ادبیات تاج مجله رز است

[ad_1]

تاج اصطلاحات جدیدی را در ادبیات سیاسی و اجتماعی وارد کرد. مانند ایستادن ، صندلی ، ایمنی گله ، استراتژی امداد و موارد مشابه …

به گزارش مجله رز ، مهرداد خدیر ی عصر ایران وی نوشت: “چهارشنبه 10 آوریل 2016 ، رئیس جمهور ایران درباره” نبرد مداوم “با تاج صحبت کرد. وی به مبارزه با بیماری در طی” فعالیت اقتصادی “اشاره می کند.” وی گفت: موج دوم از شنبه 13 آوریل آغاز می شود. ” “این مبارزه قبلاً در خانه بود ، اما اکنون این یک مبارزه در فعالیت های اقتصادی است.”

تا وقتی که coronavirus گسترش یابد [و به تعبیر دوستانی که برابر نهادِ پارسی ساخته‌اند: «ویشِ تاجی»] تعادل بین نشستن در خانه و دعوا وجود نداشت. بله ، در ادبیات قرآن موری مهربان “قوانین” است و معنی “قوانین” خانه اشغالگران و غیر مبارزان است. .

اکنون پس از 45 روز در خانه بودن ، می توانیم خوشحال شویم که از خواب نکشیدیم و زحمت کشیدیم ، اما از شنبه نشسته ایم و تلاش می کنیم.

باری ، تاج ، ادبیات جدیدی آورد و برخی مفاهیم را از منفی استخراج کرد و مفهوم مثبتی را به آنها داد یا برعکس. به عنوان مثال ، ما به مفهوم “فاصله” یا “تقسیم اجتماعی” نگاه نمی کنیم و دیگر به “فاصله” منفی نگاه نمی کنیم.

اولین کلمه ای که از بی اعتنایی بیرون آمد “قرنطینه” یا “قرنطینه” بود که در واقع “آشفتگی” عرفان خودم است:

اوه صوفی ، شراب خالص است

در یک لیوان چهل باشد

یا اینکه در این مدت اصطلاح ایمنی گله را یاد گرفته ایم. در عوض ، از امنیت جمعی استفاده شد. مصونیت گیاهی به زبان ساده به معنای آن است که انسان نیز در بین حیوانات گونه ای است و گل انسان به دنبال موج ایمن و قوی بیماری یا مرگ است تا اینکه موج بعدی فرا رسد و راهی برای خروج ندارد. مطمئناً در این نظریه حامیان و مخالفانی وجود دارند و به نظر می رسد دولت هایی که به تأخیر انداختند به این مفهوم اعتقاد دارند و ژاپن یکی از آنهاست و می تواند قیمت بالایی را بپردازد.

اصطلاح دیگر مبتنی بر ایمنی گله “استراتژی کمک” یا استراتژی کاهش خطر است. طبق این استراتژی ، در تاریخ زندگی یک شخص به عنوان گونه ای که در بین موجودات بافته شده و از آن خارج شده است ، نه جداگانه و بر اساس اصل بیولوژیکی “انتخاب طبیعی” ، بیماری ها به وجود آمده و می روند و با از بین بردن بخشی از جمعیت یا “گله” محافظت می شوند. واضح است كه كسانی كه به این نظریه اعتقاد دارند ، نمی توانند نظرات خود را به روشنی بیان كنند ، زیرا خلاف دیدگاه انسان و همدردی با خانواده ها و خانواده های قربانیان است ، و چنین مرگ دلخراش طبیعی به نظر می رسد و بنابراین از اصطلاح “امنیت جمعی” استفاده می كنند. ” برندی که البته گمراه کننده است و این مفهوم را منتقل نمی کند. مخالفان اما می گویند چرا با آن روبرو هستید؟ تئوری مرگ را بگویید! یعنی برخی برای نجات دیگران می میرند.

کلمه دیگری که این روزها شنیدیم عناوین چند روزنامه بود که به جای آنکه روی کاغذ و چاپ بصورت الکترونیکی بیرون بیایند. اینکه زندگی مردم و سلامتی آنها از اقتصاد آنها (نان) مهمتر است. یک انتقاد روشن از رویکرد دولت به اقتصاد و معیشت و نرخ بیکاری کارگران و کارگران خدمات. با بسته شدن حقوق آنها ، همه کارمندان دولت از حسابهایشان کسر نمی شوند. تعداد قابل توجهی از مردم در روزهای کاری یا مشاغل خدماتی فعالیت می کنند و برای تهیه نان و آوردن آن به خانه مجبورند خانه را ترک کنند.

با این حال ، “جان و نان” نیز می تواند به ادبیات تاج اعتبار یابد. البته آرزو کردن آسان است که همه در خانه باشند و نان تهیه کنند. در این مدت ، برخی از بستگان حتی نان را در خانه پختند. چیزی که هرگز در شهرهای بزرگ و زندگی مدرن به جز سرگرمی و شیرینی دیده نشده است. اما نان تنها نان نیست. این واقعا پول است

ما نان می گوییم زیرا با کلمه پول سر و کار داریم. یادم است که در دهه 80 ، وقتی من در مجله Money کار می کردم ، نام این روزنامه کمی عجیب و بی سابقه بود ، به خصوص که تفسیرهای صورت گرفته با پول منفی بودند: پول کثیف است ، پول کثیف ، عشق پول و غیره مشابه اینها

حتی اکنون نان به معنای پول است. ای کاش می توانستیم تا پایان تاج در خانه بمانیم و دولت سالانه هزینه های بودجه اختصاص یافته به سازمان های غیرانتفاعی را تأمین کند ، اما می دانیم که این غیرممکن خواهد بود و با توجه به شرایط نفتی 25 دلار جریمه نمی شویم. خیس می شود.

مبارزه مداوم به این معنی است که وقتی در خانه نشسته اید ، هیچ پولی وجود ندارد و باید خود را در خارج از خانه تماشا کنید ، زیرا زندگی در خانه بدون پول و بدون نان غیرممکن است!

ماکیاولی در شهریاری می گوید: “مردم می توانند خون والدین خود را ریخته و پس از مدتی پدر قاتل و متوفی جان او را بدهند ، اما آنها در ازای پول چنین گذرگاهی از خود نشان نمی دهند.”

“مبارزاتی که ایستاده است ، مبارزه برای گله ، ایمنی گله ، استراتژی کمک ، سرکوب ، زندگی و نان و نظایر آن عباراتی است که با کمک کوروی ویروس وارد فرهنگ اجتماعی و ادبیات سیاسی ما شده است و حرف های بعدی چیست؟”

انتهای پیام

[ad_2]
تمامی محتوای منتشر شده در سایت به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و پایگاه اینترنتی مجله رز هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل