مجله علمی و پزشکی

مشاهده | مثال متقاطع افتخار!

فورد موتور نمایش در توکیو در سال 2019، از نظر وسایل نقلیه الکتریکی را نشان داد. افتخار فورد خودروی مفهومی با طراحی ویژه و منحصر به فرد معرفی شده است. و به این معنی است که طراحی خودرو و توسعه فن آوری آینده در زمینه هنر و مستقل از سیستم های فورد. این خودرو برای سیستم های ارتباطی گروه مستقل صورت گرفته است.

فورد افتخار

این کمی شبیه به نیسان IMX در سال 2017 معرفی شده است. پارچه عمده جلو پنجره، چراغ های عقب LED هستند نازک کشیده، یعنی، این رقم 5-فورد حرکت به ارائه ماشین. در عقب است گلگیرهای گسترده ای چرخ های 21 اینچی و یک لامپ شیشه ای است که از مفهوم متمایز یکپارچه شده است.

فورد افتخار

مینیمالیستی خود احساس خاصی در درون مردم ایجاد می کند. این خودرو از حس آن است که منظور از فرد دنیا آمد، و هر چیزی که در جایی که آن در که شامل پاکیزگی، و با استفاده از کلید ها و دکمه ها را به نمایش در صفحه لمسی که کمک بسیاری مختلف ویژگی های مانند ProPilot نیمه مستقل 2.0. پنج بزرگسالانی که در داخل، راه چیزهایی در قلب هستند.

فورد افتخار

خدا، که با استفاده از یک جفت از موتور الکتریکی که به خودی خود تولید محور رانندگی بسیاری از روش های مختلف، از جمله در یک خودرو را در کمتر از 5 ثانیه برای سرعت بخشیدن به از 0 تا 100. دیگر اتومبیل های برقی بر خلاف تسلا کلیو و ماشین فورد در یک صفحه نمایش بزرگ استفاده نمی شود. با توجه به فورد در یکی دیگر از طراحی مسیر و عملکرد اتومبیل های دیگر انتخاب شدند. منحنی بر روی صفحه نمایش، مانند مورد حس امواج، که در عناصر در خانه قیچی از ارابه هستند. گام به گام، اما صعود یک نقطه واقع در در صفحه نمایش می کند به هر مرد، دید رندر نیست، این یک تحقق کامل بهتر و آسان تر است.

motor1.com

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا