مجله علمی و پزشکی

تصاویر | گوش دادن ماشین های شگفت انگیز RS7 HP 730 و قدرت!

RS7 فولکس واگن خودرو که به تازگی در برخی از کشورها برای فروش فروخته شده در اروپا وارد بازار به اندازه کافی برای بسیاری است. است که، آن یک وسیله نقلیه است که توجه بسیاری از طنرس در معروف جلب کرده است. سپتامبر یکی از اولین تا آخرین تیونر ژانویه RS7 را تغییر داد.

ABT آئودی RS7 و تنظیم

4 لیتری V8 موتور با توربو دوقلو RS7-R (توربو دوقلو) 920 می تواند نیوتن در قدرت و گشتاور، یا PS 730 متر تولید کند. نمایش سوار بر چرخ های آلومینیومی 22 اینچی و سیستم اگزوز هستند چهار RS7 تخلیه استاندارد جایگزین شده است. همچنین بدن از ضربه بر روی کاپوت تغییر و دیفیوزر هوا Balchhhay هستند که منجر به فیبر بسیار ناهموار گنجانده شده است.

ABT آئودی RS7 و تنظیم

سپتامبر و همچنین برخی از تغییرات در داخل کابین، چرم و RS7 الیف در حال حاضر به کربن خود را افزایش یافته است. تعداد 125 نقاشی شده بر روی داشبورد، که نشان می دهد تعداد و مدل R-تولید RS7 محدود است. همین امر به معروف راننده خودرو آلمانی، دانیل امضا بر روی کنسول D و مرکز حکاکی شده است.

ABT آئودی RS7 و تنظیم

این خودرو، شتاب سرعت و با دقت بیش از ماشین استاندارد پس از آن منتشر نشده است، اما قدرت 591 اسب بخار، 100 کیلومتر فاصله 0-3.6 ثانیه معادل حداکثر سرعت است، و 305 کیلومتر در ساعت است.

motor1.com

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا