایتالیا هستند، در کشور برای قرنطینه مورد نیاز می باشد. این مشکل همه گیر اصلی این است، که آیا آنها آماده هستند به عمل قرار داده یا نه؟ اگر چه دیگران با تاجی از این انجام می شود؟

در این راستا، محققان از دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا … عطش (ع) و دانشگاه آزاد اسلامی تهران بررسی که در آن تلاش شده است تا پاسخ به این پرسش است که لازم نیست انجام شده است.

از همه این ها می توان آن را از یافته ها و در برابر مرد است که به استانداردهای مردان باز دیده می شود، به مختلف تقسیم شده است، و در میان گروهی از بازی استفاده می شود خود را دارند.

سقف حسین پزشکی ورزشی مرکز تحقیقات موسسه سبک زندگی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله تشنگی (ع) و همکارانش به نام “مرور تحقیقات انجام ورزش و عفونت های ویروسی انجام نشان می دهد که فعالیت ورزشی هوازی یک اتوبوس، با شدت متوسط، فعالیت های ایمنی بیشتر از بدن، به طوری که تولید آنتی بادی، تکثیر لنفوسیت و تولید انترفرون گاما، سلولهای NK و ایمونوگلوبولین G 1000 و در حال رشد. آن پاسخ قوی تر و طولانی تر به واکسن آنفولانزا در بزرگسالان است. “

محققان بررسی ادبیات موجود در این زمینه پژوهش و شباهت آنها به مطمئن شوید که چه Kvvyd -19 آنفولانزای H1N1 و ورزش در فضای باز با پیروی از توصیه ها:

1. باید یک منطقی محدودیت زمانی و سنگین و ورزش دست و پا گیر باشد، فرضیه است به نام “پنجره باز” از این فعالیت ها می تواند استعداد ابتلا به عفونت را افزایش دهد.

2. مطابق با استانداردهای ایمنی که بدون عملکرد سیستم ایمنی سالم و تقویت دستورالعمل ورزش معتدل که ما می توانیم به بهره مندی از آن ادامه خواهد داد.

3. افراد با علایم خفیف و بیماری فوقانی دستگاه تنفس (مانند آبریزش بینی، گلو درد و احتقان خلیج کوچکتر)، هنگامی که آن می تواند فعالیت های ورزشی ملاحظات سبک داشته باشد.

اطلاعات عرضه 4 امپراتور و مردم را مسخره مشکوک Kvvyd 19 (مانند تب، سرفه خشک، گلودرد، درد شدید بدن، تنگی نفس، خستگی، عمومی) بهبود باید تا زمانی که ورزش کامل، اجتناب ورزند.

نظر علمی و عمومی در چگونه به ورزش کسانی که تحت تاثیر را می توان در تاج یافت، علمی موثر در مجله “پزشکی نظامی” صادر شده است. موسسه تحقیقات پزشکی از دانشگاه علوم در این نشریه Bqyhallh تشنگی (ع) منتشر شده است.

ماساژ پایان

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا