استراماچونی: من دلیل است که مردم به ایران نیست

استراماچونی

این کالسکه برای آزادی وقت خود را در ایران در این تیم و روی نیمکت.

با توجه به ایلنا، محل سابق و تا حدودی از یک چهارم از اولین liberoquotidiano او را به اندرو، استراماچونی نوشت و او را به وسط آزادی از تیم قبل از پایان قرارداد ایفا می کردند، این تیم حذف می شوند، به بیان دیدگاه های خود را در مورد بحث جدید به تیم به پرداخت.
ایتالیا درست قبل از وقوع ناگهانی از یک ثانیه. برای بسیاری از حامیان آزادی خود را در خروج از مربی تیم ایتالیایی وقتی Tullio ناراحت خواندن و راه اثبات شده برای اعتراض انجام گرفته است.
استراماچونی خدا، با آزادی؟
اسپارت به پراگ، که در آن من به دنبال منجر شده است. فردریک بود از نظر یک نماینده از کمال کامل از Pastvrlv لازم نیست در این راه تا برای تابستان ساخته شده است. و عزت و شور و شوق از مصلحت فوتبال به آنها. من یک کودک 44 ساله هستم، من خواهد شد، اما من نمی خواهم به، به منظور که.
هنگامی که شما از فوتبال فکر می کنم، ایران و امارات متحده عربی، استادیوم جدید نیمه خالی، اما من تصور.
از سوی دیگر، ساختار بتن، اما قابل توجه است.
بنابراین، همانطور که با چشمان خود دیده ام. ما در یک مسابقه دیده در شهرستان تبریز تراکتور. از جماعت بود، صد هزار است. مشکل چیست؟
این، همان گونه که هستم، برای همه زندگی من، و که آن را مانند یک مسابقه به آسکولی بود، در 80 یک آنها را به تماشاگران در بازی های المپیک بود.
ایران: چه کار می کنید؟
او از منظر چیز زیست محیطی، از جمله استفاده از همه شور و شوق بزرگ از زندگی، از ایتالیا به دست. خوش بینانه بگویم این است که دوئل کمتر و تاکتیکی و یکی در آسیا وجود دارد.
فوتبال کجاست؟
فوتبال آسیا در ژاپن برای اولین بار به مبارزه، و وی را تکریم برای شرکت در فوتبال است.
و برای تبدیل شدن به یک مربی به قهرمان ملی قوی است. آیا انتظار دارید؟
هرگز بیش از 80 میلیون نفر جمعیت در کشور به ایران داشته باشد. آیا می خواهید سریع تصمیم من قصد دارم برای تبدیل شدن به یک علت بین المللی است. تظاهرات خیابانی در تهران، آگهی ها طراحی از تلاش مداخله به اصلاحات روبرو هستند. نیازی به گفتن نیست، من غمگین در ابتدا و به دلایل که برای من اتفاق افتاده و مجبور به ترک او بود گفت که ایران (بی نظمی تکرار ها Chr.)
دولت یک کشور آزاد، است که توسط مقامات باشگاه اجرا فوتبال بازی نکرده اند وجود دارد؟
این شرکت با 100٪ مشارکت دولت به مدیران باشگاه نقطه نظرات خود را وزیر ورزش. و این حرکت می کند، و همچنین به خاطر آنها می خواستند برای پیدا کردن کسی استقلال بعد از من، در اروپا، شورای رم، استعفا داد. دربی در هفته پنجم و ماقبل آخر جدول. اشتباه در مورد او، بیش از حد، سیستم 3-4-3 غیر قابل درک به آنها بود. با این حال، به دلایل مشابه. 11 برد در یک ردیف، تیم پس از سال ها در بالای بود. در نهایت، پس از شش ماه از خدمات و توجه. من جایزه بهترین مربی آسیا در ماه نوامبر است.
که به عنوان مثال از تغییرات است که شما می دانید که؟
و بسیاری از آنها به لطف ما را. گاسپرینی، شکر، اسپالتی، رانیری، در حال حاضر، بنیتز و پپ گواردیولا. اما من را انتخاب نمایید چه من می خواهم برای رفتن به رستوران، من گرگوریو آلگری هستم.

خروج از نسخه موبایل