مجله حوادث

ایرانیان باید با احتیاط رانندگی کنند



سخنگوی اورژانس کشور از لزوم رانندگی ایمن در شرایط آب و هوایی فعلی استان تهران هشدار داد.

به گزارش مجله رز ، مجتبی خالدی با اشاره به بارش برف در تهران گفت: با توجه به شرایط حاکم بر آب و هوای تهران که همراه با بارش برف است ، لازم است با احتیاط کامل به ویژه در تقاطع ها ، شهروندان را هدایت کنیم. این روزها که مراکز پزشکی به بیماران مبتلا به کروناویروس خدمت می کنند ، حفظ سلامت و بهداشت برای کاهش مراجعه به بیمارستان ضروری است.

الخلدی در خصوص وضعیت جوی در مناطق دیگر کشور افزود: “طوفانی در تبریز ، ارومیه ، مراغه ، سراب ، خووی ، خلخال و اردبیل باران و برف را تجربه می کند.” خوانسار ، فریدونشهر ، چادگان و گلبهگان همه دارای هوای واضح و گاه تا حدی ابری همراه با باران مجزا هستند و در تهران شاهد بارش برف و باران هستیم. در زنجان وضعیت ابری و تا حدی ابری همراه با باران جداگانه است و شیراز دارای آسمان ابری و تا حدی ابری همراه با باران جداگانه است. گفته می شود کرمانشاه ابری با دید کم است و در اهواز نیز تا حدودی ابری با فضای آرام گزارش شده است.

انتهای پیام


نوشته های سایت طبق استخراج اخبار روز، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده منابع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی مجله رز هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا