مجله حوادث

جسد دومین کودک مفقود شده در جریان طغیان در اردکان پیدا شد


آفتاب نیوز:

تلاش 4 تیم و 20 امدادگر از اردکان و همچنین یک گروه آمبولانس و خدمه و نیروهای ملی آن در یزد ، جسد دومین قربانی سیلاب را دیروز حدود ساعت 12 عصر دیروز و پس از گذشت نزدیک به 18 ساعت در مسافت حدوداً پنج کیلومتری جاده اصلی ، سیلاب کرد. در 10 کیلومتری جمهوری چک پیدا شده است.

شب گذشته ، ماشین گشت سیلاب شد و به دلیل جاری شدن سیل واژگون شد. به گفته شاهدان عینی راننده این خودرو در حالی که سیلاب بود از ماشین خارج شد و همراه با دو فرزند و همسرش در حال رانندگی بود. و قدرت آب کودکان را از والدین خود جدا می کند و آنها را به بردگی می برد.

جسد دومین کودک مفقود شده در جریان طغیان در اردکان پیدا شد

با این حال ، برای نجات فرزندان ، فرماندار اردکان با ستاد مدیریت بحران استان تماس گرفت و از هلیکوپتر برای نجات و پیدا کردن دو کودک مفقود شده با استفاده از هلیکوپتر تماس گرفت. جسد فرزند دوم امروز بعد از ظهر پیدا شد.

در مورد این تصادف ، دیوید آیدانی اظهار داشت: از ساعت نخستین تصادف شب گذشته و واژگون شدن خودرو در اثر سیل ، امدادگران ، کمک های کنار جاده ای ، اجرای قانون و بحران سعی در جلوگیری از افزایش تعداد تصادفات دارند.

وی با بیان اینکه مأمورین از ساعت 5 بعد از ظهر به دلیل جاری شدن سیل در صحنه حضور داشتند ، افزود: تلاش های هلال احمر ، آتش نشانی ، نیروهای اورژانس و فوریت های پزشکی و همکاری مردم محل و مردم شب گذشته توسط جسد یکی از کودکان کشف و ضبط شد. این حادثه اتفاق افتاد و تلاش هایی برای یافتن فرزند دوم مفقود شده صورت گرفت: حدود ساعت 12 بعد از ظهر جسد بی جان کودک مفقود شده در خاک یافت شد.

والدین فرزندان به محض اعلام وضعیت ، توسط امدادگران نجات یافتند.


همه محتوای سایت به وسیله سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و مجله رز هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا