مجله علمی و پزشکی

بیش از 90٪ دانشجویان در شبکه Shad / 250،000 کلاسهای مجازی ثبت نام می کنند

به گفته شاف ، محسن حاجی میرزایی ، وزیر آموزش و پرورش در دیدار با روسای کارکنان شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) اظهار داشت: هرگونه تغییر بر زندگی افراد جامعه تأثیر می گذارد و شیوع تاج ویروس یکی از آن تغییرات در زندگی است. این بشریت را لمس کرد.

وی افزود: دانشمندان می گویند پس از دوران تاج ، در جهان تحولات چشمگیری رخ داده است ، بنابراین این یک آزمایش بزرگ برای دولت ها است و بسیاری از توازن های دنیای مدرن را شکسته و تعادل های جدید ایجاد می کند.

حاجی میرزایی با اشاره به حذف و ادغام مشاغل خاص به دلیل ویروس تاج ، گفت: بسیاری از خصوصیات زندگی فرد بعد از تاج و جنبه های مختلف زندگی تغییر می کند.

وزیر آموزش و پرورش مطالعه مردم را یکی از حقوق غیرقابل انکار زندگی بشر خواند و افزود: “بیش از 1.5 میلیارد دانش آموز در جهان از مدرسه محروم شده اند. حال این سؤال وجود دارد که اگر این بیماری در زمان دیگری از سال ادامه یابد چه باید کرد؟” ؟ بنابراین ، مطابق تصویب ستاد مدیریت بیماری تاج و تخت ، برنامه ها باید براساس ملاحظات تاج ارائه شوند.

وی اظهار داشت: تعطیلی مدارس بستری را برای آموزش دانش آموزان در فضای مجازی ایجاد کرده است تا بتوانیم شرایط مدارس و کلاسهای درس را در فضای مجازی ادامه دهیم.

حاجی میرزایی با تشریح تلاش های صورت گرفته برای ایجاد یک شبکه مستقل یادگیری دانشجویی ، ادامه داد: بیشتر کارکنان ستاد آموزش و پرورش در خلال تعطیلات نوروزی خستگی ناپذیر کار کردند. شبکه مبارک دویدن در وسط شعبان.

وی با بیان اینکه از وضعیت شبکه یادگیری دانش آموزان در شرایط فعلی خبر داریم ، اظهار داشت: تاکنون 250 هزار کلاس در شبکه Shad تشکیل شده است و بیش از 2.9 میلیون کاربر در این شبکه آموزشی ثبت نام کرده اند.

دستیابی به عدالت آموزشی با ایجاد شبکه شاد

وزیر آموزش و پرورش بابیان اینکه به گفته بسیاری از کارشناسان فناوری اطلاعات ، راه‌اندازی این شبکه یک نقطه عطف در تاریخ آموزش است ، افزود: “با وجود شبکه خوشحال ، دیگر نگران تعطیلات ناخواسته در طول سال تحصیلی نیستیم.” . از این طریق عدالت آموزشی قابل دستیابی است.

وی افزود: شبکه Shad بستر خوبی برای بسیاری از آموزش ها است ، بنابراین این شبکه به شما امکان می دهد از فرصت های آموزشی استفاده کنید.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شبکه شاد به وزارت آموزش و پرورش اختصاص داده شده است ، اضافه کرد: همه رهبران باید جلو بیایند و در این پروژه شرکت کنند که این یکی از جوایز ملی است.

حاجی میرزایی ادامه داد: پروژه شبکه آموزش دانش آموزی می تواند به بزرگترین پروژه فناوری اطلاعات در خاورمیانه تبدیل شود.

وی اظهار داشت: چندی پیش از زمان راه اندازی شبکه شاد ، بیش از 90 درصد دانش آموزان و معلمان ابتدایی بصورت آنلاین ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام /

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا