مجله علمی و پزشکی

هشدارهای بهداشتی در مورد افزایش خطر ابتلا به معاون وزیر افتخار، در استان مازندران

اخبار / مازندران معاون وزیر بهداشت، گفت: شفاف مازندران، در ماه مارس به توصیه به بیماران، با وجود کاهش در روزهای اخیر افزایش اندکی در میزان عفونت نسبت به هفته گذشته است.

دکتر ایرج حریرچی عصر امروز در حاشیه نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه این افزایش ابتلا در مازندران نگرانکننده است، اظهار کرد: مردم مسافرتهای پیش از ماه رمضان و داخل این ماه را به حداقل برسانند.

او گفت که او ممنوعیت سفر بین استان های امروز و مردم با قاچاق انسان در بازگشایی اقتصاد و توسعه با هدف حذف به طور کامل بتواند نه قدرت شعار است در خانه بمانند.

اطلاع ثانوی، این دارو در واکسن پیدا شد، و مقیاس تا ماه ها و سال های زندگی و دریافت جلال استفاده

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه اطلاع بیشتر است که در سراسر جهان، و به نظر می رسد دوم تمیز ادیب و سوم، و صدای کاملا محتمل است.

حریرچی دکتر گفت که اگر ما جدی و گیلان قم به دیدار با او، اگر چه او سقوط کرد، و در مورد این بیماری بسته شد.

استان، یک نقطه پیک نیک است، در حال حاضر بیماری را کنترل، و این بدان معنا نیست که آن را پرداخت می شود.

معاون مدیر کل وزارت بهداشت می گوید که ما به طور خلاصه سلامت، تاج، به ما یادآوری به تاج، بهداشت شخصی، با رعایت یک فقط از شهرستان، تنها تا آنجا که ممکن است، به استقامت، تا اطلاع ثانوی، در مقیاس و ماه، و سال، در قاچاق مواد مخدر منظور از اختراع و واکسن شناخته شده است به رویکرد به همه کشورها اگر آنها می توانند.

علت اصلی این بیماری در شهرستان ها، و آنها بدون علامت هستند Kmlamt

دکتر گفت وزارت بهداشت حریرچی است در حال حاضر یک دور دوم غربالگری و غربالگری برای اولین بار همه مردم در استان ها و به لمس، بالاترین 99 درصد از مردم باید تماس گرفته شود.

تأکید می کردند و محافظت دوره دوم، زمانی که بیش از 80 درصد از مردم در تماس، گفت: یکی از دستاوردهای مهم و تست غربالگری در حال انجام یک نمونه رایج از بینی و گلو و Kmlamt از مردان بدون علامت و یا کسانی که در تماس نزدیک با فرد آلوده بوده است.

وزارت بهداشت Mavnkl علت اصلی گسترش این بیماری در سطح کشور است و افراد بدون علامت مراجعه کننده به Kmlamt گفت که به حاشیه رانده شده و توسعه در استان، و به تدریج به 21 استان دیگر تمدید شد.

دکتر حریرچی ادامه بزرگ به عنوان دانشگاه صنعتی شریف کامل است، نرم افزار تلفن همراه که از طریق آن مردم و مکان خود را که مردم در حال حاضر قادر به شناسایی و ایجاد نرم افزار برای شناسایی مناطق نزدیک به بیماران می شود.

او اشاره کرد که به عنوان ویروس است که از طریق درک، این است که، هوشمندانه عمل، و تاکتیک را و دفاع برای غلبه بر تغییرات نیاز را به صورت این بیماری است.

معاون وزیر بهداشت می کند نشان می دهد که در برخی از ورزشکاران به طور قابل توجهی به Slbrytyha کسب و کار و نگاه ما در آن تبدیل خواهد شد، او گفت، در سراسر جهان به ویروس، ضعیف بیشتر درگیر و مردم فقیر که درگیر هستند، از عوارض بیشتر وجود دارد.

دکتر گفت حریرچی انگلستان، سیاه پوستان و آسیایی 14 درصد از جمعیت از فرم جدی از این بیماری در ICU و در بیمارستان را تشکیل می دهند 28٪ بود.

شده است میزان مرگ و میر در میان سیاه پوستان و سفید پوستان آمریکا، فقیر و غنی دو فرستاده می شود، گفت: اثر اقتصادی بیشتر بر کارگران فقیر و بیماری دستمزد در بخش خصوصی متمرکز شده است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به این است که وجود دارد هیچ پشتیبانی برای هر یک از آنها گفت: بر روی زمین باشد، و آن محبوب است با افتخار در آموزش و پرورش، کمک های مالی مستقیم و کمک های مالی جمع آوری می شوند.

این یک گزارش خوب از آنها که ممکن است به خوبی برای تکرار اجتماعی است

دکتر سید فرزاد جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: به تازگی در یک جلسه در روز 10 فوریه افتخار در هفت روز، شانس، نه داده های بسیار زیاد و نه خیلی کم مشغول اند.

او گفت که باز از اتحادیه های کارگری در حال انتظار برای هفت شخصیت پیش رو است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: هفت تا 10 روز به منظور کاهش آمار، و ما پرداخت می شود اولین قله است و مورد احترام و معیارهای فاصله هوشمند باید توسط مردم وجود دارد ملاقات کرد.

ماساژ پایان

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا