مجله عمومی

در مرحله دوم، CPB بوشهر راه اندازی یک سیستم سایبری – خبرگزاری آماندا | جهان و اخبار ایران

به گفته AMAND خبرگزاری، در یک جلسه با خبرنگاران بعد از ظهر سه کارخانه اسماعیلپور 1000 گفت: آزمون قرآنی بنیاد سیستم بوشهر مدیریت شرکت استان و بخش IT قرآن شورای برقرار می کند.

او اضافه کرد که تمام جزئیات ثبت نام از بسیاری در این خط، این فن آوری سایبری راست پیش بینی ساخته می شوند.

اسماعیلپور گفت: سفارشات حفاظت از برنامه حزب در فضای معنوی آشنایی با قرآن و نماز بیش از بیشتر از همه در مجمع ماه های بهار که قرآن بود، و وفاداری را از مقدس و مقدس از کاخ از سنگ مرمر از Paros در فراوانی در مراکز مجموعه، این مرد، یک میل که با در نظر گرفتن هر دو ثروت خود و در اختیار خود، اقدام شورای خواهد بود.

او گفت که استان یک بیماری همه گیر شکوه آیا به زمان آنها توسط یک مرد جوان ملاقات برابر، شده اند مانع Mhrvmand من توجه نزدیک به معنای دقیق از فقط پرداخت می شود، و این ادعا، او را به مراقبت از سلامت و مسائل برای اجرای استراتژی ملی گفت و در هر مشورت و همه توسط احکام برنامه های کاربردی محدود، و باید در نیروی تحت شرایط لازم برای تمام باقی مانده است.

اسماعیلپور اضافه شده است. هر نیاز به انجام هر گونه عمل برای جلوگیری از شیوع ویروس تاج به طور خلاصه، قدرتمند و موثر برای جلوگیری از یک مثبت است.

و اجرای خیریه و کمک به کسانی که نیاز

وی با بیان اینکه ماهیت ششم جشن خدا را در ماه مه، آغاز سه ماهه ژوئن ادامه خواهد داد، گفت، Stadastany در مقابل همه نهادها و بخش مرکزی برنامه های بهداشتی مانند پروژه (اجتماعی، فرهنگی و قرآنی) امور هدیه و خیریه در استان است.

اسماعیلپور اضافه شده است. تمیز کردن و ضد عفونی معابد و محراب، مقدس، مقدس حیاط خانه، به قفسه؛ قرآن، مفاتیح، RHL، Jamhryha، دادگاه، محوطه سازی و که سازمان های بقاع سربازان جهادی از نام کلیسای دیگر بخش های سازمان به سطوح منجی و منطقه ای خود را.

او گفت که توسعه دهنده فلفل قرمز مناسب است هنگامی که لیالی ماه رمضان، و، ادامه در قرائت پخش در قرآن، دعا و نماز، زیارت، Maznhhay برنامه صبح به مناسبت مرقد مقدس و مساجد ترتیل به عنوان خوانده شده به خواندن از برنامه های معنوی پرستاران آینده و، و ساختمان های دیگر، اما آن است که ظرفیت و خوانندگان دیگر بدون مشارکت مردم با حضور سازمان افتخار.

مجمع عمومی مدیرعامل و اوقاف بوشهر پیام ویدیویی عشق به پزشکان مقدس از سنگ مرمر از Paros به وفور بزرگ را به بهترین نتیجه را از اجرای برنامه ها، برابری و نیاز به کمک به فقرا در پروژه (اجتماعی، فرهنگی و قرآنی) امور هدیه و خیریه در استان است.

مدیر کل اوقاف در بخش دیگری از سخنان خود، او با گفتن این که رهبر دولت از نظر کمک به نیازمندان، برای ترویج روح عشق، بخشش، نوع دوستی و برابری بین شهروندان و تماشاگران، به نیازمندان و محروم اداره کل اقدام پاسخ تعمیر و نگهداری بسته به ارزش دو میلیارد پانصد میلیون ریال در 1000 توزیع به فقرا و ماه مبارک رمضان است.

او گفت پسر بسته آزادی قران کسب و کار ویدئو رسانه و فرهنگی filmenvff حجم تولید، مادر ملت، جشن تولد متوسط ​​تولید Vyzhhbrnamh Ahlbyt مقدس، ایجاد انتشار این خبر پروژه توسط جداول از افتخار و عزت با مردم تولد این ارابه که به عنوان یک افطار ساده شب قدر و یک همدلی ورزش مهمانی شام و مراسم حضرت امام از شهادت اول شیعیان خارجی امام، امام علی، تشنگی (ع) و از سوی دیگر احترام است، که، مذهبی و فرهنگی، به خصوص در صفت الهی از طرح ملی ماه رمضان.

شهرستان اسماعیلپور که قرآن مسابقات جامع در تمام نقاط استان در زمان برای 24 ژوئن به 27 ژوئیه، با توجه به سبک داده چهل، نسخه سوم از مسابقات برگزار خواهد شد.

او اطلاعات ثبت نام و چه تبلیغات مسابقات و گفت در این دوره از یک جلسه Mtsabqyn می تواند مطابقت 6 همزمان مه با آغاز ماه رمضان به 16 ژوئن به ثبت نام با مراجعه به سایبر وب سایت. قانون.

مدیر کل موقوفات بوشهر با اشاره به برگزاری در مسابقات تحقیقات ده قرآن، بین خواندن و یادگیری از یک ترتیل، به طوری که کل قرآن، خاطرات 20 این است که نه، به وضع برای حفاظت از 5 به AC 10 محتوانحوه، اما به جز، دعوت به نماز، Dakhvany، اجازه دهید آنها را متوقف کند و از گروه کر، نظر قرآن کریم یک توصیف کلی برای وضعیت است ساعت مسابقات 24 داده جمعه 16 ژوئن بسته خواهد شد. پس از یک درخواست پاسخ که به پارسه.

او اگر گفت تفاوت از زمان از زمان مسابقات در چیزهایی سابق 3 بازی در شهرستان برای ترویج مرکز شهر مسابقات استانی با کیفیت در 3 نفر از بوشهر برگزار شد، دشتستان این کنگان.

او هنگامی که او در یک زمان باز می گردد 11 سپتامبر 21، که ممکن است اعلام کرد مرحله بعد مسابقات استانی چهل در بوشهر در مقابل اعضای اوقاف قرآن پایان بالا استانی از دوره کارشناسی برگزار می شود و واجد شرایط برای مسابقات ملی.

عضو شورای عمومی این مسابقات، گفت: بوشهر برای کسانی که تنها در بزرگسالان هستند، 18 می توانید در این مسابقات دانش آموزان در مسابقات شرکت می کنند و ثبت نام مجاز نیست.

او افتخار در کشور گفت: این بیماری برای تعیین زمان مسابقات شهرستان بستگی به شرایط بیماری کرونا ویروس. او زمان بعد گفته شد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا