مجله علمی و پزشکی

رحمانی فضل ملاقات با وزارت معاون برای بررسی اینکه آیا مدیریت تاج کشور

مشاهده رحمانی fazla نشست و وزارت معاون از کشور، و او را به دولت این بیماری به اندازه دنبال کرده بود به پیدا کردن یک راه از زمین تا آنجا که مراحل از مناطق مختلف و جلال بر خدا در قانون پیشنهادی به ستاد ملی در برابر دوم هدف، که ما تاج، به دقت و به طور خلاصه به عنوان امکان پذیر بوده است.

به گزارش مجله رز، عبدالرضا رحمانی فضل، معاون رئیس طرح اصلی از این نشست امروز ملی مدیریت با وزارت معاون از کشور، و به عنوان به جهت نگاه افتخار مدیریت بیماری در بخش های مختلف کشور به فرمانداران و از درک مراحل مختلف طرح ساختمان اداری، آرام و صلح آمیز ایمان در لایه های مختلف جامعه و تحمیل تاج دولت مورد از بزرگترین اقتدار اهمیت.

وزیر در این زمینه، به لطف رهبران تلاش گفت که نقش رهبران در طول فرایند مدیریت بیماری افتخار اذعان کرد که تمام دستگاه ها از مدیریت کمپین ملی افتخار، و ما امیدواریم که با مستند سازی این و تحکیم آن، که چگونه بسیاری در روند به مدیریت و کنترل بیماری مناطق مختلف عمل می کند به حداقل برسد.

رحمانی فضلی ضمن مرور برخی از تلاش های بعمل آمده از سوی شهرداران و دهیاران در مناطق مختلف برای مبارزه با شیوع بیماری، که با حمایت فرمانداری ها اجرا شده است، از تلاش های فرمانداران، شهرداران، بخشداران و دهیاران در سراسر کشور تقدیر کرد.
در این زمینه، وزیر ابراز امیدواری کمی برای مرتب کردن بر اساس کاهش تاج پیش بینی شهرداری موثر است.

و در جلسه، با اشاره به گزارش های چند تکه تکه شدن یونانی و رومی و پروسه های در حال جذب و سازماندهی اهدا کنندگان کمک های کمک های مالی و ریخته گری درست، یک نقش بازی دو مسئول اصلی برای کار قوانین رشد، به طوری که عرضه از هزینه منابع نیاز به تماس های موازی .

در دیدار با معاون وزیر رحمانی فضل امروز، در ملی ستاد افتخار کمیته شدن مدیریت مراحل سیاست اجتماعی سرمایه گذاری اجتماعی هوشمند در داخل و خارج از آورده شدند.

وزیر کشور پیشنهاد به سن تداوم و تغییر درد وضع موجود و یا پروتکل های محدودیت، چارچوب عملیات در مدرسه و دانشگاه، باغ ها و باغ ها، برنامه های زیست محیطی و فرهنگی و فعالیت های تجاری تشریفاتی و کسب و کار، و حفاظت از موجود، مهم است مردم مراقبت از سلامت و ایمنی برای هر دو خانواده و جامعه است.

رحمانی فضل در زمینه اشاره به روند باز و تجارت با کم خطر در استان ها و در تهران آغاز هفته آینده، تاکید کرد که به همین دلیل برای اجرای پروتکل Bazfalyt از روابط تجاری و سرمایه گذاری با اتحادیه ها و وزارت سمر، اما مراقبت از وزارت بهداشت و درمان.

ماساژ پایان

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا