مجله ورزشی

پرسپولیس قهرمان هستند! / معادله پیچیده زیر

شفاففوتبال در ایران و یا فعالیت های ورزشی، و به تمام کسانی که با عیسی بودند هنوز ایستاده بود، به عنوان آن، در بسیاری از کشورها، و 16 تیم در این مسابقات مشخص نیست. این عدم قطعیت تا وضع از نظریه های مختلف در این مسابقات ادامه دارد.

47 جدول، تمام نقاط تخت جمشید هستند، او در حال حاضر در تیم لیگ برتر برای رسیدن به نقطه در جدول 37 و مجموع منجر سرخپوشان سپاهان آن را نشان می دهد، که آنها را با آنها در تاج از افق هستند، برای در جدول. در پایین جدول با 15 امتیاز، و نزدیک ترین تیم شهرداری تبریز با 16 امتیاز فلش.

با توجه به 10 نقطه برو به بالای جدول در تیم دوم که 11 امتیاز در مطابقت با استقلال و بازی های در دست بیش از چهارم تا بازیکنان قرمز قرار داده شده منعکس ساخته اند به مراتب بیشتر از همه تیم ها برای قهرمانی، بلکه در یک قهرمان کاغذی برای نزدیک به هشت همچنین از تیم های تخت جمشید دارند، تنها شانس برای برنده شدن.

قهرمان پرسپولیس چیست؟
پوشش قرمز حافظه استقلال در حال حاضر 47 امتیاز در هر بازی، با 36 امتیاز. اگر بلوز برنده برای دیدار با فولاد عقب مانده ذهنی 9 امتیاز از 39 امتیاز تخت جمشید، و نگاه به دور است. دیگر 10 بازی 10 بازی، قبل از آنها او میرود، و به، اگر آن را ممکن، بالاترین نمره از 66 در نمره کل یک پیروزی به عنوان یک تیم از تخت جمشید است، و باید آن را پیدا کند.

این نشان می دهد سیگنال های قرمز و پوشش حداقل 20 امتیاز برای مسابقات قهرمانی و جمع آوری 67 امتیاز می باشد. 9 و 27 امتیاز به دریای سرخ، و پوست توپ بازی در جنگ قبل از بچه ها از این که باید انجام شود را می توان از 27 امتیاز 20 امتیاز آن را مسجل دیده می شود.

در حال حاضر پرسپولیس، سپاهان و تراکتور، آزادی Shhrkhvdrv و صنعت نفت و فولاد خوزستان تیم این تیم یک شانس برای برنده مسابقات قهرمانی آسیا و کاغذ تا زمانی که کاملا ضروری هستند.

تیم خطر سقوط
در پایین جدول معادلات پیچیده تر است. در حالی تیم پیکان با 15 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد که شاهین بوشهر 16، سایپا و گل گهر 19 و پارس جنوبی با 20 امتیاز بالاتر از آن قرار داشته و خطر سقوط آنها را هم به شدت تهدید میکند. حتی ذوب آهن با 22 و نساجی با 23 امتیاز در ردههای یازدهم و دهم جدول هم از خطر سقوط کاملا رها نشده و روی کاغذ میتوانند کاندیدای سقوط باشند.

تیم های ویژه
نفت مسجد سلیمان، مگر اینکه شاید آنها در جدول رده بندی، دو تا از 24 و 28 امتیاز از دستگاه، و ساختمان در نیمه دوم به یک شانس برای برنده شدن، و جدول، و هیچ خطر درگیر در ارائه یک آسایش مطلق خود، هدف گذاری تخریب آسیا، و یا لغو مسابقات وجود دارد، تایید تمام زمان زیادی را به خود و نه به هزینه یک تا کنون آنها را از بین ببرد.

احزاب، به استثنای تعیین دو رنگ های دیگر در که او نمی تواند یک بازی از مسابقات قادر به باید آنها را در جای خود باقی می ماند.

این نشان می دهد که اعداد لغو به تیم های لیگ های خارجی در دولت حداقل 14 معترض این تیم را ترک کند. بخش هایی از مسابقات اگر آنها را قادر به ادعا برای دست و پا خود را به راحتی است.

تنها راههایی که میتواند معترضی باقی نگذارد و تیمی معتقد به اجحاف در حقش نباشد، یا ادامه مسابقات به هر شکل ممکن است و یا کنسل شدن ادامه مسابقات بدون تعیین جدول.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا